quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:31 schreef fetX het volgende:
We verdienen het echt niet om dit potje te winnen
Maar dit voorzag ik niet (en ik ben er absoluut niet gerust op)quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Ik zeg dat we onverdiend gaan winnen, 1-2 ofzo. Eens een gelukje voor Priske.
9 clubs op zijn naam.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:35 schreef fetX het volgende:
Danjuma is ook niet meer wat het geweest is.
Dat was ook een kut wissel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had ie dit tegen Groningen maar gedaan en niet Carranza gebracht voor een middenvelder.
Ik snap het wel.
hij liep bij die goal anders wel dwars door onze linies heenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:35 schreef fetX het volgende:
Danjuma is ook niet meer wat het geweest is.
Je moeder ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moeder ook.Komt je humor niet ten goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja als je dit overleeft 3 punten en dat teltquote:
Het is gewoon een club van niks. Espanyol is de club van Catalonië.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:42 schreef Red_85 het volgende:
Was ds helft van Girona niet komen opdagen of vonden ze feyenoord geen aansprekende tegenstander?
Speel je CL, zit het maar voor de helft vol...
Is gewoon een Liga B ploeg maar dankzij die oliedollars opeens leuk resultaatjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:42 schreef Red_85 het volgende:
Was ds helft van Girona niet komen opdagen of vonden ze feyenoord geen aansprekende tegenstander?
Helft van het stadion is afgekeurd door de UEFA Hansquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:42 schreef Red_85 het volgende:
Aaaaaaah. Check.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Helft van het stadion is afgekeurd door de UEFA Hans
Oja, dat was ook een ding. Alsnog geen echt grote club.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Helft van het stadion is afgekeurd door de UEFA Hans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |