SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zo, een nieuw topic. Dat ging gek, dat ging gewoon door het slotje heen, post 303.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar nu weer 300 posts. Verwarrend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar het wordt bedtijd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, ik zeg steeds lineaal, is het gewoon liniaal
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Dan is er geveegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, een nieuw topic. Dat ging gek, dat ging gewoon door het slotje heen, post 303.
ja ja ja .....quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar nu weer 300 posts. Verwarrend![]()
![]()
Ja, anders kom ik met de liniaal als je niet op tijd naar bed gaatquote:
Oh nee, ik heb beide opties gemistquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende: [..] Gullie moeten eruit komen, geloof eergisteren 2 opties vlak na elkaar gepost. 1 van @:Sally meen ik en die ander van een viespeukje. Jullie zoeken het maar uit de winnaar van die 2 krijgt dus de prijs. En laat niet je gevoel spreken maar je wijsheid.
Ik schrok, dacht even dat ik het fout had geschreven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, ik zeg steeds lineaal, is het gewoon liniaal
hoeveel centimeter?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik met de liniaal als je niet op tijd naar bed gaat![]()
PSV liet de achterdeur weer eens open.... Wat een kut avond weer!
En nu weer kwijt
Lach met een schone bips![]()
Hebben ze die keeper van ado in dienst?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
PSV liet de achterdeur weer eens open.... Wat een kut avond weer!
En nu weer kwijtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Kort beginnen
En wie gaat dat ooit terugvinden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb beide opties gemistLach met een schone bips![]()
Ik denk dat de werkelijkheid nog schokkender zou zijn.quote:
Ik niet, misschien dat @Sally en @Lovely nogmaals hun optie kunnen plaatsen of DMen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wie gaat dat ooit terugvinden?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Huh?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gullie moeten eruit komen, geloof eergisteren 2 opties vlak na elkaar gepost. 1 van @:Sally meen ik en die ander van een viespeukje. Jullie zoeken het maar uit de winnaar van die 2 krijgt dus de prijs. En laat niet je gevoel spreken maar je wijsheid.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Owja het was lovely en nog een viespeukje, niet Sallyquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, misschien dat @:Sally en @:Lovely nogmaals hun optie kunnen plaatsen of DMen?
Nee Sallyquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik verwarde jou met lovely. Solly![]()
oeiquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik met de liniaal als je niet op tijd naar bed gaat
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet van niets?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet, misschien dat @:Sally en @:Lovely nogmaals hun optie kunnen plaatsen of DMen?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee er was ook nog een Cartman gifje, geen idee meer van wie. Maar dat waren de 2 waaruit gekozen kan wordenquote:
Ja maar, ja maar...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik verwarde jou met lovely. Solly
WAT voor opties dan?
Om wat te doen?
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee er was ook nog een Cartman gifje, geen idee meer van wie. Maar dat waren de 2 waaruit gekozen kan worden![]()
Nou niet echt, maar mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef aeque het volgende:
Hij noemt in ieder geval of @:lovely of @:sally een viespeuk.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef aeque het volgende:
Hij noemt in ieder geval of @:lovely of @:sally een viespeuk.
Ja, het is liniaal, en ook piramide (en niet peramide).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, ik zeg steeds lineaal, is het gewoon liniaalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja moet je mij niet boos aankijken.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:06 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt
Gelukkig was ik dat niet en weet ik ook niet van een Cartman gifje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee er was ook nog een Cartman gifje, geen idee meer van wie. Maar dat waren de 2 waaruit gekozen kan worden
Pfieuw.
Dus geen viespeukje.![]()
en als het een piramide van peren is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is liniaal, en ook piramide (en niet peramide).Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nog steeds een piramide.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als het een piramide van peren is?
Tsja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als het een piramide van peren is?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was met de namen in de warquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig was ik dat niet en weet ik ook niet van een Cartman gifje.
Pfieuw.
Dus geen viespeukje.![]()
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: