quote:
Maar de banden met City zijn weg omdat ze nu zelf in de CL zitten. Dit Girona is echt veel minder dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Girona is letterlijk Man City maar in het rood.
Tegen het grote geld zie ik het somber in.
Dat wist ik niet! In ieder geval merk ik daar niks van bij hun directe concurrent Red Bull (beide Leipzig en Salzburg zitten ook in de CL).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar de banden met City zijn weg omdat ze nu zelf in de CL zitten. Dit Girona is echt veel minder dan vorig seizoen.
2-2quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:57 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2 okt 18:45 Girona - Feyenoord | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! In ieder geval merk ik daar niks van bij hun directe concurrent Red Bull (beide Leipzig en Salzburg zitten ook in de CL).
Gaat er o.a. om dat dit soort uithuren van Savinho (die nu basis staat) niet meer wordt gedaan. Niet dat ik naar voren wil komen als een groot Girona kenner hoor maar ik kijk wel eens wat potjes. Die hebben in mijn ogen een stevige jas uitgedaan en ik schat ook dit Feyenoord wel gelijkwaardig in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn echt een pak minder geworden. Vanwege dat ze nu in de CL spelen moesten de banden met City (o.a. Savinho kwam daar vandaan die nu bij City in de basis staat) verbroken worden. Ook Dovbyk (spits) en Alex Garcia (middenvelder) zijn verkocht en twee huurlingen (Pablo Torre, Eric Garcia) zijn terug naar Barca. Staan ook pas 13e nu dit seizoen, en dan is Blind ook nog geblesseerd geraakt (lol). Ook maar een klein stadionnetje.
De verkrachting van Feyenoord zonden ze ook gewoon uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:03 schreef Nober het volgende:
[..]
😲 Mag dat gewoon op Ziggo uitgezonden worden?
1-1quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:57 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2 okt 18:45 Girona - Feyenoord | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
Hij komt precies net in beeld.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit de altijd vervelende Wytze er vanavond weer?
Aan het veld trouwens, dus die doet geen commentaar neem ik aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit de altijd vervelende Wytze er vanavond weer?
Gisteren Mantingh, dus zal Sierd vanavond wel commentaar doen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan het veld trouwens, dus die doet geen commentaar neem ik aan.
Spaanse club.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gisteren Mantingh, dus zal Sierd vanavond wel commentaar doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |