Ja ik loop sowieso al wel zonder krukken, alleen bij een iets drukkere dag gaat dat aan het eind steeds iets moeizamerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je wel al kleine stukjes zonder krukken lopen?
Ik zit nu de dag voor m'n vakantie dus ben best druk met dingen overdragen (ook omdat ik wegga hahaha)quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
TDF en OS kunnen wel dicht. @:ggmm FOK! is vol.
Het heeft geen haast hoor, zo erg is het ook niet. Al besef ik dit typende dat ik dit al de tweede keer is dat ik er over begin.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit nu de dag voor m'n vakantie dus ben best druk met dingen overdragen (ook omdat ik wegga hahaha)
Maar misschien dit weekend even oke?
Tenzij @:pharkus of @:straatcommando. me voor is (hint hint)
Met mosterd jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg
Heb je daar ook nog een saus bij? (Bijvoorbeeld mosterd)
Geniet ervan!
Eigenlijk reis ik altijd wel een beetje skeer, maar ik vind het best wel leuk om zo te reizen. Heel luxe trekt mij ook niet, maak het voor mij maar avontuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag je toch geen Egypte noemen, joh.![]()
Maar eh, voor veel landen is een all inclusive toch mega praktisch. Verbleef jij niet wel eens in van die studentenplekken, dat is toch pas pure armoe?
Had jij nog vrije dagen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit nu de dag voor m'n vakantie dus ben best druk met dingen overdragen (ook omdat ik wegga hahaha)
Ik ga eens kijken of ik de boel weer helemaal kapot kan makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat op jouw bureau het bordje 'medewerker van de maand' in vol ornaat staat te glimmen maatquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had helemaal nog geen vakantie gehad dit jaar
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat op jouw bureau het bordje 'medewerker van de maand' in vol ornaat staat te glimmen maat
Nee, niet echt.quote:aantal posts: 321.042 (gemiddeld 40 per dag)
Hopelijk geen burn outquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond nog even werken en dan voor het eerst in lange tijd echt weekend (lol)
Geen 3 oktober gevierd?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond nog even werken en dan voor het eerst in lange tijd echt weekend (lol)
Wat is deze tori.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In Casa was een discotheek in Leiden.
Een echte slet-o-theek!
Wat leuk, ik heb bardienst vandaagquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Straks voor het eerst sinds 40-45 maanden weer eens een balletje trappen. Een DERBY.
GENOT. Lukt dat wel wat met je voeten of is het niet zo'n grote club?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb bardienst vandaag
Gratis zuipen dus
Moet denk ik wel lukken. Tot het eind van de dag ofzo. Wel de verkeerde dag uitgekozen, heel veel teams spelen thuisquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GENOT. Lukt dat wel wat met je voeten of is het niet zo'n grote club?
Dat wisselt. Die van John van den Brom heb ik inderdaad gedaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor de quiz in de vrij mi bo show?
Ik heb beoodje zalm gehad maatquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:38 schreef Abid-Meher het volgende:
Lekker ontbijt gehad, scrambled eggs, toast, bacon en kaas.
Biefstuk!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Pita gyros of friet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Slapen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:37 schreef Abid-Meher het volgende:
Wat gaan we doen vanavond?
Ik denk broodje kroket
Gohquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta voor lul in het Live eredivisie topic
Welke serie(s) ga je bingen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bijna vergeten ik heb vakantie dus @:maxi-mus en @:scrummie verzorgen de komende periode de lunch!
Geen. Ik heb letterlijk niks wat ik wil zienquote:
Ik heb zelf lang niks gekeken dus kan geen tips geven. Misschien een serie van een streaming service die je niet hebt? Van Apple bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 oktober 2024 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen. Ik heb letterlijk niks wat ik wil zien
Ik vroeg het @:aberkullie vorige week maar die was in één van haar buien
Geen idee man ik zoek zelf ook watquote:Op maandag 7 oktober 2024 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet deze nog kijken maar dit lijkt me wel wat voor jou. Hoewel het een film is, geen serie.quote:Op maandag 7 oktober 2024 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima bezig bro!quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet een sinassappel. @:ggmm als het goed is heb ik nu genoeg vitamine c voor vandaag
Neem je geen lunch in je vakantie?quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja bijna vergeten ik heb vakantie dus @:maxi-mus en @:scrummie verzorgen de komende periode de lunch!
Ik vrees dat 'ie dan helemaal niet eet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem je geen lunch in je vakantie?
Jawel, maar niet stipt om 12:00 ik laat m'n intermittent fasting in de vakantie even varen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neem je geen lunch in je vakantie?
Jammer dat je mij niet gevraagd hebt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:37 schreef GGMM het volgende:
We moeten Rene vastzetten met tentharingen deze week.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie dan helemaal niet eet.
Steek er maar een door z'n lul.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We moeten Rene vastzetten met tentharingen deze week.
Wat ordinair.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Steek er maar een door z'n lul.
3 sterren @Poepz0rquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand wel eens bij De Librije gegeten?
quote:Neeskens was de afgelopen dagen voor KNVB WorldCoaches in Algerije, waar hij onwel is geworden. Medische hulp mocht helaas niet meer baten, aldus de KNVB.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ter infoquote:
Laat het @onlogisch niet zien. Het zijn gewoon slordigheidsfoutjes, maar Onlogisch kan daar helemaal hondsdol door worden.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:40 schreef KingRoland het volgende:
Denk dat ik nog lanfs de albert heijn ga om wat boodschappen te doen nu het lemmer rustig is
quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:56 schreef fetX het volgende:
En volgens mij weer geen punten voor @:onlogisch
Ik heb macaroni gehad bij mijn moeder.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Met smac?quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb macaroni gehad bij mijn moeder.
Kip met rijstquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Er is toch geen vrouw die zoiets maakt.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:27 schreef GGMM het volgende:
wtf ik zag een like van @:psvcl en nu is hij weg
Hij is er nog, je maakt mensen blij met niks.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:27 schreef GGMM het volgende:
wtf ik zag een like van @:psvcl en nu is hij weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |