Je vergeet de tsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:04 schreef vrijgevochten het volgende:
Geen op 10
Geen fipo 10
Helaas wel een tt 0
Zo invloedrijk is vrijgevochten nou ook weer nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit gaat grote gevolgen hebben voor de wereld. Ik vrees het ergste.²
Ik bied 400quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)arimeer-31/43755686/
De enige echte leider hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo invloedrijk is vrijgevochten nou ook weer niet
Zo invloedrijk is vrijgevochten nou ook weer nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit gaat grote gevolgen hebben voor de wereld. Ik vrees het ergste.²
Makelaar had dit jaar nog eentje met 1.8 ton overwaarde dus we gaan voor het dubbele genotquote:
sowieso!quote:
doe normaal gekquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Zaterdag over Iran vliegen.
Bid kaarsje voor mijn @:kingroland
Het is fijn dat je dit tijdens je retraite weekendjes hoort. Maar dat zeggen ze natuurlijk niet voor niks he!quote:
Gewoon een passantquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo invloedrijk is vrijgevochten nou ook weer niet
Wat wordt het vanavond?quote:
hjbquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond?
Switchgod zo kijken
Ik schrik hier erg van Niels. Wat heb ik misdaan mijn jongen?quote:
Ben nu bij een paar Albanezen voetbal kijken maatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Is dat luchtruim niet afgesloten voor commerciėle vluchten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Mijn schoonzus is Albanees.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben nu bij een paar Albanezen voetbal kijken maat
Ik keek voor de gein even hoe mijn vlucht op moment vliegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat luchtruim niet afgesloten voor commerciėle vluchten?
Angst is een ziekte.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:33 schreef Bezsen het volgende:
Turkish Airlines is niet bang
@:Flitsbezorger
Je arrogant opstellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schrik hier erg van Niels. Wat heb ik misdaan mijn jongen?
Ripquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik keek voor de gein even hoe mijn vlucht op moment vliegt.
Via sympathieke landen als Iran en Afghanistan
Tegenover wie?quote:
Hoelang ga je?quote:
Lekker hoorquote:
Beginnertje en watje.quote:
Was je Franse uiensoepje wel lekker?quote:
Zwaar hoofd in manquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond?
Switchgod zo kijken
Dit wordt een simpele overwinning voor PSV.quote:
Ja prima. Tijm, zeezout, brood erbij. Allemaal opzouten met je shoarma. Die mensen subiet uitzetten ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je Franse uiensoepje wel lekker?
Snap ik in die contreien.quote:
Alle shoarmavreters terug naar Istanboel jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja prima. Tijm, zeezout, brood erbij. Allemaal opzouten met je shoarma. Die mensen subiet uitzetten ja.
Daar ben ik donderdag t/m zaterdagquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle shoarmavreters terug naar Istanboel ja
Serieus ja? Waaromquote:
Iddquote:
Jawel hequote:
Ik associeer Istanbul teveel met aanslagen op een of andere manierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Veel te zien
Keukens uit hele wereld
Veel mooie plekken
Beetje theetjes drinken
Goed nachtleven
Denk in west-europa grotere kansquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik associeer Istanbul teveel met aanslagen op een of andere manier
Maleisiėquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:51 schreef Solotovski het volgende:
Ik met moslims
Ik zou nooit naar moslimlanden gaan
Deden ze dat andersom ook maar
Beter dan jodenlanden als de VS of Israelquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:51 schreef Solotovski het volgende:
Ik met moslims
Ik zou nooit naar moslimlanden gaan
Deden ze dat andersom ook maar
Misschien maar eens heen gaan als de haartjes aangepakt wordenquote:
Ik werd vandaag door de kapper er nog eens opgewezen dat ik echt grijs wordtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien maar eens heen gaan als de haartjes aangepakt worden
Gewoon kleurtje erover heenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik werd vandaag door de kapper er nog eens opgewezen dat ik echt grijs wordt
Kreeg vandaag van de teamleidster de vraag wat voor rimpelcreme ik gebruik omdat ik er zo jong uitziequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik werd vandaag door de kapper er nog eens opgewezen dat ik echt grijs wordt
Nahquote:
indo genenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kreeg vandaag van de teamleidster de vraag wat voor rimpelcreme ik gebruik omdat ik er zo jong uitzie
Moet je wel goed gezicht voor hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nah
Nog een paar jaar genieten van m'n bos en als het begint terug te trekken gaat de tondeuze erover.
Kinderen schijnen daar relatief weinig last van te ondervinden. Zijn erg veerkrachtig nog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:54 schreef Fok-it het volgende:
Veel stress he
Ik denk dat de gezondheid van mijn haar als peuter met al die ziekenhuisbezoeken al kapot was lol
Gewoon een mannelijke kaaklijn hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel goed gezicht voor hebben
Ik heb oostblok genenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een mannelijke kaaklijn hebben.
Ik ga vanaf nu bloedrode steaks etenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus van de SOY producten wegblijven !
Veel neuken. Ook goed voor de testosteron.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu bloedrode steaks eten
Leuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu bloedrode steaks eten
Nee man. Jij moet de poepluiertjes regelen. Eerlijk is eerlijlk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel neuken. Ook goed voor de testosteron.
Gran turismo 7quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben even aan het oefenen op de volgende sim baan
Nee rfactor 2quote:
Jij gaat sowieso hard baas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben even aan het oefenen op de volgende sim baan
Refactoringquote:
Ik ga gran turismo zeven halen voor de playstation vijf pro denk ikquote:
Is goeie maat 👌🏻heb je die ps al binnen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga gran turismo zeven halen voor de playstation vijf pro denk ik
Nee 7 november pasquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is goeie maat 👌🏻heb je die ps al binnen?
Dat is wel goating. Welke games ga je nog meer halen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee 7 november pas
Op release day komen ze hem gelijk brengen als het goed is
Elden ring, astro bot, van @Questular moet ik ook een japanse game kopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wel goating. Welke games ga je nog meer halen?
Welke console heb je nu eigenlijk? Als je een hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Elden ring, astro bot, van @:questular moet ik ook een japanse game kopen
Wss demon souls ook en crash bandicoot 4
Ps4quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke console heb je nu eigenlijk? Als je een hebt
AC Shadows tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neeee die anderequote:
Camp Simulatorquote:
Ja dat bestaat dus wtfquote:
Bro gooit ff een enge upgradequote:
Leugensquote:
Nee echtquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee echt
Zag laatst op yt random filmpje over games die banned zijn
@Mikeyttquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Football Manager 2005 Banned for recognizing Hong Kong, Taiwan and Tibet as independent countries. An edited version without them was later released globally.[41]
China
quote:
Prima. Mensen in Taiwan, Hong Kong en Tibet erkennen hun onafhankelijkheid zelf ook niet, dus een beetje onzinnig om onrust te veroorzaken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Football Manager 2005 Banned for recognizing Hong Kong, Taiwan and Tibet as independent countries. An edited version without them was later released globally.[41]
China
Ja dat dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef Fok-it het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/KZ_Manager
Gevonden @:FlippingCoin
Denk dat @Bezsen dit in de late uurtjes speeltquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat @:Bezsen dit in de late uurtjes speelt
#YOSOquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat @:Bezsen dit in de late uurtjes speelt
??quote:
Dit gaat fout hequote:
??quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Klopt het dat je woedend bent?
haha wtf is dit nu weerquote:
Jas aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 02:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Geduld, eerst koffie.
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
Even geduld. over een uur hebben we de nieuwe.
Jeppers de Peppers.quote:
Mooi tochquote:
Ja toch vreemd in papoealandquote:
Oh ben je weggeweest?quote:
Ik weet niet, weinig sprit in de tank. Ik wil eigenlijk gewoon hele dag slapen, maar had beloofd wat uit te helpen ergens. Wil niet meer Chevy. Vandaag is niet beasted, maar begint erg sad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
We gaan vandaag weer even goed beasten.
ghost of tsushimaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja diequote:
ik heb denk ik totaal gemist wat er is voorgevallenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:38 schreef Fok-it het volgende:
We gaan de heer vrijgevochten missen de komende tijd
Waarom heeft ie nou weer banquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:38 schreef Fok-it het volgende:
Jij misschienquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:38 schreef Fok-it het volgende:
Dit keur ik 100%quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik weet niet, weinig sprit in de tank. Ik wil eigenlijk gewoon hele dag slapen, maar had beloofd wat uit te helpen ergens. Wil niet meer Chevy. Vandaag is niet beasted, maar begint erg sad.
quote:
had je het vermoeden dat je wel diabeet zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:56 schreef Fok-it het volgende:
@:Aberkullie
Glucosewaarden laten testen. Nog geen diabetes
Gelijk naar de Jamin geweest
Beter de Jamin dan de Japlus.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:56 schreef Fok-it het volgende:
Zou Puffy Biggie ook hebben aangeduwd?quote:
Vooral hypochondertje die alles graag wil laten testen. Maar diabetes is wel angst om te hebben jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je het vermoeden dat je wel diabeet zou kunnen zijn?
denk het niet, biggie was eerst een crimineel en daarna een rapperquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Zou Puffy Biggie ook hebben aangeduwd?
Waren wel hoop rappertjes met elkaar in de weer dus dat kan zo maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Zou Puffy Biggie ook hebben aangeduwd?
Lekker maatquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:56 schreef Fok-it het volgende:
Bro ik ben altijd verslaafd aan subway surfers als ik nieuwe foon hebquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb op zich wel zin om gewoon een ongelofelijke kutsmartphone te kopen waarvoor je je zou schamen om hem uit je broekzak te halen om mijn verslaving te temperen.
😂 goede materie broerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:22 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Bro ik ben altijd verslaafd aan subway surfers als ik nieuwe foon heb
Goed zo, ik ga van de week ook even testen. Vergeet het steeds 's ochtendsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:56 schreef Fok-it het volgende:
Tyf lekker op met die kneusquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf lekker op met die kneus
Ga z'n anusje maar lekker ergens anders likken
Neuh, je weet dat niemand hier wat van die stumper moet hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:14 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo boos reageren, ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?
Hahahaha! Leuke grap!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:16 schreef Solotovski het volgende:
Näsenbar likt het anusje van mikey
Hahaha wat een fag
Neem jezelf en de dit hele KLB circus niet zo serieus joh, laat gaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, je weet dat niemand hier wat van die stumper moet hebben
Dankjewel beest, jij bent wel echt de positiviteit die hier soms hard nodig is. Je zou een goede coach zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit keur ik 100%
GOED!
Dit is top maat. Hopelijk geeft het je wat energie.
@Mikeyttquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, je weet dat niemand hier wat van die stumper moet hebben
gewoon ook op je ignore danquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:16 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha wat een fag
Zal ook wel weer zoon john zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:16 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha wat een fag
Jij bent toch ZoonJohn?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zal ook wel weer zoon john zijn
Bah
Zo die zit 😅🤣quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:16 schreef Solotovski het volgende:
Hahaha wat een fag
Zolang je je vrouw aanduwt is er weinig aan de hand.quote:
Prima afsluitertje van de werkdag!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zolang je je vrouw aanduwt is er weinig aan de hand.
Ik heb bro aangestoken met het BEASTING virusquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:37 schreef Solotovski het volgende:
Pfoeeee nog even stressen voor 17:00 maar heb t nog weten op te lossen
Zonder jou was dit nooit geluktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb bro aangestoken met het BEASTING virus![]()
MEGAWINNING STUFF!
Ik heb een fles Wray & Nephew Wray, die ik ga openmaken om dit te vieren. Eentje on the rocks. Mega beasted.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb bro aangestoken met het BEASTING virus![]()
MEGAWINNING STUFF!
Vond hem wel echt heel wat minder dan Dahmer moet ik zeggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:11 schreef Solotovski het volgende:
@:Datismijnmening
Kan I'm gonna miss you inmiddels helemaal uit volle borst meezingen
Ik heb de rest van kantoor ook aangestoken
Ja omdat het natuurlijk ook maar een enkel moment is geweest, die dubbele moord.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond hem wel echt heel wat minder dan Dahmer moet ik zeggen.
Eens, maar als je ook hoop leest over de echte case is het wel enorm gefictionaliseerd. Terwijl Dahmer accurater leekquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja omdat het natuurlijk ook maar een enkel moment is geweest, die dubbele moord.
Dat idee had ik inderdaad ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar als je ook hoop leest over de echte case is het wel enorm gefictionaliseerd. Terwijl Dahmer accurater leek
Interessantquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:21 schreef Loverboii het volgende:
https://www.hln.be/ieper/(...)amilie-uit~add31185/
“Na de moorden leefde hij nog elf dagen tussen de lijken.” Amper 17 jaar was Daniėl Scholeer toen hij op 25 maart 1983 zijn vader, moeder, oma, oom en tante doodde.
Ik zeg, tijd voor nieuw management.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:46 schreef Solotovski het volgende:
Bernard Camerman
Wurgde in 1993 zijn vrouw en drie dochters na een echtelijke ruzie. Kwam elf jaar na de feiten, in 2004, opnieuw vrij met strenge voorwaarden. In 2014 vervielen zijn voorwaarden en kwam hij volledig vrij.
Wat een fopland
3 punten tegen Girona zou toch wel echt dikke onverwachte bonus zijnquote:
Onzekere Jap had het allang op slot kunnen gooienquote:
Dit Feyenoord heeft gewoon weinig kwaliteit. Daarnaast teveel een vreemdelingenlegioen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onzekere Jap had het allang op slot kunnen gooien
Nou jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit Feyenoord heeft gewoon weinig kwaliteit. Daarnaast teveel een vreemdelingenlegioen.
Mag jij santi zeggen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja
Genoeg kwaliteit. Hancko, Beelen, Trauner, Hwang, Timber. Hartman als hij terug is, al is Bueno ook prima vervanger. Santi, als hij eindelijk weer eens gaat renderen
Het is vooral nog niet echt op elkaar ingespeeld.
En boer harmquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja
Genoeg kwaliteit. Hancko, Beelen, Trauner, Hwang, Timber. Hartman als hij terug is, al is Bueno ook prima vervanger. Santi, als hij eindelijk weer eens gaat renderen
Het is vooral nog niet echt op elkaar ingespeeld.
Bijna het zelfde team als vorig jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit Feyenoord heeft gewoon weinig kwaliteit. Daarnaast teveel een vreemdelingenlegioen.
Dan ben je echt een kleuter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:05 schreef Rozevla het volgende:
Morgen wordt m’n oude matras opgehaald en afgevoerd.
Ik heb nu heel erg de neiging om een keer liggend in bed te poepen.
Kijken hoe dat is.
Je moet hem open snijden en erin kruipen en als ze hem dan ophalen en ze lopen ermee rond ineens keihard gillenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:05 schreef Rozevla het volgende:
Morgen wordt m’n oude matras opgehaald en afgevoerd.
Ik heb nu heel erg de neiging om een keer liggend in bed te poepen.
Kijken hoe dat is.
Gaat goed amigo. Eet even een een bakje kwark of een gekookt eitje, voel je je gelijk beter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:11 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Goeie maat, hoe gaat het met jou, ik heb best wel veel honger, is niet beasted.
Nee maat, ik wacht wel tot ik dementerend ben.quote:
Lust geen gekookte eieren, maar een beetje kwark zal me misschien wel goed doen, ja. Het liefst zou ik gewoon whiskey drinken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:21 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Gaat goed amigo. Eet even een een bakje kwark of een gekookt eitje, voel je je gelijk beter.
Wie lust er nou geen gekookte eierenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Nee maat, ik wacht wel tot ik dementerend ben.
[..]
Lust geen gekookte eieren, maar een beetje kwark zal me misschien wel goed doen, ja. Het liefst zou ik gewoon whiskey drinken.
baas!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:21 schreef Loverboii het volgende:
https://www.hln.be/ieper/(...)amilie-uit~add31185/
“Na de moorden leefde hij nog elf dagen tussen de lijken.” Amper 17 jaar was Daniėl Scholeer toen hij op 25 maart 1983 zijn vader, moeder, oma, oom en tante doodde.
quote:
Oh jee. Misschien moet GPT maar even een goed advies geven aan zijn makerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
OpenAI is reportedly on the brink of bankruptcy, with projections of $5 billion in losses within a year.
@:fok-it
Dankjewel voor je positieve vibes ik ga ze nodig hebben vandaag.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen wolkje aan de lucht hier.
YES!
EEN HELE GOEDEMORGEN HALLO
Caps-lock is coolquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
YES!
Pardon?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dikke wijven met een kaal kutje zijn dan weer extra nat.
Ben geen fan van zulke vrouwen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dikke wijven met een kaal kutje zijn dan weer extra nat.
We zitten inmiddels op niveautje 80 schat ik zo in!quote:
Niveau lieverd. Ik hang niet vaak de taalnazi uit, maar met dit even wel.quote:
Ik ben meer van slank omdat ik dat zelf ook ben.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben geen fan van zulke vrouwen.
Ik ga akkoord!quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:56 schreef Rozevla het volgende:
Gvd hard brood filet American.
Tyfus Belgen kunnen echt niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
Het is dan ook een broodje American en niet Belgianquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:56 schreef Rozevla het volgende:
Gvd hard brood filet American.
Tyfus Belgen kunnen echt niks.
Die foto is erg hot!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:33 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/quiz/ho(...)-je-kennis~a75cabb2/
Fijne Mean Girls dag boys
Ook even quizje doen @:Solotovski @:Ama
15 jaar in het eerste gespeeld. Als spits en rechtsbuiten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niveau lieverd. Ik hang niet vaak de taalnazi uit, maar met dit even wel.
Ik ga vanavond een peer etenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga vanavond docu over mili vanili kijken
Geef ons zeker even een peer review na afloop.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een peer eten
Je positieve vibes hebben geholpen makken, deze boi heeft binnenkort een nieuwe baan.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
YES!
hngggquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Een lekkere lul in mijn keeltje laten glijden, is altijd lekker
POSITIEVE IMPACT JAAAAAquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je positieve vibes hebben geholpen makken, deze boi heeft binnenkort een nieuwe baan.
Uhquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
POSITIEVE IMPACT JAAAAA![]()
Maat wij als KLB SC zijn collectief trots op je bro. Bizar knap gedaan!
Ik ga jouw gedrag reviewen vanavondquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geef ons zeker even een peer review na afloop.
Het Kasteel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
15 jaar in het eerste gespeeld. Als spits en rechtsbuiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Sportpark De Watertoren in Zaltbommel.quote:
Oh.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, Sportpark De Watertoren in Zaltbommel.
Joan Haanappel twee jaar geleden overleden en Sjoukje is nog steeds verdrietig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Oh.![]()
Voetbal moet ik sowieso m'n kop over dichthouden. Doe mij maar zeilen en kunstrijden solokuur.
Sjoukje Dijkstra is overleden hoor. Vorig jaar dacht ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joan Haanappel twee jaar geleden overleden en Sjoukje is nog steeds verdrietig.
Dat was het. Zag laatst op de Duitse zender Katerina Witt Nog steeds een mooie vrouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Sjoukje Dijkstra is overleden hoor. Vorig jaar dacht ik.
Vandaag wat potten opgeruimd buitenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Het is dat er hier geen naakt gepost mag worden!
Patatje pinda voor mij graagquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:53 schreef VseslavBotkin het volgende:
ik haal me een lekkere frietje met een snek!
Ik heb sinds kort een airfryer. Heerlijk bami blokken en friet met pindasaus.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:53 schreef VseslavBotkin het volgende:
ik haal me een lekkere frietje met een snek!
Zeg ik ha ha haquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Patatje pinda voor mij graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |