abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2024 @ 02:49:15 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215153939
Hallo 👋🏿,

Ondanks dat ik afgelopen jaren een zinloos bestaan heb geleid met mijn onhanteerbare gebruik van verdovende middelen en suïcidale roekeloosheid, heb ik toch wat productieve handelingen uitgevoerd om mijn leven weer op orde te krijgen zodat ik weer nieuwe doelen heb om na te streven als ik daar klaar voor ben.

Ik ga morgen een opname starten in de afdeling Altrecht Psychiatry & verslaving voor minimaal zes weken om mijn afhankelijkheid aan zware verdovende middelen zoals voornamelijk cocaïne te verbreken en een nuchtere gezonde leven weer te beginnen. Ik heb in de afgelopen jaren veel persoonlijke verhalen zitten schrijven en opslaan op mijn Google Drive, waaronder goede ideeën die ik heb over toekomstige projecten en carrièremogelijkheden die ik denk dat ik zou willen doen als ik weer stabiel genoeg ben. Ik heb een aantal prototype ondernemingsplannen zitten schrijven voor zelfstandig dienstverlening aan bijzondere doelgroepen waarvan ik denk dat het veel potentie heeft en dat ze noodzakelijke gaten in de markt vervult.

Wie wil met mij sparren en feedback of advies geven over mijn onvoltooide ondernemingsplannen die ik opgeslagen op Google drive? Wie wil de tijd nemen om mijn documenten te lezen met een kritische blik om opbouwende feedback te geven over de potentie en haalbaarheid van mijn ideeën? 💡
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_215154044
Richt je nu eerst of het afkicken, en ik zou niet voor jezelf beginnen gezien je psychische kwetsbaarheid
pi_215154175
Maargoed. Succes met afkicken en vergeet niet je telefoon in te leveren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_215154205
Misschien kun je er een boek van maken? Het Kronkelpad van Keep_Walking ^O^
Vormgeven in dagboekstijl of zo.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_215154218
eigen zaak open maken
pi_215154270
Inderdaad eerst even afkicken. Maar het lijkt me niet vekeerd om daarbij een doel voor ogen te hebben en bezig te zijn met je toekomst. Dat lijkt me eerder bevorderlijk voor de motivatiel ik snap die negatieve reacties hier niet zo goed.

Wat je vraag betreft: Heb jij niet iemand in je bekendenkring die met je kans sparren? Dat lijkt me handiger dan een wildvreemde, simpelweg omdat hij/zij jou en je karakter ook kent en zich daardoor een beeld kan vormen of een bepaald plan kan werken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215154397
het lijkt me fantastisch om ondernemingsplannen te lezen die geschreven zijn in een waas van verdovende middelen en psychische vlagen van verstandsverbijstering. deze zullen allen zeer gestructureerd zijn, opbouwend en uiteraard onderbouwd inclusief ROI geschreven zijn

:')

eerst afkicken, dan zelf nog eens lezen en sommige mensen kunnen beter in loondienst blijven. zorg maar dat je dat eerst eens een jaartje lukt.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_215155247
No offense & succes in je traject..

Hóe, in welke wereld, denk je dat een bank of KVK gaat instemmen met een plan dat wordt ingediend door iemand die duidelijk labiel is (ik neem aan dat je schrijfstijl ook in je documenten is zoals hier op FOK!, lang en chaotisch?
Zij beoordelen ook (misschien zelfs in eerste plaats) op 'hoe mooi is je maatpak (duur = 'betrouwbaar'), je CV (jarenlang hetzelfde/vergelijkbaar fulltime werk = 'harde werker'), je vriendenkring (speel je golf met de tandarts en lokale rechter-commissaris? Tof!)..

Ik denk dat als ik binnenloop (abnormaal haar, geen maatpak, gatenkaas-CV, nul vrienden in 'goede kringen'), een bankmanager/KVK-mens wel een héél stevig onderbouwd verhaal zoekt om tot een "ja" te komen.
Mon 'en!
pi_215155604
Als je jaren onder invloed bent geweest van diverse middelen en wilt afkicken is het inderdaad slim om dingen te gaan bedenken wat je wit gaan doen, dit is echter te hoog gegrepen en de kans op dat het niet lukt is dus groot waardoor je teleurgesteld raakt in jezelf en misschien wederom naar de middelen grijpt

Stel kleine en haalbare doelen
pi_215155649
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:23 schreef bloempjuh het volgende:

Hóe, in welke wereld, denk je dat een bank of KVK gaat instemmen met een plan dat wordt ingediend door iemand die duidelijk labiel is (ik neem aan dat je schrijfstijl ook in je documenten is zoals hier op FOK!, lang en chaotisch?
Zij beoordelen ook (misschien zelfs in eerste plaats) op 'hoe mooi is je maatpak (duur = 'betrouwbaar'), je CV (jarenlang hetzelfde/vergelijkbaar fulltime werk = 'harde werker'), je vriendenkring (speel je golf met de tandarts en lokale rechter-commissaris? Tof!)..

Ik denk dat als ik binnenloop (abnormaal haar, geen maatpak, gatenkaas-CV, nul vrienden in 'goede kringen'), een bankmanager/KVK-mens wel een héél stevig onderbouwd verhaal zoekt om tot een "ja" te komen.
Eens met de strekking van het verhaal dat het niet slim is om terwijl je aan het afkicken bent ook voor jezelf te beginnen (doe dat alsjeblieft als je de boel op de rit hebt, het is al onzeker genoeg de eerste paar jaar zonder dat je met je eigen demonen aan het vechen bent), maar ik ben ook gewoon in mijn dagelijkse kloffie zonder uitgewerkt plan, invloedrijke vrienden of CV de KVK binnengelopen om mijn eenmanszaak te starten, en ik had absoluut niet het gevoel dat ik beoordeeld werd. Ze helpen je gewoon de stappen door, stellen twee of drie vragen en hop weer door.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 09:57:01 #11
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_215155655
Jahoor ,heb je een concreet idee?
Lachen joh.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 09:59:01 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215155657
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:56 schreef kirsten. het volgende:

[..]
Eens met de strekking van het verhaal dat het niet slim is om terwijl je aan het afkicken bent ook voor jezelf te beginnen (doe dat alsjeblieft als je de boel op de rit hebt, het is al onzeker genoeg de eerste paar jaar zonder dat je met je eigen demonen aan het vechen bent), maar ik ben ook gewoon in mijn dagelijkse kloffie zonder uitgewerkt plan, invloedrijke vrienden of CV de KVK binnengelopen om mijn eenmanszaak te starten, en ik had absoluut niet het gevoel dat ik beoordeeld werd. Ze helpen je gewoon de stappen door, stellen twee of drie vragen en hop weer door.
Dit, de KVK geeft geen neuk om de dingen die opgenoemd worden.

Verder denk ik dat ts zich inderdaad beter op iets kleiners kan focussen nu. Prima dat je ook met je toekomst bezig bent, maar dit lijkt me iets te groot om te combineren met afkicken.
pi_215155674
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:23 schreef bloempjuh het volgende:

Euh, de bank of de KVK gaan echt niet doorvragen op je ondernemingsplan voordat je een bankrekening of KVK-inschrijving mag. Ze willen weten hoe het bedrijf moet heten, in welke sector je je inschrijft, wat jijzelf aan omzet verwacht en je legitimatie zien. That's it, tenzij je ook een banklening wilt.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215155765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:01 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Euh, de bank of de KVK gaan echt niet doorvragen op je ondernemingsplan voordat je een bankrekening of KVK-inschrijving mag. Ze willen weten hoe het bedrijf moet heten, in welke sector je je inschrijft, wat jijzelf aan omzet verwacht en je legitimatie zien. That's it, tenzij je ook een banklening wilt.
Ik denk dat het meer hier om gaat: https://credo-onderneming(...)wv-moet-aan-voldoen/

Het UWV zal niemand beoordelen op vriendenkring of maatpak, wel op haalbaarheid omdat je zal willen starten met behoud van uitkering. En let op onderaan het stukje over persoonlijkheid.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215155836
Okee okee, ik stel mijn standpunt bij. Een maatpak en tandartsvrienden zijn geen harde eis.

Still.. good luck on the rehab.
Mon 'en!
pi_215155983
Ik gok dat je gezien je problematiek mogelijk een uitkering via het UWV ontvangt, er zijn regelingen om vanuit een uitkering een onderneming te starten, ik gok dat je daar ook zeker iemand kan vinden om met je te sparren en mee te denken.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_215160005
Ja hoor, deel je Drive map maar met me. E-mailadres kun je me vragen via DM.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:33:41 #18
409812 Visualthinker
Online since 1993
pi_215160737
Lekker veel gaan lezen op https://www.higherlevel.nl/forums/
pi_215160985
quote:
Ondanks dat ik afgelopen jaren een zinloos bestaan heb geleid met mijn onhanteerbare gebruik van verdovende middelen en suïcidale roekeloosheid, heb ik toch wat productieve handelingen uitgevoerd om mijn leven weer op orde te krijgen zodat ik weer nieuwe doelen heb om na te streven als ik daar klaar voor ben.
Ik wens jou heel veel succes toe bij het weer op de rit krijgen van je leven. Als je al van die troep weet af te blijven dan heb je al heel veel bereikt en gewonnen

Ik kan het mij goed voorstellen dat je een doel zoekt in het leven, ook om structuur aan te brengen en niet weer in oude zelfdestructieve gewoontes te vervallen/ vluchten. Dat kan natuurlijk een eigen onderneming zijn, maar goed dat vraagt vaak best wel veel van een mens. Misschien is vrijwilligerswerk op regelmatige basis dat bij je past ook iets voor jou en als je daar andere mensen mee kan helpen is dat zeker een zeer zinvol doel.
pi_215161215
Ga maar eerst een paar weken afkicken ts
Twiddel
pi_215161871
Neem een abbo op ChatGPT
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_215161905
Je plannen kunnen best goed zijn, maar als je zelf niet stabiel bent, wordt het ook niet echt een stabiele onderneming, tenzij je iemand anders achter het roer laat.
pi_215180862
Ik ga niet investeren in het bedrijf van een junk, sorry.
pi_215180864
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Bzzzzt het volgende:
Neem een abbo op ChatGPT
Ik kreeg ook een soort AI vibe bij dit bericht ja.
pi_215181080
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 22:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Ik ga niet investeren in het bedrijf van een junk, sorry.
Jij had toch sowieso al geen geld?
pi_215183778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 23:40 schreef KvanG het volgende:

[..]
Jij had toch sowieso al geen geld?
Ik verdien gewoon modaal hoor.
  maandag 7 oktober 2024 @ 23:18:59 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215207297
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:52 schreef baskick het volgende:
Ja hoor, deel je Drive map maar met me. E-mailadres kun je me vragen via DM.
Ik wil je een DM sturen, maar het lukt mij niet en ik weet niet waarom. Er is iets mis met mijn DM/PM hier op fok. Wil je mij een e-mail sturen zodat ik mijn Google Drive met jou kan delen. Stuur mij aub een bericht op mijn volgende Gmail account: -mod: dm/pm maar doe maar niet hier-

Zodra ik een email van jou hebt ontvangen, deel ik een paar google documents met jou waarin ik mijn ideeen heb geschreven. Is dat goed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rene op 08-10-2024 06:37:02 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_215209065
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 23:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik wil je een DM sturen, maar het lukt mij niet en ik weet niet waarom. Er is iets mis met mijn DM/PM hier op fok. Wil je mij een e-mail sturen zodat ik mijn Google Drive met jou kan delen. Stuur mij aub een bericht op mijn volgende Gmail account: -mod: dm/pm maar doe maar niet hier-

Zodra ik een email van jou hebt ontvangen, deel ik een paar google documents met jou waarin ik mijn ideeen heb geschreven. Is dat goed.
Zal niet gaan. DM of PM me maar.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:15:53 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215209370
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 11:17 schreef baskick het volgende:

[..]
Zal niet gaan. DM of PM me maar.
Ik kan geen DM of PM sturen. Maar weet je wat? Ik deel de link naar mijn google drive hier zodat jij en ieder ander het kan lezen, zonder bewerkingsbevoegdheden natuurlijk. Wil je ernaar kijken en jouw mening en feedback geven over het kernidee? Klik op de volgende link hieronder:

Ik vind niet erg als iedereen het hier kan lezen, kans is zeer klein dat andere mensen hier de kennis, connecties, vaardigheden en capaciteiten hebben om mijn idee te stelen en zelf uitvoeren zonder mijn hulp. Het is maar de eerste concept en verre van afgerond, maar ik accepteer alle hulp en begeleiding om een zeer succesvolle ondernemingsplan te schrijven zodat ik subsidiefondsen kan aanvragen. Vertel je me alvast je eerste indruk van hoe de layout van mijn document eruit ziet en daarna als je klaar bent met lezen vertel me alles wat je erover denkt en vindt goed?

Alvast bedankt en ik lees je reactie later.

Peace ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:44:02 (Link verwijderd) ]
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:21:16 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215209411
Sjezus haal weg man, je hebt er zelfs een url ingezet van een domein dat nog gewoon beschikbaar is.
Niet lang meer waarschijnlijk.

De tering zeg.

Een lijntje minder en je had iig het domein al voor een paar jaar kunnen vastleggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:50:47 #31
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_215209617
Ik bedoel het oprecht niet onaardig, maar er worden veel moeilijke woorden en zinnen gebruikt die niet goed gebruikt worden en/of het geheel wollig maken, dus misschien heb ik niet alles goed begrepen vanuit het plan.

Ik kan me niet voorstellen dat een immigrant jullie die kosten/leningen kunnen terugbetalen. Allereerst is het vrijwel ondenkbaar dat jullie die woonplekken kunnen regelen.
Maar dan: Wat voor baan krijgt zo'n immigrant? Want leven in Nederland is vrij duur, blijft er nog wel geld over van zo'n salaris na alle vaste lasten om jullie terug te betalen? Hoe zorg je dat je niet meteen failliet bent als 2 mensen je niet betalen? Kun je dat geld nog terugkrijgen als zij teruggaan naar de Antillen?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:58:04 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215209663
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:21 schreef Leandra het volgende:
Sjezus haal weg man, je hebt er zelfs een url ingezet van een domein dat nog gewoon beschikbaar is.
Niet lang meer waarschijnlijk.

De tering zeg.

Een lijntje minder en je had iig het domein al voor een paar jaar kunnen vastleggen.
Het plan is nog lang niet af. Wat vind je van de kernidee?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:00:34 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215209685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Loansharkvibes.

Maar je wilt serieus niet snappen dat het niet handig is om een naam te posten waarvan je het domein niet vastgelegd hebt?
Dan ben je of niet heel serieus met je plan, of je vindt namen bedenken zo eenvoudig dat je er zo nog zes uit je mouw schudt die beschikbaar zijn.
In het laatste geval zou je daar werk van moeten maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:00:44 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215209687
Crosspost uit je Antillianentopic.

Ik kan de OP (van je Antillianentopic) niet rijmen met je ondernemingsplan. Je constateert in die OP grote problemen voor de Antilliaanse minderheidsgroep, die bijv. achterblijft qua opleidingsniveau en in de beter betaalde beroepen en oververtegenwoordigd is in de statistieken van negatieve zaken als criminaliteit en drugsgebruik.

En je ondernemingsplan is een verdienmodel om nog meer ongeschoolde Antillianen naar Nederland te halen voor ongeschoold werk. Je haalt ze hier naartoe met een lening die ze afsluiten en die ze dan na twee jaar met rente moeten gaan terugbetalen. Ook tekenen ze een contract waarbij ze na een of twee jaar werken voor jullie diensten moeten betalen. En dat allemaal met dat ongeschoolde werk. Eigenlijk is je plan om te gaan verdienen aan een groep kansarme Antillianen die waarschijnlijk de probleemgroep van Antillianen in Nederland gaat vergroten.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:03:58 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215209722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:50 schreef Ceviche het volgende:
Ik bedoel het oprecht niet onaardig, maar er worden veel moeilijke woorden en zinnen gebruikt die niet goed gebruikt worden en/of het geheel wollig maken, dus misschien heb ik niet alles goed begrepen vanuit het plan.

Ik kan me niet voorstellen dat een immigrant jullie die kosten/leningen kunnen terugbetalen. Allereerst is het vrijwel ondenkbaar dat jullie die woonplekken kunnen regelen.
Maar dan: Wat voor baan krijgt zo'n immigrant? Want leven in Nederland is vrij duur, blijft er nog wel geld over van zo'n salaris na alle vaste lasten om jullie terug te betalen? Hoe zorg je dat je niet meteen failliet bent als 2 mensen je niet betalen? Kun je dat geld nog terugkrijgen als zij teruggaan naar de Antillen?
Daar heb ik over nagedacht, maar nog niet geschreven in de document. Misschien is het mogelijk een verzekering af te sluiten voor gevallen waarbij een client niet terug kan betalen en ik hanteer strenge voorwaarden aan de clienten die gebruik maken van onze dienst. We zullen ook selectief zijn met wie we toelaten. Strenge selectieproces al vanaf de eilanden waar alleen degenen waarvan we overtuigd zijn dat ze geschikt zijn om naar Nederland te immigreren laten we toe.
pi_215210325
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 12:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Mensenhandel; goed idee!
Of eigenlijk: bedenk iets anders!
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:14:01 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215210430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:02 schreef Queller het volgende:

[..]
Mensenhandel; goed idee!
Of eigenlijk: bedenk iets anders!
Oke hier in een andere businessplan dat ik aan het schrijven ben:

Wat vind je van deze idee dan? Ga je ook afkraken?

[ Bericht 17% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:44:47 (Link verwijderd) ]
pi_215210479
Wordt het niet tijd dat Fok! TS tegen zichzelf in bescherming gaat nemen?
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:21:53 #39
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215210513
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Oke hier in een andere businessplan dat ik aan het schrijven ben:

Wat vind je van deze idee dan? Ga je ook afkraken?
Is dit een doelgroep waar geld aan te verdienen valt, denk je?

[ Bericht 17% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:44:59 ]
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:23:37 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_215210517
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Is dit een doelgroep waar geld aan te verdienen valt, denk je?
Gesubsidieerde rechtsbijstand van de gemeente en overheid, daarop wil ik mijn verdienmodel gaan focussen.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:37:24 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215210627
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Gesubsidieerde rechtsbijstand van de gemeente en overheid, daarop wil ik mijn verdienmodel gaan focussen.
Ja, dat lijkt me echt een geweldig verdienmodel voor een junk.

Zorg eerst maar eens dat je je leven op orde hebt en clean bent voor je allerlei get rich quick constructies bedenkt die vooral ten koste van anderen gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215210637
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat lijkt me echt een geweldig verdienmodel voor een junk.

Zorg eerst maar eens dat je je leven op orde hebt en clean bent voor je allerlei get rich quick constructies bedenkt die vooral ten koste van anderen gaan.
dit.
en dank u meneer Dood,
pi_215210663
quote:

[..]
je snapt zelf ook dat zolang jij allerlei documenten met je naam erin gaat posten vanuit een Fok! username, dat dit ook de andere kant op werkt?
dus wanneer mensen op je naam gaan googlen ze je Fok! account gaan vinden en ook alle gedoe die je dus post?
ik heb niet heel veel zin om een advocaat in te huren die vervolgens de meest bizarre topics op fok! post....
en dank u meneer Dood,
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:52:35 #44
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_215210709
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 13:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Daar heb ik over nagedacht, maar nog niet geschreven in de document. Misschien is het mogelijk een verzekering af te sluiten voor gevallen waarbij een client niet terug kan betalen en ik hanteer strenge voorwaarden aan de clienten die gebruik maken van onze dienst. We zullen ook selectief zijn met wie we toelaten. Strenge selectieproces al vanaf de eilanden waar alleen degenen waarvan we overtuigd zijn dat ze geschikt zijn om naar Nederland te immigreren laten we toe.
Ja maar moet er niet juist in zo'n ondernemingsplan hoe je van plan bent dit te bewerkstelligen? Hoe ga je die woningen regelen? Is er al met gemeenten gesproken bijvoorbeeld? Net als potentiële werkgevers?
En de selectieprocedure die je zelf wil afnemen bij kandidaten uit de antillen, zijn dat objectieve criteria of alleen onderbuikgevoel? En wat zijn die criteria dan?
Niet om je af te kraken maar dat zijn volgens mij juist de dingen die in dat plan moeten staan.
En eh, dat stukje over morele verplichting na de slavernij, daar ben ik het niet per se mee oneens maar daarop kun je geen onderneming bouwen. Tenzij je een gemeente of een regeling vindt waar er een potje is voor 'zonden afkopen', die toezeggen jou te willen helpen. Anders kan een bank er weinig mee denk ik.
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:59:51 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215210749
Iemand gaan bedreigen terwijl je net je echte naam gepost hebt... slim.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:02:06 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215210758
Zeg, neem eens goede raad aan en log uit en kom niet meer terug.

[ Bericht 89% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:45:44 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_215210783
quote:
Achteraansluiten; deze melkkoe is al door vele anderen gevonden. Moreel verwerpelijk, maar dat is de downside van de soms naïeve regelgeving in NL

Hou maar op; je bent veel te instabiel om zelfstandig een bedrijf op te zetten.

Los daarvan: schaam je! Dat je iets als bovenstaande uit je toetsenbord weet te persen getuigt van een zieke geest of minstens van een zeer bedenkelijk fatsoensniveau. Hef jezelf op!

[ Bericht 12% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:46:03 ]
pi_215210867
prachtig dit. QFT.

ik neem aan dat je weer gesnoven hebt?

clarificatie; prachtig was uiteraard zeer zeer sarcastisch bedoeld. wat een armoede dat je dit durft te tikken.

[ Bericht 39% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:46:30 ]
en dank u meneer Dood,
pi_215210900
en verder @Keep_Walking

ik zal mijn commentaar herhalen uit het andere topic;
even aangenomen dat je hier serieus in bent, dan zou ik eens starten met een workshop ondernemingsplan schrijven. daar is heel veel hulp in te vinden, want wat je hebt geschreven is een woordendiarree.
ja er staat tekst. ja er staan moeilijke woorden in. maar er is geen begin, geen eind, geen onderbouwing, geen flow, geen duidelijkheid, het is werkelijk een diarree van woorden.

los van de onleesbaarheid en de grammatica die tot krampen leidt;

beide plannen schat ik niet heel haalbaar in.
plan 1 van begeleiding bij de migratie van en naar de antillen is an sich geen slecht plan, maar je doelgroep heeft niet de centen. dus daar zul je moeten teren op subsidies en daar mag je achteraan sluiten. Het idee dat ze eventueel later kunnen betalen of wat dan ook schiet ook niet echt op.. dat heb je met die vriend wel gezien als dat verhaal waar is. De mensen die je diensten zouden kunnen betalen hebben je niet nodig, daar komt het feitelijk op neer

plan 2 is een beter plan, juridische ondersteuning bieden aan zwakkere doelgroepen maar dan zul je zelf kapitaalkrachtig genoeg moeten zijn om pro deo te kunnen werken ofwel uitgestelde betalingen te kunnen faciliteren. dan kun je dit beter bij een groot bureau pitchen die hier wellicht oren naar heeft. maar ook daar schat ik je kansen laag in zeker omdat de gemeente en andere diensten dit soort hulp vaak al standaard bieden.

wat je unique selling point in beide gaat zijn gaat wat verloren in je woorden diarree.
eerst afkicken, dan stabiel een baan hebben, dan een ondernemingsplan schrijven. en niet high woorden in een document gooien.
en dank u meneer Dood,
  dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:37:06 #50
319979 Fok-it
All is well
pi_215210954
Zou deze post meenemen als je je bij het kvk gaat inschrijven.

[ Bericht 89% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:46:58 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215210955
Zo dan

[ Bericht 98% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:47:34 ]
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_215210973
Geen slimme reactie Chester.

[ Bericht 95% gewijzigd door Armani XL op 08-10-2024 15:47:55 ]
  Forum Admin dinsdag 8 oktober 2024 @ 15:40:17 #53
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_215210980
Gastslotje ter beoordeling van de WGR mods
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator dinsdag 8 oktober 2024 @ 19:26:48 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_215213094
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 oktober 2024 15:40 schreef Armani XL het volgende:
Gastslotje ter beoordeling van de WGR mods
Terecht slotje.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties