SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Lol, nee. Dat interesseert me echt geen bal. Het is de toon van je posts en ik mag je niet blocken, want blauw.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gestraft ga worden voor Leiden beter dan Alkmaar noemen
@Nizno Had hier een goede tip voor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, nee. Dat interesseert me echt geen bal. Het is de toon van je posts en ik mag je niet blocken, want blauw.
Ja, vriendjes maken en wat vogelen met de postkleur.quote:
Alsof je degene kent die dat jankreview heeft geschreven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, nee. Dat interesseert me echt geen bal. Het is de toon van je posts en ik mag je niet blocken, want blauw.
IJs zou het liefst met 10 lotgenoten op een ijsschots zitten en de rest van de wereld blocken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof je degene kent die dat jankreview heeft geschreven.
Dat kan vast niet het enige domme zijn dat je deze ochtend hebt gezegdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gestraft ga worden voor Leiden beter dan Alkmaar noemen
Dat is niet dom, dat is de waarheidquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kan vast niet het enige domme zijn dat je deze ochtend hebt gezegd
Dat zijn zeker dezelfde soort mensen die iedere dag in de file staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij je fan bent van wachtrijen van zes uur
Vreemd volk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn zeker dezelfde soort mensen die iedere dag in de file staan.
Je kan hem ook gewoon blokkerenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit toch ook eens proberen.
ik heb me gisteravond kunnen bedwingen en er toch maar 1 gekochtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de donuts van de appie veel minder lekker dan bijv. die van hoogvliet. Van de appie hebben zulk zachte coating, die hardere coating is lekkerdermaar heeyyy 2+3 gratis whoeheoee
kun jij vinden, maar het is echt heerlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Custom css is mijn favoriet, zou ik absoluut gebruiken als ik blokkeren niet een gigantisch zwaktebod zou vinden
Dat vind ik dan voelen als diefstal van mn eigen portemonneequote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me gisteravond kunnen bedwingen en er toch maar 1 gekocht
wel de 2+3 gratis actie van de cup a soup gebruikt
snap ik, maar viesdik en zoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan voelen als diefstal van mn eigen portemonnee![]()
Oehhh, die wil ik ook nog halen. Wil nog meer halen maar dat is voor de weekboodschappen, ga straks alleen voor de snackboodschappen anders duurt het te lang![]()
Snackboodschappen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan voelen als diefstal van mn eigen portemonnee![]()
Oehhh, die wil ik ook nog halen. Wil nog meer halen maar dat is voor de weekboodschappen, ga straks alleen voor de snackboodschappen anders duurt het te lang![]()
Zo zie ik het persoonlijk ja. Weet helaas van F1 modden dat het een zeldzame vaardigheid is om je niet te ergeren aan wat mensen op het internet kwakkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun jij vinden, maar het is echt heerlijk
Zegt ook wel wat over de basisvaardigheden mentale weerbaarheid van die mensjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo zie ik het persoonlijk ja. Weet helaas van F1 modden dat het een zeldzame vaardigheid is om je niet te ergeren aan wat mensen op het internet kwakken
Ik zag ze liggen maar niet goed voor m'n vetjes en ik had geen plek meer in m'n tas. Ze hadden ook toetjes met 2+3quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de donuts van de appie veel minder lekker dan bijv. die van hoogvliet. Van de appie hebben zulk zachte coating, die hardere coating is lekkerdermaar heeyyy 2+3 gratis whoeheoee
inderdaad vreemd volk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemd volk.
Je hebt ook mensen die op dagen dat veel files verwacht worden speciaal met de auto gaan. Dat is al helemaal interessant.
HAhahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe ook mee aan stoptober. Ik ga een hele maand mij niet ergeren aan andere verkeersdeelnemers.
Dus heb je de helft niet gescand wel meegenomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Gister bij de AH: geen mandjes. Dan pleur ik het toch lekker meteen in m'n tas. Maar vervolgens viel de wifi ook steeds weg en ging scannen met de telefoon ook matig
Hoelang denk je dat ik het vol ga houden.quote:
Ik erger me serieus maar zelden aan andere verkeersdeelnemers.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe ook mee aan stoptober. Ik ga een hele maand mij niet ergeren aan andere verkeersdeelnemers.
Ik heb al gefaald. Sinds ik erachter ben dat al die gekke geluiden van een fatbike komen, erger ik me als iemand weer zit te klooien, wat gisteravond gebeurdequote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer moet je weer met de auto op pad?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat ik het vol ga houden.
Morgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer met de auto op pad?
Nee want dan krijg ik zo een winkelverbodquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus heb je de helft niet gescand wel meegenomen.
Heb ze andere dagen ook laten liggen maar vandaag is een goede dag om ze toch te halenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze liggen maar niet goed voor m'n vetjes en ik had geen plek meer in m'n tas. Ze hadden ook toetjes met 2+3
Halve dagquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat ik het vol ga houden.
Dan ben je mij nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik erger me serieus maar zelden aan andere verkeersdeelnemers.
Ahhh, op een lekker drukke forensdag.quote:
Gisteren al vol gehouden en vandaag ook, want vandaag en gisteren kom ik niet buiten.quote:
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahhh, op een lekker drukke forensdag.
Dan ben jij waarschijnlijk de oorzaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik erger me aan hele trage onvoorspelbare mensen voor me. Bonuspunten als ik dankzij hun getrut het groene licht voor dat kutkruispunt mis waar je heel lang moet wachten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen dit behalve jijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Jezelf irriteren aan anderen ligt altijd aan jezelf.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen dit behalve jij
is goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Nee want ik irriteer me zelf echt maar zelden, het zijn altijd anderen die zich irriteren aan mij.
Ok, ik hou mijn mondquote:
Ik ook, vertrek ook altijd op tijd dus dan maakt het niet uit als er even een oma voor je zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je typt wel!quote:
Wat mist er nog?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:58 schreef bitterbal het volgende:
heb een thee pot gekocht![]()
nu ben ik bijna helemaal thuis
Zit die ene hond al binnen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:58 schreef bitterbal het volgende:
die heb ik thuis niet eensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Het begint wel heel toevallig te worden dat jij opduikt iedere keer als iemand de Nederlandse taal zo verkracht.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ledlampjes, meer opbergruimte , bureau tafel met 2 beeldschermen
dat is het denk ik
Kun je hem niet wassen, en en en en en heb je al een naam voor hem?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is al naar binnen geweest maar weer naar buiten gestuurd.
hij stinkt een beetje
Ik heb al een collega voor taalnazi uitgemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het begint wel heel toevallig te worden dat jij opduikt iedere keer als iemand de Nederlandse taal zo verkracht.
ja eerst beter leren kennen voordat ik echt aan ze ga zittenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je hem niet wassen, en en en en en heb je al een naam voor hem?
Mijne volgens mij ook, als ik wil scrollen dan gaat ie op en neerquote:
Dan moet @Nattekat er niet meespelen.quote:
Dan zitten er haartjes etc. in het wieltje.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne volgens mij ook, als ik wil scrollen dan gaat ie op en neer
Dit is sowieso verstandig met elk nieuw levend wezen in de leven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerst beter leren kennen voordat ik echt aan ze ga zitten
Baby's enzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is sowieso verstandig met elk nieuw levend wezen in de leven.
Ik klik vaak onbedoeld dubbel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne volgens mij ook, als ik wil scrollen dan gaat ie op en neer
Oooh, kan ik daar iets mee?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zitten er haartjes etc. in het wieltje.
Oh das langquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klik vaak onbedoeld dubbel.![]()
Maar goed, werkmuis die ik al een jaar of 8 heb, dus niet heel gek dat 'ie er op een gegeven moment klaar mee is.
Dat is vast een Logitech dan? Die hebben dat euvel vaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klik vaak onbedoeld dubbel.![]()
Maar goed, werkmuis die ik al een jaar of 8 heb, dus niet heel gek dat 'ie er op een gegeven moment klaar mee is.
Klopt ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is vast een Logitech dan? Die hebben dat euvel vaak.
Ok, vraag wel een nieuwe als het te gek wordt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel als je 'm open kunt maken en weer in elkaar kunt zetten zonder de boel te slopen.
Ik heb ook een paar keer echt onmogelijk lang gedaan met een Logitech. Ook eens na een paar jaar een helemaal nieuwe gekregen toen er ook iets mis ging met een muisknop. Daar zat vijf jaar garantie op.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt ja.Ik heb zo'n malle trackball, verder echt nul klachten over.
Zo'n kantoortoetsenbord kost ook helemaal niets, geloof ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, vraag wel een nieuwe als het te gek wordt.
Er is ook een toetsenbordknopje kwijt, die wilde ik laten fixen 'kunnen we niet fixen, je krijgt een nieuwe'. Lol okiiii
Pot en ketel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al een collega voor taalnazi uitgemaakt
mee spelen. Meespelen is meedoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet @:Nattekat er niet meespelen.
@Haagsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft het licht uitgedaan?
Over het algemeen vind ik ze echt prima spullen hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer echt onmogelijk lang gedaan met een Logitech. Ook eens na een paar jaar een helemaal nieuwe gekregen toen er ook iets mis ging met een muisknop. Daar zat vijf jaar garantie op.
De laatste jaren schijnt de kwaliteit wel omlaag te zijn gegaan, maar misschien is dat nu alweer anders. Ik heb het niet echt gevolgd. Ik heb nu muis en toetsenbord van Razer en dat werkt ook prima.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik ze echt prima spullen hebben.Ja, er gaat wel eens wat stuk, maar gezien hoe intensief de boel gebruikt wordt, is dat niet heel vreemd.
Meteen maar even kijken voor een nieuw toetsenbord ook. Gezien m'n klapperpolsen is dat altijd wat prijziger, helaasch.
Denk dat er vooral wat meer kwaliteitsverschil tussen de modellen zit, tot op heden nul problemen met m'n Logitech spul (heb het thuis ook, want alles binnen dezelfde softwareomgeving is chill).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste jaren schijnt de kwaliteit wel omlaag te zijn gegaan, maar misschien is dat nu alweer anders. Ik heb het niet echt gevolgd. Ik heb nu muis en toetsenbord van Razer en dat werkt ook prima.
1 euro bij de kringloopquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n kantoortoetsenbord kost ook helemaal niets, geloof ik.
Ik ben tevreden met mijn Ducky toetsenbord. Die neem ik altijd mee naar kantoor, omdat ik niet met platte toetsenborden van kan omgaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik ze echt prima spullen hebben.Ja, er gaat wel eens wat stuk, maar gezien hoe intensief de boel gebruikt wordt, is dat niet heel vreemd.
Meteen maar even kijken voor een nieuw toetsenbord ook. Gezien m'n klapperpolsen is dat altijd wat prijziger, helaasch.
Ik zie zon als ik uit het raam kijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:18 schreef Karzai het volgende:
wasje hangt, boodschapjes gedaan, nog maar even een stripboekje op bed lezen op deze grijze dag
Zonquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie zon als ik uit het raam kijk.
Ik heb zelf zo'n mal mechanisch golfjesding, bij "normale" toetsenborden krijg ik teveel last van m'n polsen als ik er de hele dag op bezig ben.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn Ducky toetsenbord. Die neem ik altijd mee naar kantoor, omdat ik niet met platte toetsenborden van kan omgaan.
Pic?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n mal mechanisch golfjesding, bij "normale" toetsenborden krijg ik teveel last van m'n polsen als ik er de hele dag op bezig ben.
toetsenborden boeien me niet veel, mn muis vind ik wel belangrijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet deze, maar wel hetzelfde idee:
[ afbeelding ]
Ik zou echt heel vaak mistypen daarmee, denk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet deze, maar wel hetzelfde idee:
[ afbeelding ]
Als je 1 keer een mechanisch toetsenbord hebt gebruikt, dan wil je niet meer anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toetsenborden boeien me niet veel, mn muis vind ik wel belangrijk
Went heel snel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou echt heel vaak mistypen daarmee, denk ik.![]()
Mja, m'n polsen zijn dus niet geweldig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toetsenborden boeien me niet veel, mn muis vind ik wel belangrijk
beetje als harddrugs dus?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je 1 keer een mechanisch toetsenbord hebt gebruikt, dan wil je niet meer anders.
Ik zit gezond aan mijn lunchsalade met baba ganoushquote:
Ik heb tostiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit gezond aan mijn lunchsalade met baba ganoush
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit gezond aan mijn lunchsalade met baba ganoush
Wat zit er op de tosti?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh fu, ik had bedacht dat ik m'n Switchdock bij m'n pc wilde gaan neerzetten, maar volgens mij heb ik daar helemaal geen stopcontact meer voor.
Zoiets zal het tzt wel worden ja.quote:
zo eentje met USB poortjes moet ik ook eens kopenquote:
Wogs?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
LUNCHGENOT![]()
Bammetjes met goddeloos dure wogs.
wogs?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
LUNCHGENOT![]()
Winterse organische groente spreadquote:
Elzasser wijncervelaat. Drie euro voor 125 gram.quote:
Klinkt niet als Flesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Winterse organische groente spread
dat is toch niet zo duur?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elzasser wijncervelaat. Drie euro voor 125 gram.
Ik had net lui op zwart gezet en dat werkt daar niet in, dus ik wacht nog heel even voor ik overstap.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe FOK! UI is weer even wennen. Gelukkig heb ik daar vast weer 10 jaar voor.
ZES GULDEN GODDAMN ZESTIGquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch niet zo duur?
laat staan goddeloos
Ik wacht sowieso even tot het volledig goed werkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had net lui op zwart gezet en dat werkt daar niet in, dus ik wacht nog heel even voor ik overstap.
Mensen die nog terugrekenen naar guldensquote:
welke nieuwe UIquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe FOK! UI is weer even wennen. Gelukkig heb ik daar vast weer 10 jaar voor.
Deed jouw uitkeringsinstantie ookquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die nog terugrekenen naar guldens
ik las dit zonder context en dacht dat je roulette aan het spelen wasquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had net lui op zwart gezet en dat werkt daar niet in, dus ik wacht nog heel even voor ik overstap.
Waar kan ik het zien? Op mobiel zie ik het volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jawel, even op je naam tikken bovenin en naar opties. Template-switch layout.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar kan ik het zien? Op mobiel zie ik het volgens mij niet.
Laatste keer dat ik een uitkering kreeg bestond de gulden ook nog zo ongeveerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed jouw uitkeringsinstantie ook
gebeurt dat nog? Volgens mij krijg je als slager tegenwoordig gewoon een ros voor je kanis als je zo kinderlokkerig doet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kreeg je wel een gratis plakje boterhamworst erbij van de slager?
Hier gebeurt dat wel nog in ieder geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebeurt dat nog? Volgens mij krijg je als slager tegenwoordig gewoon een ros voor je kanis als je zo kinderlokkerig doet.
Hmm gedaan, maar zie geen verschilquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel, even op je naam tikken bovenin en naar opties. Template-switch layout.
DISCRIMINATIEquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien alleen voor mensen in Nederland
kunt je ook afvragen hoe handig het is om iemand met een groot vleesmes een ros voor zijn kanis te verkopen iddquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gebeurt dat wel nog in ieder geval.
Ja, zelfde hier zie ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:58 schreef kwiwi het volgende:
Oh hij gaat vanzelf weer terug naar de standaard UI elke keer als ik het aanpas.
Ik ook niet zo goed en verandering van sommige smileysquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:13 schreef gianni61 het volgende:
Ik vertrouw nieuwe layouts niet. Ik kan niet tegen verandering
welke zijn er veranderd?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:17 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik ook niet zo goed en verandering van sommige smileys![]()
welke smaakjes heb je?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Moest langs drie supermarkten voor de donuts, maar ik heb ze
Ik geef het een kans nu ik wat kleuren heb aangepast en wat settings.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen nieuwe layout nodig. Ik vind het best zo.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
ah, dat zie ik in de oude layout dus nietquote:
Potver. Nu MOET ik naar de kibbelingeboer. Anders klopt ons karma niet meer en shit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Nog NOG meer roze zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geef het een kans nu ik wat kleuren heb aangepast en wat settings.
Nee, ik zou er bijna weer voor teruggaan, maar ik ga het even aankijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dat zie ik in de oude layout dus niet
Krimson Crisis?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:18 schreef Karzai het volgende:
Heeft wel iets weg van fles, je lijkt op lambik!
[ afbeelding ]
Lekker dan godmiljaar!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:18 schreef Karzai het volgende:
Heeft wel iets weg van fles, je lijkt op lambik!
[ afbeelding ]
Zo'n mixdoosje van de appiequote:
Nomnomnomquote:
ons karmaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Potver. Nu MOET ik naar de kibbelingeboer. Anders klopt ons karma niet meer en shit.
ik las gordelroosquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
LUNCHGENOT![]()
Ja waarschijnlijk jaquote:
Leuke is dat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:25 schreef Karzai het volgende:
[..]ja gisteren meegenomen bij de kringloop, ben weer stripboeken aan het sparen
Ama is gewoon newspeak voor aardbeiensuikerspinquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:27 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash Als ik kijk wie like heeft gegeven is het helemaal een roze kleurenkots (dat heb ik niet ingesteld).
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk jaIk zal me niet meer met jouw donuts bemoeien
Lolwat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohja lol, weet niet of ik dit al had verteldbij diplomauitreiking waren ineens super veel studenten 'cum laude' afgestudeerd omdat docenten daar een eigen definitie van hebben gemaakt
dingen zoals 'als we de herkansingen niet meerekenen', 'als we alleen kijken naar het laatse jaar'
Ik vind dat echt debiel
Is het ookquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohja lol, weet niet of ik dit al had verteldbij diplomauitreiking waren ineens super veel studenten 'cum laude' afgestudeerd omdat docenten daar een eigen definitie van hebben gemaakt
dingen zoals 'als we de herkansingen niet meerekenen', 'als we alleen kijken naar het laatse jaar'
Ik vind dat echt debiel
Dan komen er weer meer studenten en krijgt de universiteit weer meer geld waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat echt debiel
*eet oogbal opquote:
watquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Ik had ooit een prof geologie, en als die tentamens nakeek en hij had genoeg fouten gevonden om je een 4 te geven, dan deed ie dat en dan stopte hij er verder mee. Dus niemand had lager dan een 4.
Anders was het jaargemiddelde dermate schandalig laag geweest dat hij daar zelf mee in de problemen gekomen wasJah, zo kan ik het ook
Er komen niet meer studenten want dat kan niet. Wij houden echt geen rekening met het geld dat een uni krijgt in de keuzes die we maken voor ons eigen onderwijsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan komen er weer meer studenten en krijgt de universiteit weer meer geld waarschijnlijk
Ja maar als mensen een 1 halen zijn ze zieluuugggggggg!!!111111 en dat mag nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waten ja, je verliest daarmee beetje het doel van onderwijs..
[..]
het is niet zielig, het motiveert voor geen meter maar demotiveert daarentegen wél. En het komt echt zelden voor dat iemand daadwerkelijk iets inlevert wat een 1 waard is. Dusja, ehhquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar als mensen een 1 halen zijn ze zieluuugggggggg!!!111111 en dat mag niet
Ergens snap ik dit ook weer wel, als de studenten (even kort door de bocht) weinig moeite in het vak steken, waarom zou je dan nog veel moeite in de beoordeling gaan steken ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Ik had ooit een prof geologie, en als die tentamens nakeek en hij had genoeg fouten gevonden om je een 4 te geven, dan deed ie dat en dan stopte hij er verder mee. Dus niemand had lager dan een 4.
Anders was het jaargemiddelde dermate schandalig laag geweest dat hij daar zelf mee in de problemen gekomen wasJah, zo kan ik het ook
Daar zit ook logica in om precies de reden die je zegt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dit ook weer wel, als de studenten (even kort door de bocht) weinig moeite in het vak steken, waarom zou je dan nog veel moeite in de beoordeling gaan steken ook.
Al zit er dan iets eerder in het proces al niet goed ook natuurlijk.
Ja, maar de docent doet zijn werk niet volledig, houdt bovendien kunstmatig het gemiddelde hoog, en de student leert niks van zijn fouten die niet eens gezien worden. Daar ben je geen docent voor denk ik dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dit ook weer wel, als de studenten (even kort door de bocht) weinig moeite in het vak steken, waarom zou je dan nog veel moeite in de beoordeling gaan steken ook.
Al zit er dan iets eerder in het proces al niet goed ook natuurlijk.
Zeggen jullie ook krootjes ja?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:51 schreef Karzai het volgende:
weekmenu gemaakt, moet proberen wat minder geld uit te geven aan de boodschappen
vanochtend weer even het kasboek bijgewerkt van afgelopen maand en daar schrok ik wel een beetje van.
komende week
krootjesstamppot met vissticks
pitabroodjes met kip en een salade
pasta pesto met spekjes en een salade
spinazie met een gekookt eitje, vissticks, gebakken aardappeltjes
pasta carbonara en een salade
roti kip
Waarom en van wie moet datquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:51 schreef Karzai het volgende:
weekmenu gemaakt, moet proberen wat minder geld uit te geven aan de boodschappen
vanochtend weer even het kasboek bijgewerkt van afgelopen maand en daar schrok ik wel een beetje van.
komende week
roti kip
Dat klinkt al een stuk motiverender inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zit ook logica in om precies de reden die je zegt.
Wij hebben het systeem dat je dan een 'niet voldaan' krijgt
van mijzelf, ik wil niet interen op mijn spaargeld, ik moet gewoon rondkomenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk motiverender inderdaad.![]()
Compleet beoordeeld worden is ook noodzaak om te verbeteren, als je immers niet weet wáár je de fout in gaat, kan je er ook niet van leren. Al zie je denk ik als docent ook wel of iemand gewoon nul moeite heeft gedaan of dat ze bepaalde denkfouten maken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat gaat om voorwaardelijke criteria want inhoudelijk ben je verplicht het 'goed' na te kijken. Bij ons danweet niet wat de wet hierover zegt
Ja, eens, daarom ook de toevoeging dat er dan eerder in het proces iets niet goed zit. Zo'n maatregel neem je (lijkt me) alleen als het ZO vaak voorkomt dat studenten onder de 4 scoren dat het echt impact gaat hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar de docent doet zijn werk niet volledig, houdt bovendien kunstmatig het gemiddelde hoog, en de student leert niks van zijn fouten die niet eens gezien worden. Daar ben je geen docent voor denk ik dan.
ja maar jij eet ook altijd zo lekker karzaiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:51 schreef Karzai het volgende:
komende week
roti kip
daar red je het nooit mee, wat een klein kastjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:57 schreef bitterbal het volgende:
het zit er allemaal in![]()
[ afbeelding ]
In die laatste situatie wordt het als docent ook wel weer verleidelijk om er net zoveel moeite in te steken als de studenten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
En als je beperkt aantal herkansingen hebt heeft zo'n keer niet je best doen ook consequenties voor het aantal kansen wat je hebt.
Als je dat niet hebt wordt het wel weer 'lever maar wat aan en dan hoor ik wel wat ik moet verbeteren', of zo denken sommige studenten. Zo werkt het dan weer ook weer niet![]()
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In die laatste situatie wordt het als docent ook wel weer verleidelijk om er net zoveel moeite in te steken als de studenten.
het is wat krapjesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar red je het nooit mee, wat een klein kastje
Dacht dat het vooral zeeuws wasquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
bietjes, maar krootjes vind ik leuker
heb jij dit biljetje?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
#howcanimakethisaboutme
iedereenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
In het Westland zegt ook iedereen kroten.
ja in Brabant ook. Wat ze in Utrecht en Deventer zeggen weet ik niet. Sinds de eeuwwisseling ga ik niet meer om met die dingenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
echt nog nooit gehoord in brabant, zal wel meevallenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in Brabant ook. Wat ze in Utrecht en Deventer zeggen weet ik niet. Sinds de eeuwwisseling ga ik niet meer om met die dingen
Aha wist ik niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Zelf ook nooit echt naar gekeken, maar een deo kost bij Appie 5,50 ofzo. Bij Kruidvat hebben ze die regelmatig 4 voor 10e. Dat soort kleine dingetjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
van mijzelf, ik wil niet interen op mijn spaargeld, ik moet gewoon rondkomen
er waren wel wat onverwachte uitgaven.
Dit vermoed ik ook ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:11 schreef Crack_ het volgende:
Is het niet gewoon een dorpsgebruik oid? Ranja is dat ook, is niet per se aan een gebied gekoppeld maar in de steden gebruiken ze dat vaak niet
ja dat had ik thuis ookquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
Maar het meeste hangt altijd aan het wasrek waar ik alles vanaf pak of zit in de wasmand
[ afbeelding ]
In België zijn karoten weer wortels jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm, grappig.
https://gtb.ivdnt.org/iWN(...)wdb=EWN&id=ewn007302
Oh dat ziet er leeg uit!quote:
ahh, wel fijn om dan wat over te houdenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
van mijzelf, ik wil niet interen op mijn spaargeld, ik moet gewoon rondkomen
er waren wel wat onverwachte uitgaven.
Nee, ex welquote:
ik vind dit niet heel flexibel van jouquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
mensen die op niet-werkdagen en tijden een afspraak willen maken. Heb al drie keer gezegd wanneer ik werk en dat mn werkdag om 17.00 klaar is. Als ze nu nķg keer iets gaan voorstellen buiten deze tijden dan ga ik in koeienletters en dikgedrukt en cursief doorsturen
IK WERK OP WOENSDAG T/M VRIJDAG, MIJN WERKDAG IS OM 17.00 KLAAR
IS DIT LEESBAAR?????
no shit sherlock, dat is de bedoeling toch ook juistquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dit niet heel flexibel van jou
ik heb een collega die is deze week vrij, maar is wel mails aan het sturen zowel intern als extern en heeft ook al telefonisch contact met mij gehad vandaag.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
mensen die op niet-werkdagen en tijden een afspraak willen maken. Heb al drie keer gezegd wanneer ik werk en dat mn werkdag om 17.00 klaar is. Als ze nu nķg keer iets gaan voorstellen buiten deze tijden dan ga ik in koeienletters en dikgedrukt en cursief doorsturen
IS DIT LEESBAAR?????
Dat is eigen keus, dat is andersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb een collega die is deze week vrij, maar is wel mails aan het sturen zowel intern als extern en heeft ook al telefonisch contact met mij gehad vandaag.
Maar je zit heel vaak nog om 21:37u op werkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
IS DIT LEESBAAR?????
Zie post hierboven, hoe ik mijn tijd indeel mag ik zelf wetenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar je zit heel vaak nog om 21:37u op werk
Dit is een mooiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie post hierboven, hoe ik mijn tijd indeel mag ik zelf weten
Hoe andere mijn tijd indelen niet
Die vriendschappen heb ik nog maar weinig geduld voorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is een mooieDie moet ik onthouden.
Vriendin moest en zou eens op vrijdag afspreken, kwam me heel kut uit, dus ik zei een keertje nee, want ik had die maandag erop een heel grote opdracht en wilde die vrijdag niet kwijt zijn om eraan te werken. 'Dan moet je het maar eerder af hebben.' Pardon?
We zijn ook geen vrienden meer geloof ik. Die kon op een gegeven moment niet zo goed tegen het woordje 'nee'.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vriendschappen heb ik nog maar weinig geduld voorkan altijd dat men niet doorheeft wat ze zeggen/vragen, dat is oké
. Maar als men echt denkt dat je iets moet omdat zij dat vinden... yeaaaaaa, fuck offfff
![]()
![]()
Is hier ook één vriendin waarbij dat zo ging. Klinkt niet zo heel stabiel tbh.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zijn ook geen vrienden meer geloof ik. Die kon op een gegeven moment niet zo goed tegen het woordje 'nee'.
Soms zijn mensen gewoon niet compatibel (meer).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Heb t denk ik al vaker gezegd maar die vriendin van mij was echt teringonzeker maar nam daardoor zķ veel ruimte in beslag. Had daar én geen zin in én vond dat er bijzonder weinig ruimte was voor mij![]()
Ook alles was een 'wat doet men mij aan' dat ik dacht 'mensen doen jou echt niks aan als ze niet met je om willen gaan, dat je dat kut vind oké maar dat is nogal een wereld van verschil'huilie
luister je welles naar ditquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is hier ook één vriendin waarbij dat zo ging. Klinkt niet zo heel stabiel tbh.
Er is overigens alle ruimte om aan te geven dat je dingen vervelend vind en dan kunnen wij kijken of we daar samen (!!) iets mee kunnen. Maar als het is 'ik vind dit vervelend DUS jij moet je aanpassen', then again, fuck off
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Kroten zeggen we hier niet, dat lijkt meer een spraakgebrek
Ik heb wel paar vrienden waar echt alle ruimte is voor wensen en gevoelens en zoeken naar 'oke, wat zouden we hiermee kunnen?'quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms zijn mensen gewoon niet compatibel (meer).
Ik ben dat alleen al een paar jaar met niemand
ja, want AFRIKAquote:
Lolwat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is een mooieDie moet ik onthouden.
Vriendin moest en zou eens op vrijdag afspreken, kwam me heel kut uit, dus ik zei een keertje nee, want ik had die maandag erop een heel grote opdracht en wilde die vrijdag niet kwijt zijn om eraan te werken. 'Dan moet je het maar eerder af hebben.' Pardon?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel paar vrienden waar echt alle ruimte is voor wensen en gevoelens en zoeken naar 'oke, wat zouden we hiermee kunnen?'
Maar zijn er niet veel en de groep wordt enkel kleiner + . Waarom is dat bij jou zo?
De investering om een goede vriendschap op te bouwen kost mij op dit moment te veel energie. Vraag me af of dit forever zo gaat zijn en dit het nieuwe 'normaal' is bij mij
[..]
ja, want AFRIKA
en mega crush kwam uit kaapverdië
Nee klopt, mag jij ook niet zelf weten. Dus dinsdag 21:37 een uurtjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie post hierboven, hoe ik mijn tijd indeel mag ik zelf weten
Hoe andere mijn tijd indelen niet
Heb je je match al gevraagd of 'ie wil meeten?quote:
Omdat ik me gewoon lange tijd kan terugtrekken en dan geen goede vriendin benquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel paar vrienden waar echt alle ruimte is voor wensen en gevoelens en zoeken naar 'oke, wat zouden we hiermee kunnen?'
Maar zijn er niet veel en de groep wordt enkel kleiner + . Waarom is dat bij jou zo?
De investering om een goede vriendschap op te bouwen kost mij op dit moment te veel energie. Vraag me af of dit forever zo gaat zijn en dit het nieuwe 'normaal' is bij mij
[..]
ja, want AFRIKA
en mega crush kwam uit kaapverdië
Nou ja, als ze gaan verwachten dat ik opdrachten weiger of tot 's avonds laat en in het weekend doorwerk, dan zeg ik daar was van. ook mijn eigen schuld, want ik was altijd heel flexibel en dan werkte ik maar in het weekend door of tot drie uur 's nachts zodat ik alles kon doen wat ik wilde. Maar op een gegeven moment had ik het daar gewoon echt te druk voor en trok ik het niet langer en trapte ik op de rem.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwat.Dat was er zo een die niet snapt dat eigen baas zijn méér verantwoordelijkheid vergt dan loondienst zeker?
Jaaaquote:
Je grenzen ontdekken, benoemen en bewaken is niet "eigen schuld".quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ze gaan verwachten dat ik opdrachten weiger of tot 's avonds laat en in het weekend doorwerk, dan zeg ik daar was van. ook mijn eigen schuld, want ik was altijd heel flexibel en dan werkte ik maar in het weekend door of tot drie uur 's nachts zodat ik alles kon doen wat ik wilde. Maar op een gegeven moment had ik het daar gewoon echt te druk voor en trok ik het niet langer en trapte ik op de rem.
Yess maar hij wil (nog?) nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je je match al gevraagd of 'ie wil meeten?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik me gewoon lange tijd kan terugtrekken en dan geen goede vriendin ben
?quote:
Je mag denk ik best wat meer achter je eigen keus staan ipv overal schuld van op willen nemen. Ik lees nu vaak dat je zegt 'slaat nergens wat ze doen' en vervolgens leg jij zelf de schuld bij jezelf neer. Dat is beetje tegenstrijdigquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ze gaan verwachten dat ik opdrachten weiger of tot 's avonds laat en in het weekend doorwerk, dan zeg ik daar was van. ook mijn eigen schuld, want ik was altijd heel flexibel en dan werkte ik maar in het weekend door of tot drie uur 's nachts zodat ik alles kon doen wat ik wilde. Maar op een gegeven moment had ik het daar gewoon echt te druk voor en trok ik het niet langer en trapte ik op de rem.
Nou ja, ik denk eerst 'wat de fuck' en dan 'het ligt aan mij'quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?
[..]
Je mag denk ik best wat meer achter je eigen keus staan ipv overal schuld van op willen nemen. Ik lees nu vaak dat je zegt 'slaat nergens wat ze doen' en vervolgens leg jij zelf de schuld bij jezelf neer. Dat is beetje tegenstrijdig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |