hou op hoor met je forbsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben wel fan van die hem maar goed blinde dravers zijn mijn zwakke punt. Forbs maakt ook furore in Engeland hoorde ik.
Viel ook wel een tijdje echt alles goed voor 'm in die periode.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb Santi een tijd wat overschat gevonden, pas toen hij vorig seizoen briljant startte kreeg ik even het gevoel dat er echt een topspeler in zat. Helaas hield ie dat niet vol. Die klasse zit er echter nog steeds wel geloof ik.
Jurk in vorm was overigens echt een waanzinnige spits maar lui, altijd kapot en nogal labiel. Santi is vooralsnog enkel het laatste
1.85 vs 0.61 xG (maar daar zit zo'n valpartij van die Quaresma al niet bij).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-2 zou wel echt heel onverdiend zijn. Gelijkspel is ook weer niet zo belachelijk, Sporting heeft stiekem nog best wat kansen gehad.
Tsja daarvoor was het wel fijn geweest om deze pot te winnen, nu moet je uit in Brest al gaan winnen of thuis tegen Girona én Shakhtarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV eindigt nog wel bij de eerste 24.
Feyenoord niet.
Beter dan alles wat bij ons op de flanken loopt... Schouten zou ik ook graag willen hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:52 schreef CR7 het volgende:
Haha Bakayoko, die leeftijdsfraudeur kan er echt geen reet van.
Morgen gaat cruciaal zijn voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord niet.
denk het ook hoor maar dit potje niet winnen maakt het wel wat lastiger. Op papier 1 van de makkelijkere potjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord niet.
Dat moet wel kunnen toch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja daarvoor was het wel fijn geweest om deze pot te winnen, nu moet je uit in Brest al gaan winnen of thuis tegen Girona én Shakhtar
Feyenoord zal alles op alles moeten gaan zetten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen gaat cruciaal zijn voor Feyenoord.
Ode aan kokki.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:53 schreef leolinedance het volgende:
90+2 Pepi brengen wat is dit voor onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |