Ook hier is die resolutie volstrekt buitenaards om te "eisen" dat Israël de betwiste gebieden moet verlaten omdat Palestijnen (wie dat ook moge zijn), recht hebben op hun zelfbeschikking..... om ondertussen dan te kunnen blijven doorgaan om Israël de zee in proberen te sturen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:38 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse regering altijd al overdreven pro-Israël is geweest, maar NL staat ook voor lul als gastland van het Int. Gerechtshof en Strafhof, dus dan maar onthouden van stemmen.
Dit was de derde keer sinds 7 oktober dat Nederland, als gastland van het Internationaal Gerechtshof en het Internationaal Strafhof, er bij een VN stemming niet voor kiest de internationale rechtsorde voorop te stellen.
https://www.amnesty.nl/ac(...)ng-palestijns-gebied
‘Dit kabinet ondermijnt de internationale rechtsorde door zich van stemming te onthouden’, schreef Kati Piri, parlementslid namens GroenLinks-PvdA op X. The Rights Forum noemt de onthouding van Nederland ‘lafjes’.
Erg verrassend is het niet dat Nederland zich onthoudt van stemmen. In oktober en ook in december stemde Nederland niet mee toen de Algemene Vergadering zich boog over de vraag of er een staakt-het-vuren moest komen.
https://dekanttekening.nl(...)alestijnse-gebieden/
Bizarre stemverklaring Nederland tijdens VN-vergadering
Nederland onthield zich van stemming. Daarmee gooit het eens te meer zijn reputatie als beschermer van de internationale rechtsorde te grabbel.
https://rightsforum.org/b(...)dens-vn-vergadering/
Waarom zouden ze dit doen? Bedoel de Russen zijn toch veilig in Israel. Of weten ze iets wat wij niet weten? Beetje raar allemaal...quote:
Misschien om ze meteen in te lijven in het leger, voor Oekraïne.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:56 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit doen? Bedoel de Russen zijn toch veilig in Israel. Of weten ze iets wat wij niet weten? Beetje raar allemaal...
En volgens de Zweedse pers leden van een Zweedse bende die in opdracht van Iran handelden.quote:
Nee, Biden schijnt geen moslim te zijn.quote:
Oke, dus vandaag wel de aanval of hoe moet ik dit lezenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:00 schreef Ali_boo het volgende:
Ik kan weer in alle rust voetbal kijken![]()
[ x ]
Denk gewoon standaard procedure, je weet het nooit.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:56 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit doen? Bedoel de Russen zijn toch veilig in Israel. Of weten ze iets wat wij niet weten? Beetje raar allemaal...
De alliantie van de westerse geallieerden met de Russen is de grootste geopolitieke blunder van de twintigste eeuw gebleken. Een verloop zoals in WO I, waarbij de Russen tegen de Duitsers een nederlaag leden en het land daarna in mekaar stortte, was achteraf de betere uitkomst geweest. Zelfs Pattons plan, om na de Japanse overgave ieder gereed gekomen kernwapen meteen na oplevering op Rusland te smijten, was achteraf beter geweest.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als bevrijder is natuurlijk een groot woord. We mogen blij zijn dat de VS en niet te vergeten Canada, Polen etc uiteindelijk ons zijn komen helpen. Maar Rusland heeft natuurlijk wel een zeer groot aandeel gehad in het verzwakken van het Duits leger. Me dunk om uiteindelijk het 6e leger dat zeer hoog stond aangeschreven dit te compleet te vernietigen. En dan Kursk etc. Die Russen hebben heel wat offers moeten brengen. Op een presenteer blaadje is dat echt niet het geval geweest.
Want onder een NAZI dictatuur was het mogelijk nog slechter geweest. Zeker voor bepaalde bevolkinggroepen die ik niet hoef te benoemen want dat moge wel duidelijk zijn met al die vernietigdkampen. Smeerlappen.
Lijkt Frozone wel “Honey, where is my supersuit!!”quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Swedish citizens idd, dacht eerst dat dit een Fin was.
[ afbeelding ]
1.3 mil als ik de bronnen moet gelovenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn dat er niet best veel? Als in honderdduizenden?
15% van de Israëlische bevolking heeft Russische roots, gok dat het daarmee te maken heeftquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:56 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Laten we het hebben over hoe andere landen terug slaan op Israël.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:31 schreef GerryDV het volgende:
Het blijft aardig rustig. Ben benieuwd of en wanneer Israël terug gaat slaan.
Biden is zo dement, dat ik geen woord van hem serieus kan nemenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oke, dus vandaag wel de aanval of hoe moet ik dit lezen
Wait… whut? :’)quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Laten we het hebben over hoe andere landen terug slaan op Israël.
Want elke eerste aanval kwam van Israël, dus die moeten achterom kijken.
Denk dat Israel niks deelt, want het lekt direct uit als ze het aan de VS vertellenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Biden is zo dement, dat ik geen woord van hem serieus kan nemen
Op sociale media zie ik weinig aanleiding tot paniek atm
?quote:
Begint weer te dagen ja. Die bloedzuiger die precies het tegenovergestelde vind van de beschaafde wereld, net als banshee, triggershott en origami94 enzo. De beste troll acts van Fok. Je kan ze nog zo vaak vertellen dat gras groen is en dan nog blijven ze erbij dat het paars is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |