SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een Brabantse bimbo is dit nou weer. Blond en dom.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik jou en Feyenoord ookquote:
ik zal voor Feyenoord juichen omdat je zo lief reageert. Denk ook wel dat dat gaat helpen.![]()
Dit gaat zeker helpenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik jou en Feyenoord ook
ik zal voor Feyenoord juichen omdat je zo lief reageert. Denk ook wel dat dat gaat helpen.![]()
Dat is Helene Hendriks.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:09 schreef RipCity het volgende:
Wat een Brabantse bimbo is dit nou weer. Blond en dom.![]()
3-1quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:57 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2 okt 18:45 Girona - Feyenoord | Ziggo Sport
@:maxi-mus 1-1
@:Oriente
@:fetX 1-1
@:GGMM 2-0
@:PicoMMP 2-1
@:Scrummie 1-2
@:onlogisch 0-0
@:Mexicanobakker 2-1
@:Tarado 3-1
@:klaasweetalles 0-2
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 0-1
@:R-woud93 2-2
@:tong80
@:Bezsen 1-1
@:Pisces29 1-1
@:Flitsbezorger 2-0
@:Frozen-assassin 1-1
@:WheeledWarrior 2-2
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 02-10-2024 18:20:39 ]![]()
Ik weet het niet, Girona heeft wel ingeleverd qua kwaliteit maar bij Feyenoord klopt er weinig momenteel.quote:![]()
Vertrouw je mij?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die een idioot stemmetje opzetten tegen een huisdier of baby vertrouw ik niet.![]()
Feyenoord fan dus sowieso niet te vertrouwen.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Feyenoord leeft niet echt daar. Stadion half leeg.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Hier of daar?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
Waar is iedereen? wat een treurige ambianceWhat can change the nature of a man?![]()
Ouwe stokerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
Schijtweer
Waardeloos stadion
Lege plekken
Geen sfeer
Is dit een wedstrijd in Moldavie?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Het stadion mag niet vol omdat de lege tribunes daadwerkelijk opgebouwde steigers zijn.
En dat valt natuurlijk niet in het UEFA-protocol.![]()
Jaquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Salou ligt niet eens in de buurt van Gerona, dan bedoelde ie Lloret neem ik aanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:44 schreef chufi het volgende:
Die commentator over Gerona en Salou als kustplaats ? waar komt die gast vandaan?Of Playa d'Aro ofzo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
FC Eindhoven hier heeft een chiquer stadion.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Redding van Wellenreuther die er mag zijn.
Hij krijgt de bal bijna recht op zijn arm geschoten, maar goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft zich zeker weer verslapen?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eens wel, Europa League-vibes. Maximaal zelfsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:43 schreef RamboDirk het volgende:
Schijtweer
Waardeloos stadion
Lege plekken
Geen sfeer
Is dit een wedstrijd in Moldavie?![]()
Dat deed Schouten toch beter.
Al zou een zekere user dat vast anders zien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb genoeg gezien. Dit wint Gerona[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Altijd weer billenknijpen bij een actie van WellenreuterSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Vorig jaar was Feyenoord nog beter dan Atletico Madrid in grote fasen van de wedstrijd.
Nu laat Girona de stadionclub alle hoeken van het veld zien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vorig jaar Slotgod, dit jaar Priske.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar was Feyenoord nog beter dan Atletico Madrid in grote fasen van de wedstrijd.
Nu laat Girona de stadionclub alle hoeken van het veld zien.Steun het Kiva Fok! team!
Vinden jullie de stadionclub overigens ook zo'n vreemde bijnaam?
Alsof andere clubs geen stadion zouden hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Gratie lelijke shirtjes scoren voor girona’s stewardsEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Catalanen eigenen zichzelf wel vaker van alles toe.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:59 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Gratie lelijke shirtjes scoren voor girona’s stewards[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is meer dat ze verder niks hebben om trots op te zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de stadionclub overigens ook zo'n vreemde bijnaam?
Alsof andere clubs geen stadion zouden hebben.No bitch to me![]()
Dan was gisteren wel een leuker potje.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker stilstaand voetbal, ook dat is Champions League[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, maar als je het niet weet zeg het dan niet is mijn idee... volgens mij maakt deze gast vaker dat soort geografische blundersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Salou ligt niet eens in de buurt van Gerona, dan bedoelde ie Lloret neem ik aanOf Playa d'Aro ofzo
![]()
PSV mag wel heel vaak thuis heb ik het idee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:57 schreef PSVCL het volgende:
PSV gaat dit girona kapot maken in eigen huis![]()
Geen enkele Feyenoorder noemt het de stadionclub, dat is echt zo'n mediatermquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het is meer dat ze verder niks hebben om trots op te zijn.* Verwijderd *![]()
Ach[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zagen we wel aankomen he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was niet echt BuenoUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Like Alert
02-10-2024 @ 19:05:50
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [2024/25] UEFA Champions League #8 We juichen.voor Feyenoord"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rare tv.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mijn verbinding op de tv loopt achter.
Zo duidelijk?What can change the nature of a man?![]()
Dit zagen we niet aankomen he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is niet de wedstrijd van HerreraUn dann rettet kein Kavallerie,
Zeer fijn eens mee te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ach VARRED[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De nummer 3 gaat direct naar de achtste finalesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:09 schreef GGMM het volgende:
Gaat de nummer 3 nog steeds naar de Europa League?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
UNVARRED[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar heb jij wel verstand van inmiddels inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Dit lijkt meer op Conference League voetbal![]()
Tsygankov blessa
Lucky Feyenoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Donderdagavond 21u AZ-vibes dit ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Dit lijkt meer op Conference League voetbal![]()
Kijken jullie ook zo uit naar Slavia - Ajax met een B-team van Slavia?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Enigszins. Komt nu dus van pas.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar heb jij wel verstand van inmiddels inderdaad.![]()
B-team van Slavia?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Slavia - Ajax met een B-team van Slavia?![]()
Die gaan spelers sparen vanwege de topper tegen Sparta Praag.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hebben die een A-Team dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Slavia - Ajax met een B-team van Slavia?Un dann rettet kein Kavallerie,
O speelt Danjuma tegenwoordig hier?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het zit de Nederlandse clubs behoorlijk meequote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan spelers sparen vanwege de topper tegen Sparta Praag.
Behalve psv dan![]()
Je zit nogal in het hoofd van Jindřich Trpi¨ovský merk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan spelers sparen vanwege de topper tegen Sparta Praag.![]()
Ueda aansteller.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dat gaat op meerdere fronten heel erg beroerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zit de Nederlandse clubs behoorlijk mee
Behalve psv danDit, dus.![]()
Waarom hoofdletter M?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:14 schreef GGMM het volgende:
OM te verdoezelen dat hij er niks van kan gaat Ueda maar op de grond liggen![]()
Hoe is het met de katten?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Shift nog ingedrukt had tijdens het typen van de M* Verwijderd *![]()
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Shift nog ingedrukt had tijdens het typen van de M![]()
Lekker man, die van mij is aan het meekijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wel goed. Hij (het is er één) ligt hier nu heerlijk te slapen.* Verwijderd *![]()
Doe hem een knuffel van mijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker man, die van mij is aan het meekijken![]()
![]()
Abo op omroep Zwart? @Zipportalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nu met een abo dark-mode testen trouwens
@:zipportal![]()
Oh dat gaan we eens proberem!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Auto-updates werkt vast niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de review van @Scrummiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:zipportalWhat can change the nature of a man?![]()
Dat Kerona kan er niet zoveel van he?Un dann rettet kein Kavallerie,
Girona was heer en meester, maar staat 2-1 achter.
Het blijft wonderlijk dat voetbal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
HoppakeeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
PSV het lachertje in Europa.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Girona was heer en meester, maar staat 2-1 achter.
Het blijft wonderlijk dat voetbal.What can change the nature of a man?![]()
Tsja, dat komt ook alleen maar omdat Bakayoko die bal er niet in veegt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pingel (lol)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Feyenoord draait de wedstrijd volledig om
Erg knap, mag gezegd worden (maar ik zeg het wel veilig hier en niet in het Feyenoord-topic)![]()
Hoezo neemt Timber hem niet?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
UedaDie kan nooit scoren. Waarom mag die uberhaupt nog meedoen in de Eredivisie?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Het moet een beetje spannend blijvenquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ach.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ueda zou bij RKC nog banken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goede redding. Ook niet scherp geschoten natuurlijk.Steun het Kiva Fok! team!
Hoe die 'm ook neemt. Je kan letterlijk mijlenver aan zien komen waar die m gaat schietenEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
MVV-supporters zijn niet neutraal.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef Mestreech1990 het volgende:
Leuk voor de neutrale supporter.![]()
Eet jij nog wel eens een liga?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:24 schreef KingRoland het volgende:
De nummer 3 van la liga vorig seizoen mensen.What can change the nature of a man?![]()
Ik at een manderijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
KingRoland is gewoon een volwassen man.graag op anoniem![]()
Die man is erg labiel altijdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef Coco het volgende:
@:fetx is woedend in het Feyenoord topic.![]()
Dan zal hij wel weer beter zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef Coco het volgende:
@:fetx is woedend in het Feyenoord topic.![]()
Is manderijn een meme ofzo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom speelt feyenoord eigenlijk voor de tweede week op rij om kwart voor 7?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Prime time is alleen voor de ekte ekte grotenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom speelt feyenoord eigenlijk voor de tweede week op rij om kwart voor 7?![]()
Eet ik gezond is er weer gedoe hier. Zeg gewoon dat het mag smaken. Azijn is waarschijnlijk in de aanbieding hiergraag op anoniem![]()
Dat de azijn ze mag smakenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Eet ik gezond is er weer gedoe hier. Zeg gewoon dat het mag smaken. Azijn is waarschijnlijk in de aanbieding hier![]()
De KNVB wilde Feyenoord genoeg rust geven, dus daarom hadden ze de pot tegen NEC al op zaterdag gezet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom speelt feyenoord eigenlijk voor de tweede week op rij om kwart voor 7?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopelijk heb je er van genoten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Eet ik gezond is er weer gedoe hier. Zeg gewoon dat het mag smaken. Azijn is waarschijnlijk in de aanbieding hier
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die snakken naar de rust jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat kennen we hier niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik at vanmiddag ook een mandarijnWhat can change the nature of a man?![]()
Ik wil niet 'baas boven baas' spelen, maar ik heb er vanmiddag twee opquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik at vanmiddag ook een mandarijn![]()
![]()
quote:Like Alert
02-10-2024 @ 19:33:40
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [2024/25] UEFA Champions League #8 We juichen.voor Feyenoord"What can change the nature of a man?![]()
Spaans of Chinees?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik at vanmiddag ook een mandarijn![]()
Gohquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga af als een gieter in het feyenoordtopic![]()
tDat de azijn je mag smaken!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Eet ik gezond is er weer gedoe hier. Zeg gewoon dat het mag smaken. Azijn is waarschijnlijk in de aanbieding hier
Ik zag dat @3rr0r hier veel sneller mee was, waarschijnlijk door de vele tikfouten die ik steeds moet corrigeren, dus ik neem deze opmerking terug.Un dann rettet kein Kavallerie,
Sorry maar als ik iedereen plaag met een foutje en jou niet lijkt het net alsof ik jou zwakker (gehandicapt) vind dan de anderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb het zwaar te verduren in het feyenoordtopic waar ook @:ggmm zijn kans ziet
En ik vind dat natuurlijk niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ik Chinees had gegeten had ik wel getypt 'ik at vanmiddag Chinees'.
'Ik weet het niet' staat er ook bij voor Sifan @Zipportal![]()
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maar als ik iedereen plaag met een foutje en jou niet lijkt het net alsof ik jou zwakker (gehandicapt) vind dan de anderen.
En ik vind dat natuurlijk nietWhat can change the nature of a man?![]()
Trek het je niet aan. Iedereen is de laatste weken een beetje overgevoelig daar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Zware avond voor mij in het feyenoordtopic
Denk dat ik de rust goed kan gebruiken![]()
Oh ja weer een gelijkspel he.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Iedereen is de laatste weken een beetje overgevoelig daar.What can change the nature of a man?![]()
7,5/10quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de review van @:scrummie![]()
Precies.quote:
Maar persoonlijk worden doe je maar lekker ergens anders. Het slaat ook nog eens nergens op.![]()
Thunderstruck is geschreeuw.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg, flapdrolquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies.
Maar persoonlijk worden doe je maar lekker ergens anders. Het slaat ook nog eens nergens op.
Dat jij waanzinnig woest bent omdat je clubje een penalty mist is al droevig genoeg voor een volwassen vent, daar ga ik me niet voor aanpassen.![]()
Lollerspits
Feyenoord hoeven we tot januari niet te vrezenEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ho maar weer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg, flapdrol
Dat jij waanzinnig woest bent omdat je clubje een penalty mist is al droevig genoeg voor een volwassen vent, daar ga ik me niet voor aanpassen.What can change the nature of a man?![]()
Maar ik was helemaal niet woest, zwakbegaafde. Als jij dat eraan af leest dan zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg, flapdrol
Dat jij waanzinnig woest bent omdat je clubje een penalty mist is al droevig genoeg voor een volwassen vent, daar ga ik me niet voor aanpassen.![]()
Wauw, een jijbak.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ik was helemaal niet woest, zwakbegaafde. Als jij dat eraan af leest dan zegt dat meer over jou dan over mij.
Dat sluit mooi aan bij je gedrag hiervoor.![]()
Achja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit wordt afgekeurdUn dann rettet kein Kavallerie,
Is prima, ouwe wijnvlek.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, een jijbak.
Dat sluit mooi aan bij je gedrag hiervoor.![]()
Lucky bastards.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Het zit Feyenoord niet tegen vanavond.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja verdoriequote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Feyenoord zwijnt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij hebt Helene nog in beeld?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja, dat doen ze.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat is meer een kootje. Dit was een Spaanse die haar middelste vinger opstak.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat is roodUn dann rettet kein Kavallerie,
In Nederland is dit rood.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is gewoon rood. Feijenoord zwijnt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: