SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Lol, nee. Dat interesseert me echt geen bal. Het is de toon van je posts en ik mag je niet blocken, want blauw.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gestraft ga worden voor Leiden beter dan Alkmaar noemen
@Nizno Had hier een goede tip voor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, nee. Dat interesseert me echt geen bal. Het is de toon van je posts en ik mag je niet blocken, want blauw.
Ja, vriendjes maken en wat vogelen met de postkleur.quote:
Alsof je degene kent die dat jankreview heeft geschreven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, nee. Dat interesseert me echt geen bal. Het is de toon van je posts en ik mag je niet blocken, want blauw.
IJs zou het liefst met 10 lotgenoten op een ijsschots zitten en de rest van de wereld blocken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof je degene kent die dat jankreview heeft geschreven.
Dat kan vast niet het enige domme zijn dat je deze ochtend hebt gezegdquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gestraft ga worden voor Leiden beter dan Alkmaar noemen
Dat is niet dom, dat is de waarheidquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kan vast niet het enige domme zijn dat je deze ochtend hebt gezegd
Dat zijn zeker dezelfde soort mensen die iedere dag in de file staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij je fan bent van wachtrijen van zes uur
Vreemd volk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn zeker dezelfde soort mensen die iedere dag in de file staan.
Je kan hem ook gewoon blokkerenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit toch ook eens proberen.
ik heb me gisteravond kunnen bedwingen en er toch maar 1 gekochtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de donuts van de appie veel minder lekker dan bijv. die van hoogvliet. Van de appie hebben zulk zachte coating, die hardere coating is lekkerdermaar heeyyy 2+3 gratis whoeheoee
kun jij vinden, maar het is echt heerlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Custom css is mijn favoriet, zou ik absoluut gebruiken als ik blokkeren niet een gigantisch zwaktebod zou vinden
Dat vind ik dan voelen als diefstal van mn eigen portemonneequote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me gisteravond kunnen bedwingen en er toch maar 1 gekocht
wel de 2+3 gratis actie van de cup a soup gebruikt
snap ik, maar viesdik en zoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan voelen als diefstal van mn eigen portemonnee![]()
Oehhh, die wil ik ook nog halen. Wil nog meer halen maar dat is voor de weekboodschappen, ga straks alleen voor de snackboodschappen anders duurt het te lang![]()
Snackboodschappen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan voelen als diefstal van mn eigen portemonnee![]()
Oehhh, die wil ik ook nog halen. Wil nog meer halen maar dat is voor de weekboodschappen, ga straks alleen voor de snackboodschappen anders duurt het te lang![]()
Zo zie ik het persoonlijk ja. Weet helaas van F1 modden dat het een zeldzame vaardigheid is om je niet te ergeren aan wat mensen op het internet kwakkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun jij vinden, maar het is echt heerlijk
Zegt ook wel wat over de basisvaardigheden mentale weerbaarheid van die mensjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo zie ik het persoonlijk ja. Weet helaas van F1 modden dat het een zeldzame vaardigheid is om je niet te ergeren aan wat mensen op het internet kwakken
Ik zag ze liggen maar niet goed voor m'n vetjes en ik had geen plek meer in m'n tas. Ze hadden ook toetjes met 2+3quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de donuts van de appie veel minder lekker dan bijv. die van hoogvliet. Van de appie hebben zulk zachte coating, die hardere coating is lekkerdermaar heeyyy 2+3 gratis whoeheoee
inderdaad vreemd volk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemd volk.
Je hebt ook mensen die op dagen dat veel files verwacht worden speciaal met de auto gaan. Dat is al helemaal interessant.
HAhahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe ook mee aan stoptober. Ik ga een hele maand mij niet ergeren aan andere verkeersdeelnemers.
Dus heb je de helft niet gescand wel meegenomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Gister bij de AH: geen mandjes. Dan pleur ik het toch lekker meteen in m'n tas. Maar vervolgens viel de wifi ook steeds weg en ging scannen met de telefoon ook matig
Hoelang denk je dat ik het vol ga houden.quote:
Ik erger me serieus maar zelden aan andere verkeersdeelnemers.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe ook mee aan stoptober. Ik ga een hele maand mij niet ergeren aan andere verkeersdeelnemers.
Ik heb al gefaald. Sinds ik erachter ben dat al die gekke geluiden van een fatbike komen, erger ik me als iemand weer zit te klooien, wat gisteravond gebeurdequote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer moet je weer met de auto op pad?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat ik het vol ga houden.
Morgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer met de auto op pad?
Nee want dan krijg ik zo een winkelverbodquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus heb je de helft niet gescand wel meegenomen.
Heb ze andere dagen ook laten liggen maar vandaag is een goede dag om ze toch te halenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze liggen maar niet goed voor m'n vetjes en ik had geen plek meer in m'n tas. Ze hadden ook toetjes met 2+3
Halve dagquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat ik het vol ga houden.
Dan ben je mij nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik erger me serieus maar zelden aan andere verkeersdeelnemers.
Ahhh, op een lekker drukke forensdag.quote:
Gisteren al vol gehouden en vandaag ook, want vandaag en gisteren kom ik niet buiten.quote:
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahhh, op een lekker drukke forensdag.
Dan ben jij waarschijnlijk de oorzaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik erger me aan hele trage onvoorspelbare mensen voor me. Bonuspunten als ik dankzij hun getrut het groene licht voor dat kutkruispunt mis waar je heel lang moet wachten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen dit behalve jijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Jezelf irriteren aan anderen ligt altijd aan jezelf.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen dit behalve jij
is goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Nee want ik irriteer me zelf echt maar zelden, het zijn altijd anderen die zich irriteren aan mij.
Ok, ik hou mijn mondquote:
Ik ook, vertrek ook altijd op tijd dus dan maakt het niet uit als er even een oma voor je zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je typt wel!quote:
Wat mist er nog?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:58 schreef bitterbal het volgende:
heb een thee pot gekocht![]()
nu ben ik bijna helemaal thuis
Zit die ene hond al binnen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:58 schreef bitterbal het volgende:
die heb ik thuis niet eensquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Het begint wel heel toevallig te worden dat jij opduikt iedere keer als iemand de Nederlandse taal zo verkracht.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ledlampjes, meer opbergruimte , bureau tafel met 2 beeldschermen
dat is het denk ik
Kun je hem niet wassen, en en en en en heb je al een naam voor hem?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is al naar binnen geweest maar weer naar buiten gestuurd.
hij stinkt een beetje
Ik heb al een collega voor taalnazi uitgemaaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het begint wel heel toevallig te worden dat jij opduikt iedere keer als iemand de Nederlandse taal zo verkracht.
ja eerst beter leren kennen voordat ik echt aan ze ga zittenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je hem niet wassen, en en en en en heb je al een naam voor hem?
Mijne volgens mij ook, als ik wil scrollen dan gaat ie op en neerquote:
Dan moet @Nattekat er niet meespelen.quote:
Dan zitten er haartjes etc. in het wieltje.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne volgens mij ook, als ik wil scrollen dan gaat ie op en neer
Dit is sowieso verstandig met elk nieuw levend wezen in de leven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerst beter leren kennen voordat ik echt aan ze ga zitten
Baby's enzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is sowieso verstandig met elk nieuw levend wezen in de leven.
Ik klik vaak onbedoeld dubbel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijne volgens mij ook, als ik wil scrollen dan gaat ie op en neer
Oooh, kan ik daar iets mee?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zitten er haartjes etc. in het wieltje.
Oh das langquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klik vaak onbedoeld dubbel.![]()
Maar goed, werkmuis die ik al een jaar of 8 heb, dus niet heel gek dat 'ie er op een gegeven moment klaar mee is.
Dat is vast een Logitech dan? Die hebben dat euvel vaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klik vaak onbedoeld dubbel.![]()
Maar goed, werkmuis die ik al een jaar of 8 heb, dus niet heel gek dat 'ie er op een gegeven moment klaar mee is.
Klopt ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is vast een Logitech dan? Die hebben dat euvel vaak.
Ok, vraag wel een nieuwe als het te gek wordt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel als je 'm open kunt maken en weer in elkaar kunt zetten zonder de boel te slopen.
Ik heb ook een paar keer echt onmogelijk lang gedaan met een Logitech. Ook eens na een paar jaar een helemaal nieuwe gekregen toen er ook iets mis ging met een muisknop. Daar zat vijf jaar garantie op.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt ja.Ik heb zo'n malle trackball, verder echt nul klachten over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |