hou op hoor met je forbsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben wel fan van die hem maar goed blinde dravers zijn mijn zwakke punt. Forbs maakt ook furore in Engeland hoorde ik.
Viel ook wel een tijdje echt alles goed voor 'm in die periode.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb Santi een tijd wat overschat gevonden, pas toen hij vorig seizoen briljant startte kreeg ik even het gevoel dat er echt een topspeler in zat. Helaas hield ie dat niet vol. Die klasse zit er echter nog steeds wel geloof ik.
Jurk in vorm was overigens echt een waanzinnige spits maar lui, altijd kapot en nogal labiel. Santi is vooralsnog enkel het laatste
1.85 vs 0.61 xG (maar daar zit zo'n valpartij van die Quaresma al niet bij).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-2 zou wel echt heel onverdiend zijn. Gelijkspel is ook weer niet zo belachelijk, Sporting heeft stiekem nog best wat kansen gehad.
Tsja daarvoor was het wel fijn geweest om deze pot te winnen, nu moet je uit in Brest al gaan winnen of thuis tegen Girona én Shakhtarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV eindigt nog wel bij de eerste 24.
Feyenoord niet.
Beter dan alles wat bij ons op de flanken loopt... Schouten zou ik ook graag willen hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:52 schreef CR7 het volgende:
Haha Bakayoko, die leeftijdsfraudeur kan er echt geen reet van.
Morgen gaat cruciaal zijn voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord niet.
denk het ook hoor maar dit potje niet winnen maakt het wel wat lastiger. Op papier 1 van de makkelijkere potjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord niet.
Dat moet wel kunnen toch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja daarvoor was het wel fijn geweest om deze pot te winnen, nu moet je uit in Brest al gaan winnen of thuis tegen Girona én Shakhtar
Feyenoord zal alles op alles moeten gaan zetten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen gaat cruciaal zijn voor Feyenoord.
Ode aan kokki.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:53 schreef leolinedance het volgende:
90+2 Pepi brengen wat is dit voor onzin
Iets met de CL-sponsorquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:53 schreef leolinedance het volgende:
90+2 Pepi brengen wat is dit voor onzin
Ik vraag mij soms af of Bakayoko nou echt beter is dan Paixao. Ik ben van allebei geen fan in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beter dan alles wat bij ons op de flanken loopt... Schouten zou ik ook graag willen hebben
Van Brest krijgen ze ook gewoon pak slaag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk het ook hoor maar dit potje niet winnen maakt het wel wat lastiger. Op papier 1 van de makkelijkere potjes.
Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of Bakayoko nou echt beter is dan Paixao. Ik ben van allebei geen fan in ieder geval.
Hij speelde niet slecht. Alleen zag je bij veel spelers dat er geen energie meer in zat. Dan kun je beter gewoon Pepi brengen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of Bakayoko nou echt beter is dan Paixao. Ik ben van allebei geen fan in ieder geval.
PSG-uit misschien nog een puntje stelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog een lollerpotje in Belgrado
Ja idd Liverpool nog even pakken. En die andere wedstrijden ja die winnen ze zeker weten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSG-uit misschien nog een puntje stelen
Dat lijkt me wat overdreven, maar dat mag jij denken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja idd Liverpool nog even pakken. En die andere wedstrijden ja die winnen ze zeker weten.
Je pakt met de hakken over de sloot thuis een puntje tegen de nummer 30 van Europa. Ik denk niet dat het reëel is om tegen de nummer 4 een punt te pakken. Laat staan uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven, maar dat mag jij denken.
psg gaat wel van psv winnen. Thuis tegen liverpool ook. Daar moet je de punten niet pakkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je pakt met de hakken over de sloot thuis een puntje tegen de nummer 30 van Europa. Ik denk niet dat het reëel is om tegen de nummer 4 een punt te pakken. Laat staan uit.
Tegen Liverpool is toch de laatste en thuis? Dan heb je best kans, want Liverpool is dan al geplaatst. Die komen dan wellicht gewoon met een fantasie opstelling.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
psg gaat wel van psv winnen. Thuis tegen liverpool ook. Daar moet je de punten niet pakken
Alleen is het ook weer niet zo dat je de punten tegen Brest, Shakthar, Belgrado en Girona al zomaar binnen hebt. Zeker Nederlandse clubs zijn niet van het zakelijk binnen halen van wedstrijden. Één of twee zeperds zou weer typisch Nederlands zijn. Laat staan bij Kamikaze Bosz.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
psg gaat wel van psv winnen. Thuis tegen liverpool ook. Daar moet je de punten niet pakken
Ja klopt dat kan nog een redding voor psv zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegen Liverpool is toch de laatste en thuis? Dan heb je best kans, want Liverpool is dan al geplaatst. Die komen dan wellicht gewoon met een fantasie opstelling.
eens. Belgrado denk ik welz de rest speel je thuis dacht ik van de clubs die je noemt. Welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen is het ook weer niet zo dat je de punten tegen Brest, Shakthar, Belgrado en Girona al zomaar binnen hebt. Zeker Nederlandse clubs zijn niet van het zakelijk binnen halen van wedstrijden. Één of twee zeperds zou weer typisch Nederlands zijn. Laat staan bij Kamikaze Bosz.
Brest is uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eens. Belgrado denk ik welz de rest speel je thuis dacht ik van de clubs die je noemt. Wel
Lastig maar wel mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |