avgquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net prinsheerlijk zitten poepen.
@:Kukelecucktsju10
Dat zal wel een kutwedstrijd worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
Avg @:drizzt_dourden bord op schoot even voorbeschouwing van Feyenoord kijken, lekker man.
Coolsingel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond misschien maccie
@:mortaxx @:tjacka @:bezsen
Jammer dat ie weer terugkomt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:59 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat moeilijks vertellen
Vrijgevochten heeft een ban
Wie?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:59 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat moeilijks vertellen
Vrijgevochten heeft een ban
Zo lang een mens nog goed af gaat heeft een mens weinig te vrezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net prinsheerlijk zitten poepen.
@:Kukelecucktsju10
Dat snap ik...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Dit stuk stemde mij wel even droevig.
quote:Het deksel van de kist
Dit over die gedichten las ik vandaag ook. Maar dan bij een kist met een kind. Ouders waren er bewust niet. Verdrietig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Al die borden zijn alweer gejat, dat verwacht je toch ook niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De cokesingel tegenwoordig
@:gurneyisbestoke @:caland @:fetx @:rambodirk snappen deze grap
Dat had iemand aan een bureau niet voorzienquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al die borden zijn alweer gejat, dat verwacht je toch ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |