Welke serie(s) ga je bingen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bijna vergeten ik heb vakantie dus @:maxi-mus en @:scrummie verzorgen de komende periode de lunch!
Geen. Ik heb letterlijk niks wat ik wil zienquote:
Ik heb zelf lang niks gekeken dus kan geen tips geven. Misschien een serie van een streaming service die je niet hebt? Van Apple bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 oktober 2024 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen. Ik heb letterlijk niks wat ik wil zien
Ik vroeg het @:aberkullie vorige week maar die was in één van haar buien
Geen idee man ik zoek zelf ook watquote:Op maandag 7 oktober 2024 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet deze nog kijken maar dit lijkt me wel wat voor jou. Hoewel het een film is, geen serie.quote:Op maandag 7 oktober 2024 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima bezig bro!quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet een sinassappel. @:ggmm als het goed is heb ik nu genoeg vitamine c voor vandaag
Neem je geen lunch in je vakantie?quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bijna vergeten ik heb vakantie dus @:maxi-mus en @:scrummie verzorgen de komende periode de lunch!
Ik vrees dat 'ie dan helemaal niet eet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem je geen lunch in je vakantie?
Jawel, maar niet stipt om 12:00 ik laat m'n intermittent fasting in de vakantie even varen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem je geen lunch in je vakantie?
Jammer dat je mij niet gevraagd hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:37 schreef GGMM het volgende:
We moeten Rene vastzetten met tentharingen deze week.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie dan helemaal niet eet.
Steek er maar een door z'n lul.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We moeten Rene vastzetten met tentharingen deze week.
Wat ordinair.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Steek er maar een door z'n lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |