Prime time is alleen voor de ekte ekte grotenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom speelt feyenoord eigenlijk voor de tweede week op rij om kwart voor 7?
Dat de azijn ze mag smakenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Eet ik gezond is er weer gedoe hier. Zeg gewoon dat het mag smaken. Azijn is waarschijnlijk in de aanbieding hier
De KNVB wilde Feyenoord genoeg rust geven, dus daarom hadden ze de pot tegen NEC al op zaterdag gezet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom speelt feyenoord eigenlijk voor de tweede week op rij om kwart voor 7?
Hopelijk heb je er van genoten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Eet ik gezond is er weer gedoe hier. Zeg gewoon dat het mag smaken. Azijn is waarschijnlijk in de aanbieding hier
Die snakken naar de rust jaquote:
Dat kennen we hier niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik at vanmiddag ook een mandarijn
Ik wil niet 'baas boven baas' spelen, maar ik heb er vanmiddag twee opquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Like Alert
02-10-2024 @ 19:33:40
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [2024/25] UEFA Champions League #8 We juichen.voor Feyenoord"
Spaans of Chinees?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gohquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga af als een gieter in het feyenoordtopic
Dat de azijn je mag smaken!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Sorry maar als ik iedereen plaag met een foutje en jou niet lijkt het net alsof ik jou zwakker (gehandicapt) vind dan de anderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb het zwaar te verduren in het feyenoordtopic waar ook @:ggmm zijn kans ziet
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ik Chinees had gegeten had ik wel getypt 'ik at vanmiddag Chinees'.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maar als ik iedereen plaag met een foutje en jou niet lijkt het net alsof ik jou zwakker (gehandicapt) vind dan de anderen.
En ik vind dat natuurlijk niet
Trek het je niet aan. Iedereen is de laatste weken een beetje overgevoelig daar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Zware avond voor mij in het feyenoordtopic
Denk dat ik de rust goed kan gebruiken
Oh ja weer een gelijkspel he.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Iedereen is de laatste weken een beetje overgevoelig daar.
7,5/10quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de review van @:scrummie
Precies.quote:
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg, flapdrolquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies.
Maar persoonlijk worden doe je maar lekker ergens anders. Het slaat ook nog eens nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |