SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zo, een nieuw topic. Dat ging gek, dat ging gewoon door het slotje heen, post 303.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar nu weer 300 posts. Verwarrend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar het wordt bedtijd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, ik zeg steeds lineaal, is het gewoon liniaal
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Dan is er geveegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, een nieuw topic. Dat ging gek, dat ging gewoon door het slotje heen, post 303.
ja ja ja .....quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar nu weer 300 posts. Verwarrend![]()
![]()
Ja, anders kom ik met de liniaal als je niet op tijd naar bed gaatquote:
Oh nee, ik heb beide opties gemistquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende: [..] Gullie moeten eruit komen, geloof eergisteren 2 opties vlak na elkaar gepost. 1 van @:Sally meen ik en die ander van een viespeukje. Jullie zoeken het maar uit de winnaar van die 2 krijgt dus de prijs. En laat niet je gevoel spreken maar je wijsheid.
Ik schrok, dacht even dat ik het fout had geschreven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, ik zeg steeds lineaal, is het gewoon liniaal
hoeveel centimeter?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik met de liniaal als je niet op tijd naar bed gaat![]()
PSV liet de achterdeur weer eens open.... Wat een kut avond weer!
En nu weer kwijt
Lach met een schone bips![]()
Hebben ze die keeper van ado in dienst?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
PSV liet de achterdeur weer eens open.... Wat een kut avond weer!
En nu weer kwijtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Kort beginnen
En wie gaat dat ooit terugvinden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb beide opties gemistLach met een schone bips![]()
Ik denk dat de werkelijkheid nog schokkender zou zijn.quote:
Ik niet, misschien dat @Sally en @Lovely nogmaals hun optie kunnen plaatsen of DMen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wie gaat dat ooit terugvinden?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Huh?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gullie moeten eruit komen, geloof eergisteren 2 opties vlak na elkaar gepost. 1 van @:Sally meen ik en die ander van een viespeukje. Jullie zoeken het maar uit de winnaar van die 2 krijgt dus de prijs. En laat niet je gevoel spreken maar je wijsheid.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Owja het was lovely en nog een viespeukje, niet Sallyquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, misschien dat @:Sally en @:Lovely nogmaals hun optie kunnen plaatsen of DMen?
Nee Sallyquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik verwarde jou met lovely. Solly![]()
oeiquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik met de liniaal als je niet op tijd naar bed gaat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet van niets?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, misschien dat @:Sally en @:Lovely nogmaals hun optie kunnen plaatsen of DMen?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee er was ook nog een Cartman gifje, geen idee meer van wie. Maar dat waren de 2 waaruit gekozen kan wordenquote:
Ja maar, ja maar...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik verwarde jou met lovely. Solly
WAT voor opties dan?
Om wat te doen?
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee er was ook nog een Cartman gifje, geen idee meer van wie. Maar dat waren de 2 waaruit gekozen kan worden![]()
Nou niet echt, maar mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef aeque het volgende:
Hij noemt in ieder geval of @:lovely of @:sally een viespeuk.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef aeque het volgende:
Hij noemt in ieder geval of @:lovely of @:sally een viespeuk.
Ja, het is liniaal, en ook piramide (en niet peramide).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, ik zeg steeds lineaal, is het gewoon liniaalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja moet je mij niet boos aankijken.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt
Gelukkig was ik dat niet en weet ik ook niet van een Cartman gifje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee er was ook nog een Cartman gifje, geen idee meer van wie. Maar dat waren de 2 waaruit gekozen kan worden
Pfieuw.
Dus geen viespeukje.![]()
en als het een piramide van peren is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is liniaal, en ook piramide (en niet peramide).Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nog steeds een piramide.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als het een piramide van peren is?
Tsja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als het een piramide van peren is?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was met de namen in de warquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig was ik dat niet en weet ik ook niet van een Cartman gifje.
Pfieuw.
Dus geen viespeukje.![]()
Die was teveel aan het geilen op een DJ.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die is niet wijsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
KORSAKOFF! Zo is het mij ooit geleerd door een wijze Fries.
Korsakov![]()
Was in den tijd ook niks mis mee... Ow wacht dat hoor ik me niet te herinneren.quote:Lach met een schone bips![]()
Friet maar ik ga niet strijden met jullie.
Zo zijn er nog verschillen.
Ik ga weer slapen denk ik.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weer slapen denk ik.slaap lekker
♡♡♡♡![]()
Zal ook vast een symptoom zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het hoort er allemaal bij volgens de neuroloog, of was het de podoloogquote:
Dan is het peremide en niet peramidequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als het een piramide van peren is?
Appeltje eitje♡♡♡♡![]()
Misschien wel de plaatselijke zwerver, dat ben je toch al vergeten.
Lekker dromen van frietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weer slapen denk ik.![]()
![]()
![]()
Zwerver? Zwerver? oooooh herinner me er 1 uit Kroatië welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:14 schreef aeque het volgende:
Misschien wel de plaatselijke zwerver, dat ben je toch al vergeten.Dat was serieus wel echt zielig en ik wist toen echt niet wat te doen. Is al jaren en jaren terug, maar dat was echt voor mij een kutsituatie en denk wel aardig afgehandeld.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Niet moeilijk want frituur in de buurt.
Bi zijn als het op patat/friet aan komt kan niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Weer een keer eens met jouquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
Bi zijn als het op patat/friet aan komt kan niet.
Vrede op aardappelquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
♡♡♡♡![]()
Ut is Korsakoff!!! Vraag Grutte Pier als ie ooit terug mag komen onze Frysian Stallion.quote:Lach met een schone bips![]()
Het begint een beetje eng te worden.quote:
kijk wel uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ut is Korsakoff!!! Vraag Grutte Pier als ie ooit terug mag komen onze Frysian Stallion.![]()
![]()
uhuhquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou het ook oppervlakkig met hem hoor![]()
succes!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien zal dit helpen bij hem [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Hooooooi, lang niet hier geweest. Hoe is het hier?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien zal dit helpen bij hem [ link | afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Ja dan heb ik straks weer gedaan.quote:
Maar waarom opties? Opties waarvoor?quote:
#nieuwschhh
#gierighhh
Helaas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
KORSAKOFF! Zo is het mij ooit geleerd door een wijze Fries.
De beste man heet(te) Korsakov![]()
quote:De naam is afkomstig van de Russische psychiater Sergej Korsakov (1854-1900), die voor het eerst internationaal publiceerde in 1887 over de opvallende symptomen van geheugenstoornis zonder dementie, en het verband legde met alcoholmisbruik. Magnus Huss legde dit verband al in 1852, Korsakov beschreef het echter als eerste in Duitse en Franse vakbladen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Haha niks bijzonders, ik had gevraagd om een nieuwe UI voor eind September en Lovely plaatste er 1 en een viespeukje ook die nog op maat gemaakt moet worden ook. De winnaar zou ik een fok abbo geven. 2 inzendingen helaas, maar daar moet de keuze dus uit komen. Of niet, er was een jury maar die doen ook niet veelquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar waarom opties? Opties waarvoor?
#nieuwschhh
#gierighhhLach met een schone bips![]()
Zeg het hemquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas.
[..]![]()
![]()
Johquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas.
[..]Ik blijf het zo noemen in nagedachtenis van de Fries die er niet bij kan zijn. Niet omdat ik de werkelijke spelling niet ken
Patates fritesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:20 schreef aeque het volgende:
Een Friese hengst?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ut is Korsakoff!!! Vraag Grutte Pier als ie ooit terug mag komen onze Frysian Stallion.
Wat weet die er nou van.
Die heeft die naam bedachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Een Friese hengst?
Wat weet die er nou van.
Ons Nederland zal ooit verscheurd raken en samen gaan met de Vlamingen waarna we het noorden overnemen en iederen Friet zal zeggen.quote:Lach met een schone bips![]()
Ohw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
JohIk blijf het zo noemen in nagedachtenis van de Fries die er niet bij kan zijn. Niet omdat ik de werkelijke spelling niet ken
Klinkt stom voor mij.
Zorry.
#medischeterminoligieopleiding
#vaderdieeraanlijdt ...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
@Chlorovormquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw.
Klinkt stom voor mij.
Zorry.
#vaderdieeraanlijdt ...Lach met een schone bips![]()
Maar met een moeder die aan dementie lijdt, en erg ook denk ik dat je de humor erom nooit moet vergeten. Hoe erg de aandoening ook is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw.
Klinkt stom voor mij.
Zorry.
#vaderdieeraanlijdt ...Lach met een schone bips![]()
Sorry.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
iemand heeft forumsmileys ontdekt
Dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar met een moeder die aan dementie lijdt, en erg ook denk ik dat je de humor erom nooit moet vergeten. Hoe erg de aandoening ook is.
Maar het geeft in mijn hoofd steeds een #errorrrr
(ooit medische terminologie moeten leren,inclusief tig dictees erover
![]()
![]()
Medisch Notulist geweest)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Smileyparade jaaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
iemand heeft forumsmileys ontdekt
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is het friet of patat? Helaas, je gaat het antwoord niet leuk vinden
24 oktober 2021 om 13:00 • Aangepast 24 oktober 2021 om 16:26
Het is een discussie waar je je misschien liever buitenhoudt. Toch zal je stelling moeten nemen in de precaire kwestie zodra jij een snackbar inloopt. Bestel jij friet of patat? Wat je bestelt zal waarschijnlijk liggen aan de provincie waar je bent (geboren), maar wie heeft er nu gelijk?
Geschreven door
Thijs den Ouden
Als Brabander denk jij nu waarschijnlijk: ga weg met je patat. Natuurlijk is het friet.
Maar helaas voor ons als #teamfriet, en trouwens ook voor #teampatat: het is echt allebei goed. Friet heeft altijd al ook patat geheten en andersom.
Dat gefrituurde aardappelreepjes altijd al twee namen hebben gehad, is makkelijk te verklaren volgens Jos Swanenberg. De taal- en cultuuronderzoeker aan Tilburg University vertelt. “Beide woorden zijn ontstaan als afkortingen. Het gerecht heette vroeger patates frites. Dit was te lang en dus besloten ze het af te korten."
"Het betekent dus letterlijk vertaald aardappel gefrituurd."
Je ziet het waarschijnlijk al aan de naam, maar de oorsprong van het woord 'patates frites' ligt in de Franse en Vlaamse taal. “Patates betekent aardappel en frites betekent gefrituurd. Het betekent dus letterlijk vertaald aardappel gefrituurd.”
Boven de rivieren is de keuze dus op de afkorting patat gevallen. “Bij het afkorten van woorden wordt meestal gekozen voor het zelfstandig naamwoord. Dat is in patates frites de patates, aardappel. Vandaar dat er gekozen is voor de afkorting patat in het noorden.”
Dat er in het zuiden niet gekozen is voor patat, maar voor de frites komt doordat patates al andere betekenissen had. “Patates betekende in het zuiden al aardappel. In België betekent het nog steeds aardappel. Patates betekende daarnaast ook nog klap. Om ook nog een snack aan het woord te verbinden werd iets te veel.”
"Het zou zomaar kunnen zijn dat over een paar jaar deze hele friet-patatdiscussie helemaal niet meer bestaat.”
Voor #teamfriet ligt er wel een goed argument op de plank. Het eerste frietje werd namelijk gebakken in Breda. Op 4 juni 1868 verscheen er namelijk een advertentie van Fritz. Die tegenover het stadhuis zou staan met zijn kraam. Waar hij naast wafels ook ‘pommes de terres frites’ ging verkopen.
https://www.omroepbrabant(...)ord-niet-leuk-vindenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja het is serieus kut, maar ik ben sinds mijn moeder achteruit ging (sinds 2018 heel snel) erin mee gegroeid. En daarbij voor mijn ouders aftakelden en mijn pa overleed maakten ze er onderling en met mij erbij ook onderling grappen over. Ja het is extreem kut, maar dat is het leven. Beter lach ik erom dan dat ik ermee in zak en as ga zitten. Dat heb ik na bijna 8 jaar ermee omgaan wel geleerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.
Maar het geeft in mijn hoofd steeds een #errorrrr
(ooit medische terminologie moeten leren,inclusief tig dictees erover
![]()
![]()
Medisch Notulist geweest)Lach met een schone bips![]()
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
Is het friet of patat? Helaas, je gaat het antwoord niet leuk vinden
24 oktober 2021 om 13:00 • Aangepast 24 oktober 2021 om 16:26
Het is een discussie waar je je misschien liever buitenhoudt. Toch zal je stelling moeten nemen in de precaire kwestie zodra jij een snackbar inloopt. Bestel jij friet of patat? Wat je bestelt zal waarschijnlijk liggen aan de provincie waar je bent (geboren), maar wie heeft er nu gelijk?
Geschreven door
Thijs den Ouden
Als Brabander denk jij nu waarschijnlijk: ga weg met je patat. Natuurlijk is het friet.
Maar helaas voor ons als #teamfriet, en trouwens ook voor #teampatat: het is echt allebei goed. Friet heeft altijd al ook patat geheten en andersom.
Dat gefrituurde aardappelreepjes altijd al twee namen hebben gehad, is makkelijk te verklaren volgens Jos Swanenberg. De taal- en cultuuronderzoeker aan Tilburg University vertelt. “Beide woorden zijn ontstaan als afkortingen. Het gerecht heette vroeger patates frites. Dit was te lang en dus besloten ze het af te korten."
"Het betekent dus letterlijk vertaald aardappel gefrituurd."
Je ziet het waarschijnlijk al aan de naam, maar de oorsprong van het woord 'patates frites' ligt in de Franse en Vlaamse taal. “Patates betekent aardappel en frites betekent gefrituurd. Het betekent dus letterlijk vertaald aardappel gefrituurd.”
Boven de rivieren is de keuze dus op de afkorting patat gevallen. “Bij het afkorten van woorden wordt meestal gekozen voor het zelfstandig naamwoord. Dat is in patates frites de patates, aardappel. Vandaar dat er gekozen is voor de afkorting patat in het noorden.”
Dat er in het zuiden niet gekozen is voor patat, maar voor de frites komt doordat patates al andere betekenissen had. “Patates betekende in het zuiden al aardappel. In België betekent het nog steeds aardappel. Patates betekende daarnaast ook nog klap. Om ook nog een snack aan het woord te verbinden werd iets te veel.”
"Het zou zomaar kunnen zijn dat over een paar jaar deze hele friet-patatdiscussie helemaal niet meer bestaat.”
Voor #teamfriet ligt er wel een goed argument op de plank. Het eerste frietje werd namelijk gebakken in Breda. Op 4 juni 1868 verscheen er namelijk een advertentie van Fritz. Die tegenover het stadhuis zou staan met zijn kraam. Waar hij naast wafels ook ‘pommes de terres frites’ ging verkopen.
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)ord-niet-leuk-vinden
[quote]Op dinsdag 1 oktober 2024 23:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kwootverklootquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 1 oktober 2024 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
[ [ link | afbeelding link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Je ziet het.
TR gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is waar hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het is serieus kut, maar ik ben sinds mijn moeder achteruit ging (sinds 2018 heel snel) erin mee gegroeid. En daarbij voor mijn ouders aftakelden en mijn pa overleed maakten ze er onderling en met mij erbij ook onderling grappen over. Ja het is extreem kut, maar dat is het leven. Beter lach ik erom dan dat ik ermee in zak en as ga zitten. Dat heb ik na bijna 8 jaar ermee omgaan wel geleerd.
Ga je poging doen dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:44 schreef Fogel het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kanzen
Feli @:justinkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Snap ook heel goed wanneer zoiets je overvalt je er echt heel anders in staat. Dus was geen slechte bedoeling van mij in de opmerkingen erover. Dat wil ik wel duidelijk maken richting jouquote:Ik denk het er zo lang mee omgaan dat je dat ook een beetje afstompt. Dus sorry als ik je met mijn opmerkingen gekwetst heb, meen ik echt.
Ik ben per definitie nr 1quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee het was geen kwetsen, het is serieus een ERROR.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ook heel goed wanneer zoiets je overvalt je er echt heel anders in staat. Dus was geen slechte bedoeling van mij in de opmerkingen erover. Dat wil ik wel duidelijk maken richting jouIk denk het er zo lang mee omgaan dat je dat ook een beetje afstompt. Dus sorry als ik je met mijn opmerkingen gekwetst heb, meen ik echt.
Ik ben heel goed in woordbeeld en zie heel snel of een woord fout is geschreven.
Daarnaast is het ook in mijn hoofd alsof ik het oplees en dan klinkt bijv. iets "niet".
Laatst de discussie gehad over de uitdrukking "Het spits afbijten". Zoals ik het altijd geleerd heb.
Alleen nu blijkt, dat ook "De spits afbijten" wel juist is/kan zijn.
Maar 'in mijn hoofd' klopt dat niet. Zeker niet bij de betekenis van 'als eerste iets doen'
Tsssss.quote:
Omdat je blauw bent?
Nr 1 is trouwens Danny![]()
Ja, dat heb ik dan weer met jou en jouw als mensen iets schrijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee het was geen kwetsen, het is serieus een ERROR.
Ik ben heel goed in woordbeeld en zie heel snel of een woord fout is geschreven.
Daarnaast is het ook in mijn hoofd alsof ik het oplees en dan klinkt bijv. iets "niet".
Laatst de discussie gehad over de uitdrukking "Het spits afbijten". Zoals ik het altijd geleerd heb.
Alleen nu blijkt, dat ook "De spits afbijten" wel juist is/kan zijn.
Maar 'in mijn hoofd' klopt dat niet. Zeker niet bij de betekenis van 'als eerste iets doen'Daar kan ik heel slecht tegen
Eh... 'jouw mensen'... en ik?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan weer met jou en jouw als mensen iets schrijvenDaar kan ik heel slecht tegen
Wacht. Wat bedoel je?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De spits afbijten is hoe ik het geleerd heb, maar meen in het Westen van ons landje dat die voorzetwoordjes wat meer geaccepteerd beginnen te worden in onze Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan weer met jou en jouw als mensen iets schrijvenDaar kan ik heel slecht tegen
Maar als iemand zegt ik heb ff jou boter uit de koelkast geleend. Als ik dat bericht krijg via teams op het werk dan wil ik echt een nek omdraaien. Het is van een ander dus die W erachter, zo moeilijk is dat niet!
Of het me en mij![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... 'jouw mensen'... en ik?
Wacht. Wat bedoel je?Kut ik kwoot me zelluf ipv jouw!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De spits afbijten is hoe ik het geleerd heb, maar meen in het Westen van ons landje dat die voorzetwoordjes wat meer geaccepteerd beginnen te worden in onze Nederlandse taal.
Maar als iemand zegt ik heb ff jou boter uit de koelkast geleend. Als ik dat bericht krijg via teams op het werk dan wil ik echt een nek omdraaien. Het is van een ander dus die W erachter, zo moeilijk is dat niet!
Of het me en mij![]()
Oh verrek, je had het niet over mij als persoon, maar het verkeerd gebruik van de persoonlijke en bezittelijke voornaamwoordenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De spits afbijten is hoe ik het geleerd heb, maar meen in het Westen van ons landje dat die voorzetwoordjes wat meer geaccepteerd beginnen te worden in onze Nederlandse taal.
Of het me en mij![]()
![]()
![]()
Oeps.
[was even internet kwijt, dus kon nu pas posten]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
No biggiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh verrek, je had het niet over mij als persoon, maar het verkeerd gebruik van de persoonlijke en bezittelijke voornaamwoorden![]()
![]()
Oeps.
[was even internet kwijt, dus kon nu pas posten]![]()
Ik kan jou wel vergeven want me hart is groot
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
No biggie![]()
Sow.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
VrijMiBabes #202 (not very sfw!)
Iets met afgeleid ook....
Die mag niet eens in [SEX] gepost worden
TR machenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Sow.
Die mag niet eens in [SEX] gepost worden
Moet je wel dit schreife:quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
No biggie![]()
Ik kan jouw wel vergeven want me hart is groot
Pfff wat een onzin, en op een publieke frontpage wel? Maar denk dat de regels ook anders zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Sow.
Die mag niet eens in [SEX] gepost worden(SEX) is niet de bedoeling om er een picture post fest van te maken
B&H is daar weer beter voor maar dat is ook wel redelijk dood.
Ach, hier stond het nog als link en niet eens als spoilerquote:![]()
(want in ONZ mogen ook tieten)
Laat ik het zo zeggen dan, Ik kan het jou dit keer vergeven want MIJN hart is grootquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet je wel dit schreife:
Ik kan jouw wel vergeven want me hart is groot
Het draaide volgens mij om dat hele Adsense gebeuren van Googhol.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pfff wat een onzin, en op een publieke frontpage wel? Maar denk dat de regels ook anders zijn(SEX) is niet de bedoeling om er een picture post fest van te maken
B&H is daar weer beter voor maar dat is ook wel redelijk dood.
Dat daar geen NSFW spul tussen zat want anders gingen adverteerders lopen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb een groot hart, dit hart zo groot.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan, Ik kan het jou dit keer vergeven want MIJN hart is groot
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Open op de frontpagequote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, hier stond het nog als link en niet eens als spoiler![]()
Dan heb je wel echt een beetje een aseksuele mod die niks waardeert als daar een reactie op komt
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, hier stond het nog als link en niet eens als spoiler![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is alweer een aantal jaren geleden toen Fok een adverteerder had met een christelijke grondslag.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Het draaide volgens mij om dat hele Adsense gebeuren van Googhol.
Dat daar geen NSFW spul tussen zat want anders gingen adverteerders lopen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
De regel in SEX is: wel bloot, maar geen poes of lulquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Open op de frontpageDan heb je wel echt een beetje een aseksuele mod die niks waardeert als daar een reactie op komt
![]()
(en in KPD kan dat wel want dat is een forum waar de bots niet kunnen scannen).
Meer weet ik ook niet - van andere subfora dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Yeah yeah, zag net ook al je andere rukker, ouwe rukkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat die niet telt
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Het draaide volgens mij om dat hele Adsense gebeuren van Googhol.
Dat daar geen NSFW spul tussen zat want anders gingen adverteerders lopen.Heb in mijn tijd als mod wel gekkere dingen voorbij zien komen forumbreedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is alweer een aantal jaren geleden toen Fok een adverteerder had met een christelijke grondslag.Dus zie hier echt geen kwaad in
Zeker niet als linkje aangezien een donor daar niet op gaat klikken
Die eerste moest niezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah yeah, zag net ook al je andere rukker, ouwe rukker![]()
Denk dat die niet teltOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vind het idd wel ietwat hypocriet om het op de FP dan wel toe te staan in een "artikel"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is alweer een aantal jaren geleden toen Fok een adverteerder had met een christelijke grondslag.![]()
Right.quote:
Daarom had hij ook die url![]()
hoor - dream on
Dat gebeurd veel te veel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Soms maken mensen zich te druk om niks, zonde van de tijdActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het was slechts een opmerking
Bietje wel, en denk ook dat we er ons vaak veel te veel aan schuldig maken omdat we allemaal denken dat de mening die we als individu hebben altijd juist isquote:
SBE denkt dat nooit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bietje wel, en denk ook dat we er ons vaak veel te veel aan schuldig maken omdat we allemaal denken dat de mening die we als individu hebben altijd juist is
Ja maar jij hebt dan ook het zwembad der wijsheden... Wij moeten het zo maar ff doen.quote:Lach met een schone bips![]()
Het is zo simpel, gewoon iemand respecteren die andere levenskeuzes heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook het zwembad der wijsheden... Wij moeten het zo maar ff doen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat zijn wij ook.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wijze woorden wel weerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is zo simpel, gewoon iemand respecteren die andere levenskeuzes heeft.![]()
Ik denk dat ik een klein altaartje ga maken met een badeendje erin. Dat ik dit niet eerder door had deze wijze woorden. Hoop dat meer mensen het oppikken![]()
Is wel nodig wel.Lach met een schone bips![]()
Laat een ander in zijn/haar waarde.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wijze woorden wel weer![]()
Ik denk dat ik een klein altaartje ga maken met een badeendje erin. Dat ik dit niet eerder door had deze wijze woorden. Hoop dat meer mensen het oppikken![]()
Is wel nodig wel.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga maar weer slapen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Beoordeel een mens op zijn/haar gedrag niet op afkomst en de wereld zou zo veel mooier zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat een ander in zijn/haar waarde.![]()
![]()
Niet alleen op afkomst, als jij zegt dat je homo bent dan zal ik je nog even hard uitlachen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beoordeel een mens op zijn/haar gedrag niet op afkomst en de wereld zou zo veel mooier zijn![]()
![]()
Ik voel me geen homo wat dat aangaat, maar heb wel een omgebouwde vriendin al een poos in Thailandquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alleen op afkomst, als jij zegt dat je homo bent dan zal ik je nog even hard uitlachen.Maar ja, die is sinds jonge leeftijd dus door haar ouders ondersteund in alles. Dus zit niks mannelijks meer aan
Hoe noem je het dan?
Piemmelloos.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik voel me geen homo wat dat aangaat, maar heb wel een omgebouwde vriendin al een poos in ThailandMaar ja, die is sinds jonge leeftijd dus door haar ouders ondersteund in alles. Dus zit niks mannelijks meer aan
Hoe noem je het dan?
En daar ben ik dan wel weer content mee, dat zou inderdaad een dealbreaker zijn als dat ineens in mijn gezicht zou zwengelen. Maar niks tegen degenen die daar wel van houden even om duidelijk te zijn. Ieder zo zijn ding. Of dingetje.quote:Lach met een schone bips![]()
Als jij in mijn gezicht gaat swaffelen hou er dan maar rekening mee dat jij ook even later een meisje of sopraan bent.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daar ben ik dan wel weer content mee, dat zou inderdaad een dealbreaker zijn als dat ineens in mijn gezicht zou zwengelen. Maar niks tegen degenen die daar wel van houden even om duidelijk te zijn. Ieder zo zijn ding. Of dingetje.
Haha keek net ff Keuringsdienst, AH broden met Franse namen aan een Franse bakker laten zien, die keek er echt met een huillach naar
Uw ADH vitamine Worst
Hoef je niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij in mijn gezicht gaat swaffelen hou er dan maar rekening mee dat jij ook even later een meisje of sopraan bent.Ik heb poosje terug al verteld hoe en wat met haar.
Dat wil ik ook nietMaar had dit ook nooit verwacht hoor, maar liep nu eenmaal zo na veel online talk en zij was bang het te vertellen. En nu? Prima.
Da klink wel as Johannnn Kruijjfff.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ken jij ook niks aan doen, is jou opmerking, me mening is andersOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat is neuken?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:04 schreef mario390 het volgende:
nu is bij bb duo spanie dat en
couple 1-2 uren zonder kameras
kregt, op kommando neuken
quote:
oeh
Uhmmm ja, moet ik hier nu op ingaan? Net gezegd hebbende wat ik zei? Nooit ongesteldquote:En als boos angry fuck goes al ways
Dat is wel het leuke, niemand weet ooit wanneer ik serieus ben. Maar ben ik altijd.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel het leuke, niemand weet ooit wanneer ik serieus ben. Maar ben ik altijd.
Ik zit te plagen.quote:
Debiel dat ze opdracht krijgen om te neuken.
Ach.... Alles voor beetje bekendheidquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit te plagen.
Alles voor de kijkcijfers, ik vind het te ver gaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach.... Alles voor beetje bekendheidActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Idd... je kent mario tochquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach.... Alles voor beetje bekendheid
niet opdracht,ze hebben gisterenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit te plagen.
selfs om gevraagd![]()
Het is allemaal lachen om anderen, ik vind het serieus een strontpatroll en kijk het niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers, ik vind het te ver gaan.Lach met een schone bips![]()
Je zei op commando.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet opdracht,ze hebben gisteren
selfs om gevraagdActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik wil slapen maar mario is hier actief en hij maakt me aan het lachen
Uw ADH vitamine Worst
Er was toch ooit ook een Big Brother seizoen waar iemand zich in de jacuzzi zat af te rukken en ook een andere dude ook nog ff pijpte terwijl ie sliep? Naja als je dat doet voor de regie dan ben je wel echt een low life.quote:Lach met een schone bips![]()
De Franse bakker zijn lach op Keuringsdienst maakte me ook aan het lachen, brood die Batard heet, schijnt een scheldwoord te zijn in Frankrijk
Uw ADH vitamine Worst
Hoe moet ik dat weten? Ik heb die mongolenmeuk nooit gekeken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er was toch ooit ook een Big Brother seizoen waar iemand zich in de jacuzzi zat af te rukken en ook een andere dude ook nog ff pijpte terwijl ie sliep? Naja als je dat doet voor de regie dan ben je wel echt een low life.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is ook wel erg geinigquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
De Franse bakker zijn lach op Keuringsdienst maakte me ook aan het lachen, [b]brood die Batard heet, schijnt een scheldwoord te zijn in Frankrijk
[/b]![]()
Net als Baudet in het Frans![]()
![]()
Haaaiiiii Thierry Ezel
Mon papa nog voor ie mij in mijn moeder gespoten had wilde 2 stokbroden. Mijn moeke stond ernaast die wel frans sprak en het nooit meer vergeten is en er altijd ons aan herinnerde. Stond pa bij de bakker te wijzen Deux de diequote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
De Franse bakker zijn lach op Keuringsdienst maakte me ook aan het lachen, brood die Batard heet, schijnt een scheldwoord te zijn in FrankrijkLimburger die het snapt, alleen de bakker niet.
Weet ik weel? Ik lees dat dan weer op het AD en onthou veel te veel onzin.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik heb die mongolenmeuk nooit gekeken.Lach met een schone bips![]()
deze big brother heet ook Duo maar het zijn
nach 25 dagen nog niet veel couples, het zijn
maar ook in huis de al couples gewezen zijn bevor dit
op 5te september begunn
en deze nacht is erst vor de 2de couple
Uren zonder kameras![]()
Tjezus, onzin gaat het linker oor in en rechter oor uit bij mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik weel? Ik lees dat dan weer op het AD en onthou veel te veel onzin.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou - bolk dan maar?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Großes fickfest dus nu?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:27 schreef mario390 het volgende:
op 5te september begunn
Uren zonder kamerasLach met een schone bips![]()
Ik vind dat jij ook mee moet dan aan zo'n live show, dan ga ik zeker kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:27 schreef mario390 het volgende:
op 5te september begunn
Uren zonder kamerasUw ADH vitamine Worst
Nee, ik onthou teveel gekut.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tjezus, onzin gaat het linker oor in en rechter oor uit bij mij.Lach met een schone bips![]()
daarom ben ik geen geheelonthouderquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik onthou teveel gekut.Uw ADH vitamine Worst
zeker niet, is teveel psychischquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind dat jij ook mee moet dan aan zo'n live show, dan ga ik zeker kijken![]()
Ik denk dat jij het beste punt van de avond gemaakt hebtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom ben ik geen geheelonthouder
jammerquote:
dank uquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het beste punt van de avond gemaakt hebtUw ADH vitamine Worst
Als jij meedoet dan doe ik het ook. Gaan we lachen.quote:
Dan teken ik ook in om mee te doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij meedoet dan doe ik het ook. Gaan we lachen.Lach met een schone bips![]()
Floppy underarms, would not hitquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:33 schreef mario390 het volgende:
miss toledo 2021 Violeta zit vanavond in Rode Kled![]()
[ afbeelding ]
Tsk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff je adres, dan komt mario je bolken tot 2050
Niet voor mijn deur
Bumsen wordt het nieuwe bolken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan teken ik ook in om mee te doen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:33 schreef mario390 het volgende:
miss toledo 2021 Violeta zit vanavond in Rode Kled![]()
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Je support is een beetje als windows 3.11quote:![]()
En nu echt snel slapen.... Moe! en wil geen honger, dorst of jeuk krijgen.Lach met een schone bips![]()
We bumsen ze ALLEMAAL de moeder.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bumsen wordt het nieuwe bolken.Lach met een schone bips![]()
Windows 3.11.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je support is een beetje als windows 3.11![]()
En nu echt snel slapen.... Moe! en wil geen honger, dorst of jeuk krijgen.
het duurt bijna 4 uren en het is niet
gezegd wie dat huis verlaten moet
en ook niet of uit disziplinaren groenden
maar nu komt zo![]()
Bingo!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je support is een beetje als windows 3.11![]()
En nu echt snel slapen.... Moe! en wil geen honger, dorst of jeuk krijgen.
Ik had hem al op cd. Je kon hem ook op floppy krijgen en was idd een schoenendoos vol.quote:
Er was ook ooit een "vrouw" uit Oostenrijk met een baard die het songfestival wonquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
in selfde jaar heeft zij ook miss spanie metgedaan
Wij hadden toen nog geen CD shit... Lang voor die tijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem al op cd. Je kon hem ook op floppy krijgen en was idd een schoenendoos vol.Lach met een schone bips![]()
![]()
dat zijn 2 verhalen met 1000 % verschillquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er was ook ooit een "vrouw" uit Oostenrijk met een baard die het songfestival won![]()
![]()
Ik had toen al een cd-rom. Dructe op eject en dan kon je het laatje er verder uittrekken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wij hadden toen nog geen CD shit... Lang voor die tijd.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Afgezien van de dubbele L ineens wel een compleet Nederlandse zinquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn 2 verhalen met 1000 % verschillZelfs "verhalen" wanneer dat vanuit het Duits vertaald is nog goed geschreven
Je kan het dus wel?
Ik had ze op 3.5" diskettes, 14 stuks ofzo en moest allemaal op een 20MB harddisk geinstalleerd worden. Top tijden!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had toen al een cd-rom. Dructe op eject en dan kon je het laatje er verder uittrekken.Lach met een schone bips![]()
Zijn Nederlands is beter dan mijn Duits.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afgezien van de dubbele L ineens wel een compleet Nederlandse zinZelfs "verhalen" wanneer dat vanuit het Duits vertaald is nog goed geschreven
Je kan het dus wel?
Als ik in Duits antwoord op hem dan antwoord hij nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan mijn Duits.
5 1/4 discettes.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had ze op 3.5" diskettes, 14 stuks ofzo en moest allemaal op een 20MB harddisk geinstalleerd worden. Top tijden!
Ohw ja. Discettes, gaatje erin boren en je had dubbele opslag.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat waren floppy's geen discettes
Zelfde met 20mb harde schijf, double space doen en de helft van interne geheugen was weg maar wel meer opslag voor spelletjes die er kut uitzagen toen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja. Discettes, gaatje erin boren en je had dubbele opslag.Lach met een schone bips![]()
Waren jullie niet meer van de cassettebandjes dan?
![]()
![]()
Ja en nee, dat deed ik bij vriendje. Die had Commodore, wij hadden toen een Atari XL600 die om de haverklap uitviel voor we de PC kregenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 01:57 schreef Sally het volgende:
Waren jullie niet meer van de cassettebandjes dan?
![]()
![]()
![]()
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: