Elke dag? Nee, dat kunnen m’n spieren en gewrichten niet aan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 08:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil dat vanaf november elke dag voor het werk doen eigenlijk
loop je elke dag 5,25km?
Rotterdam heeft dat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 07:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die kwart marathon is zelfs zo'n onzinafstand dat ik al heb gezien dat er 'kwart marathons' zijn waarbij ze ook nog een chippunt op de 10km zetten, zodat je ook weet wat je 10km-tijd was.... Maak dan een 10km-wedstrijd.
Maar goed. Als er extra mensen door gaan hardlopen.
Waarom niet?quote:Op maandag 14 oktober 2024 08:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom wil je zo graag dat extra mensen gaan hardlopen
Dan heb je vast ook 10 mijlen met een meetpunt op 15km en een halve marathon met een meetpunt op 20km en de hele marathon met een meetpunt op 40km?quote:Op maandag 14 oktober 2024 07:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die kwart marathon is zelfs zo'n onzinafstand dat ik al heb gezien dat er 'kwart marathons' zijn waarbij ze ook nog een chippunt op de 10km zetten, zodat je ook weet wat je 10km-tijd was.... Maak dan een 10km-wedstrijd.
Maar goed. Als er extra mensen door gaan hardlopen.
10M is ook stom vind ik (sowieso mijlen ew)quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook 10 mijlen met een meetpunt op 15km en een halve marathon met een meetpunt op 20km en de hele marathon met een meetpunt op 40km?
Wat moeten we daarmee?
Op de baan mag 1 mijl / 1600 meter van mij wel. Kom je goed uit (precies 4 rondjes).quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
10M is ook stom vind ik (sowieso mijlen ew)
5k, 10k, HM, M
Geen flauwekulletjes
400m, 800m, (1k?), 1500m op de baan
Lekker bezig! Die startwaves waren echt slecht geregeld ja, dik een half uur na de officiële starttijd pas over de start komen, was echt niet relaxt in die frisse omstandigheden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 08:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt genoten van de sfeer in Eindhoven gisteren! Mijn halve marathon ging eigenlijk gewoon fantastisch, een paar kleine dipjes gehad en soms wat moeite met de wind tegen tussen km 12 en 15, maar uiteindelijk volgens plan onder de 1h50m gefinisht in 1h48m en zeer steady gelopen. Precies 11 jaar geleden liep ik ook in Eindhoven de HM in 1h40m dus ik vind dat persoonlijk echt een nette “aftakeling”
Qua drukte op het parcours moet de organisatie wel gaan denken aan meer spreiding of bredere wegen. Het was soms erg krap en de start waves duurde te lang.
Nu is het plan om vooral te blijven lopen in de donkere maanden die komen en op zoek gaan naar een volgende uitdaging.
Ik dik 20 minuten te laat. Dat kan gewoon niet in deze omstandigheden. Veel mensen waren denk ik ook te koud gekleed (maar dat is persoonlijk). Er liepen gisteren ruim 17.000 mensen de halve marathon, dan zijn 5 startwaves wel erg weinig.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker bezig! Die startwaves waren echt slecht geregeld ja, dik een half uur na de officiële starttijd pas over de start komen, was echt niet relaxt in die frisse omstandigheden.
Yup, en qua kleding klopt het misschien wel, ik had ook een korte broek en shirtje met korte mouwen. Maar da's vooral omdat je weet dat als je eenmaal loopt het dan echt te warm wordt als je in een lange broek en lange mouwen gaat lopen, althans voor mezelfquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik dik 20 minuten te laat. Dat kan gewoon niet in deze omstandigheden. Veel mensen waren denk ik ook te koud gekleed (maar dat is persoonlijk). Er liepen gisteren ruim 17.000 mensen de halve marathon, dan zijn 5 startwaves wel erg weinig.
Had ik ook ja. Wel lange legging maar heel dun shirt met korte mouwen want anders echt te warm tijdens het rennen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en qua kleding klopt het misschien wel, ik had ook een korte broek en shirtje met korte mouwen. Maar da's vooral omdat je weet dat als je eenmaal loopt het dan echt te warm wordt als je in een lange broek en lange mouwen gaat lopen, althans voor mezelf
Ditquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Spread the joy. Goed voor de lichamelijke gezondheid en ook heel goed voor de geestelijke gezondheid. Denk dat een hoop mensen daar baat bij zouden hebben.
Die zijn er niet. Echt niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook 10 mijlen met een meetpunt op 15km en een halve marathon met een meetpunt op 20km en de hele marathon met een meetpunt op 40km?
Wat moeten we daarmee?
?quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit
[..]
Die zijn er niet. Echt niet.
Jawel hoor, als ik kijk op mylaps staan de tussentijden op die betreffende meetpunten gewoon gegeven (o.a. Tilburg Ten Miles, Hele en Halve Marathon Eindhoven).quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit
[..]
Die zijn er niet. Echt niet.
Nu zijn we allebei vervelende betwetersquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:29 schreef En1gma het volgende:
[..]
Jawel hoor, als ik kijk op mylaps staan de tussentijden op die betreffende meetpunten gewoon gegeven (o.a. Tilburg Ten Miles, Hele en Halve Marathon Eindhoven).
*edit: spuit elf, Evangelion is me net voor.![]()
Sorry. Blijkbaar is hardlopen niet zoals voetbal.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Spread the joy. Goed voor de lichamelijke gezondheid en ook heel goed voor de geestelijke gezondheid. Denk dat een hoop mensen daar baat bij zouden hebben.
LOOP JIJ IN 020????quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry. Blijkbaar is hardlopen niet zoals voetbal.
15k is geen flauwekulletjequote:Op maandag 14 oktober 2024 10:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
10M is ook stom vind ik (sowieso mijlen ew)
5k, 10k, HM, M
Geen flauwekulletjes
400m, 800m, (1k?), 1500m op de baan
Waarom doe je geen arm- of beenstukken aan dan? Heel normaal bij wielrenners.quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en qua kleding klopt het misschien wel, ik had ook een korte broek en shirtje met korte mouwen. Maar da's vooral omdat je weet dat als je eenmaal loopt het dan echt te warm wordt als je in een lange broek en lange mouwen gaat lopen, althans voor mezelf
Heel praktisch hoor. Anders loop je dus of de hele tijd in de kou of je hebt het de hele tijd veel te warm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |