SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij heb ik best vaak met links handen geschud. Ik gooi mn arm met zoveel enthousiasme en overtuiging naar voren, dat de andere partij ook maar links naar voren steekt
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Automaat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig schakel ik niet met links in de auto
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
die D N R P knop/pook hanteer je ook aan de rechterkantquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet zo bijdehand doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die D N R P knop/pook hanteer je ook aan de rechterkant
Rechts!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
en dat voor iemand die nog nooit in een automaat heeft geredenquote:Uw ADH vitamine Worst
Tenzij je in Engeland woontquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die D N R P knop/pook hanteer je ook aan de rechterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gisteren een aflevering van KAOS gekeken maar geen idee wat ik er van vindMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
We kunnen uiteraard niet allemaal zo geweldig zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zie hem elke keer staan en toch elke keer begin ik aan wat anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
Gisteren een aflevering van KAOS gekeken maar geen idee wat ik er van vind
Gewoon kijken het is alleen beetje apart vind ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Zie hem elke keer staan en toch elke keer begin ik aan wat anders.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Misschien vindt jij het wel watquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weer een serie voor op de lijst
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had wel de trailer gezien, leek op zich wel leuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon kijken het is alleen beetje apart vind ik
Nja ik ga wel wat anders kijken vanavond alleen wat weet ik nietMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je probeert ons gewoon aan de series te krijgen zodat we hier niet zijn. Slim wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
Nja ik ga wel wat anders kijken vanavond alleen wat weet ik niet
Ik zou dat niet durven hoor..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Je probeert ons gewoon aan de series te krijgen zodat we hier niet zijn. Slim wel.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb geen smilies gevonden hoor. Lijkt maar zo.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo kijk ik wel eens, als ik hier mee lees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Van het weekend ofzo bloembollen planten![]()
Ik heb een mooie mix van 100 bloembollen dat alleen maar meer wordt het jaar eropTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ken ik niet, is het wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
heb nog een bloembol in de groene curry verwerktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het weekend ofzo bloembollen planten![]()
Ik heb een mooie mix van 100 bloembollen dat alleen maar meer wordt het jaar eropUw ADH vitamine Worst
Zal het straks eens even opzoeken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Net bij de eerste afleveringhoorde er goede verhalen over
Volgens mij heb ik nog nooit een bloembol gegeten. Denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Eten jullie ook regelmatig een bepaalde bloembol?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
look soorten als ui en knoflook?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een bloembol gegeten. Denk ik.Uw ADH vitamine Worst
Daarom zei ik al denk ik. Nooit bij stilgestaan dat het bloembollen zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
look soorten als ui en knoflook?
tulpenbollen alleen als ik honger hebquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Eten jullie ook regelmatig een bepaalde bloembol?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
ik regelmatig van bepaalde soorten in de narcisfamiliequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
tulpenbollen alleen als ik honger hebUw ADH vitamine Worst
Ik vind het nieuwe huis koeler, terwijl het hier volgens de thermometer 20 graden isTrotste mama van Ambar
En een deur schilderen is toch wel makkelijker als hij in het kozijn zitTrotste mama van Ambar
Heb je niet van die dingentjes waar je hem op kan leggen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En een deur schilderen is toch wel makkelijker als hij in het kozijn zit![]()
Ik heb schragen maar dan dan kan ik niet netjes banen maken van boven naar benedenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heb je niet van die dingentjes waar je hem op kan leggen?Trotste mama van Ambar
Ah zo nee dat is dan onhandigquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb schragen maar dan dan kan ik niet netjes banen maken van boven naar beneden![]()
Dus die gaat al dit laagje droog is weer het kozijn inquote:Trotste mama van Ambar
Wel een lekker nummer om op te springen.
RIP de onderbuufTrotste mama van Ambar
Je kunt ook een soort bungeetouw kopenquote:
Die aan je plafond bevestigen en dan een beetje heen en weer hopsen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Noemen ze dat geen sexswing?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt ook een soort bungeetouw kopen
Die aan je plafond bevestigen en dan een beetje heen en weer hopsen
quote:
Gemiste kansquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bounce by the ounce
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik was vergeten wat voor vage videoclip dat was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Ik wil zelf bouncen niet met een touw bouncenTrotste mama van Ambar
moet je aan fietsopa vragenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sir en girl
Er gaat hier iets mis
Uw ADH vitamine Worst
Okeeeeequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wil je een beetje chili dan?
Kun je iig even onder je dekentje vandaan.quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je iig even onder je dekentje vandaan.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zo mezelf oprecht moe en buiten adem gemaakt.Trotste mama van Ambar
Druk bezig R2D2 in elkaar te zetten. Super leuk om te doen!
Vind de kwaliteit van deze ook echt top. Alles past en de zijpanelen (meer heb ik nog niet af) zien er realistisch uit. Erg gaaf!![]()
![]()
Cool!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:24 schreef KoningWouter het volgende:
Vind de kwaliteit van deze ook echt top. Alles past en de zijpanelen (meer heb ik nog niet af) zien er realistisch uit. Erg gaaf!
[ afbeelding ]ik heb voor het eerst ook een lego pakket gekocht
wel iets heel simpels
![]()
En daarna de grote?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:24 schreef KoningWouter het volgende:
Vind de kwaliteit van deze ook echt top. Alles past en de zijpanelen (meer heb ik nog niet af) zien er realistisch uit. Erg gaaf!
[ afbeelding ]![]()
Was alleen wat groter dan ik verwachte.quote:
Wat voor had jij laatst gekocht dan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)hMPbOmcaAlz8EALw_wcBquote:
is voor het eerst dat ik dit ga doen dus dacht wat leuks en simpels![]()
![]()
Ah ja die sets zijn ook mooi. Ze zijn 9 van de 10 keer alleen wat prijzig. Toch wel vorige week gekocht met de 7-daagse?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)hMPbOmcaAlz8EALw_wcB
is voor het eerst dat ik dit ga doen dus dacht wat leuks en simpelsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Awesome, wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:25 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Cool!ik heb voor het eerst ook een lego pakket gekocht
wel iets heel simpels
![]()
Weet ik nog niet. Ik wil die als kers op de taart bewaren. Ik heb 7 sets besteld maar het merendeel moet nog binnen komen.quote:
Ik heb er in ieder geval een hobby bij.![]()
![]()
Nee heb ze bij een speelgoedwinkel gekocht bij mijn moeder in het dorp, was zoiezo goedkoper dan Bolquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja die sets zijn ook mooi. Ze zijn 9 van de 10 keer alleen wat prijzig. Toch wel vorige week gekocht met de 7-daagse?![]()
quote:quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
is voor het eerst dat ik dit ga doen dus dacht wat leuks en simpels
Oh die is super cute! Leuk joh, misschien heb je er straks ook een hobby bij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
is voor het eerst dat ik dit ga doen dus dacht wat leuks en simpels![]()
![]()
Vaak wel, maar vorige week hadden ze leuke aanbiedingen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee heb ze bij een speelgoedwinkel gekocht bij mijn moeder in het dorp, was zoiezo goedkoper dan Bol
Cool! Ziet er wel ingewikkeld uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:35 schreef devzero het volgende:
Als we toch bezig zijn, deze ben ik nu mee bezig
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ik ga er denk ik morgen aan beginnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh die is super cute! Leuk joh, misschien heb je er straks ook een hobby bij.![]()
nu al zin in
![]()
Misschien moet ik weer is gaan beginnen aan 1 van de 11 puzzels die ik nog nieuw heb liggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:35 schreef devzero het volgende:
Als we toch bezig zijn, deze ben ik nu mee bezig
[ afbeelding ]
Wat doe je met van die Lego sets als je het gebouwd hebt?Trotste mama van Ambar
Ja das waar, weer niet gezienquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Vaak wel, maar vorige week hadden ze leuke aanbiedingen.![]()
![]()
Het is geen makkelijke puzzel, maar ook niet supermoeilijk. Het houdt me van de straatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool! Ziet er wel ingewikkeld uit![]()
![]()
Ja geniet er van. Niet alleen van het resultaat maar ook van het proces.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ik ga er denk ik morgen aan beginnen![]()
nu al zin in
Volgende maand komt deze binnen
Die schijnt ook mega groot te zijnGeen idee waar ik die neer ga zetten nog.
![]()
![]()
En dan de dag nadat je klaar bent, gewoon weer alles losmaken en in de doos doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien moet ik weer is gaan beginnen aan 1 van de 11 puzzels die ik nog nieuw heb liggen.![]()
![]()
Neerzetten ergens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je met van die Lego sets als je het gebouwd hebt?
1 grote ga ik in de woonkamer op het tv meubel zetten. En ik zet er een paar op mijn bureau op de studeerkamer. En de zolder ga ik ombouwen tot grote Lego kamer. Daar komt de rest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je met van die Lego sets als je het gebouwd hebt?![]()
![]()
op zolderquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geniet er van. Niet alleen van het resultaat maar ook van het proces.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja precies. Puzzelen is leuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is geen makkelijke puzzel, maar ook niet supermoeilijk. Het houdt me van de straat![]()
![]()
De dag erna? How about nog geen 5 tot 10 minuten later.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan de dag nadat je klaar bent, gewoon weer alles losmaken en in de doos doen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:39 schreef aeque het volgende:
[..]
De dag erna? How about nog geen 5 tot 10 minuten later.meestal heb ik geen zin om direct op te ruimen. Maar na een dag heb ik dat stuk van de tafel weer nodig
![]()
wow die is wel megaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geniet er van. Niet alleen van het resultaat maar ook van het proces.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Voor de volgende puzzel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]meestal heb ik geen zin om direct op te ruimen. Maar na een dag heb ik dat stuk van de tafel weer nodig
![]()
![]()
Jullie halen het niet uitelkaar om daarna totaal andere dingen te maken en je creativiteit de vrije hand te geven?Trotste mama van Ambar
Die is 5500 stukjes.quote:
Heb er een vandaag binnen gekregen die is 8500. Die komt op mijn TV meubel.
Sommige mensen hebben een mancave/hobby ruimte. Ik heb een hobby huis.
En morgen komt er ook nog een binnen. Zin in!![]()
Dat gaat met veel sets niet eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie halen het niet uitelkaar om daarna totaal andere dingen te maken en je creativiteit de vrije hand te geven?
Hoelang doe je daar dan over?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is 5500 stukjes.
Heb er een vandaag binnen gekregen die is 8500. Die komt op mijn TV meubel.
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben een mancave/hobby ruimte. Ik heb een hobby huis.
En morgen komt er ook nog een binnen. Zin in!![]()
![]()
Geen idee nog. Ik Lego pas een week.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie halen het niet uitelkaar om daarna totaal andere dingen te maken en je creativiteit de vrije hand te geven?
En zo creatief ben ik niet. Maar vroeger hadden we ook super veel Lego thuis. En dat lag allemaal door elkaar. Toen viel er geen set meer te maken omdat geen stukjes te vinden waren.
Dus wellicht dat ik eens van die sorteerbakjes ga kopen. Dan gaan ze wel uit elkaar ooit. Maar voorlopig nog niet.![]()
Paar weken denk ik. Geen idee, ik heb pas 1 set af van 1250 stukjes. Daar was ik ruim 24 uur mee bezig. (Dacht eerst een uurtje maar dat viel tegenquote:)
![]()
Kom ik aan met 327 stukjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Paar weken denk ik. Geen idee, ik heb pas 1 set af van 1250 stukjes. Daar was ik ruim 24 uur mee bezig. (Dacht eerst een uurtje maar dat viel tegen)
![]()
![]()
Na een paar sets gaat het natuurlijk steeds sneller.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Paar weken denk ik. Geen idee, ik heb pas 1 set af van 1250 stukjes. Daar was ik ruim 24 uur mee bezig. (Dacht eerst een uurtje maar dat viel tegen)
![]()
Nee straks vind ik er niks aan. Dus dan is dit een mooi probeerselquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of je het leuk vindt toch. Niets mis mee.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee straks vind ik er niks aan. Dus dan is dit een mooi probeersel
Grote lego sets zijn niet goedkoop. KW heeft wel wat meer dan die 25 euro betaald. Dus eerst kijken of je het leuk vindt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee straks vind ik er niks aan. Dus dan is dit een mooi probeersel![]()
Probleem is dat die grote set 8500 stukjes heeft. Ik heb een dienblad daar gooi ik alles op voor de sets van ~1000 stukjes. Maar die grote set past niet meer op dat dienblad. Die moet in een grote bak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Na een paar sets gaat het natuurlijk steeds sneller.
Ik heb geen idee hoe snel ik dan de stukjes vind die ik nodig heb. Bij ~1000 is het nog wel goed te doen maar bij 8500.
Daar gaat het een beetje om spannen.![]()
Mijn ouders hebben een aantal 5000 stukjes puzzels. Als ik daar ooit weer eens langs ga, dan wil ik er zeker 1tje meenemen. Maar ik denk dat die ook niet snel af zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Probleem is dat die grote set 8500 stukjes heeft. Ik heb een dienblad daar gooi ik alles op voor de sets van ~1000 stukjes. Maar die grote set past niet meer op dat dienblad. Die moet in een grote bak.
Ik heb geen idee hoe snel ik dan de stukjes vind die ik nodig heb. Bij ~1000 is het nog wel goed te doen maar bij 8500.
Daar gaat het een beetje om spannen.![]()
![]()
Zitten ze niet net als bij technic in genummerde zakjes zodat je het per stap opbouwt? Dan hoeft er maar 1 zakje open.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Probleem is dat die grote set 8500 stukjes heeft. Ik heb een dienblad daar gooi ik alles op voor de sets van ~1000 stukjes. Maar die grote set past niet meer op dat dienblad. Die moet in een grote bak.
Daar gaat het een beetje om spannen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tuurlijk wel. Je bent niet creatief genoeg.quote:
Ik heb ooit tijdens Monopoly spelen een fort gemaakt van de Monopoly huisjes en hotels en er woonde een pion met een hoed en zijn hondje. Ze werden aangevallen door een dino.Trotste mama van Ambar
* aeque kijkt naar zijn schilderijenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je bent niet creatief genoeg.
Ik heb ooit tijdens Monopoly spelen een fort gemaakt van de Monopoly huisjes en hotels en er woonde een pion met een hoed en zijn hondje. Ze werden aangevallen door een dino.
Oh oke.
Maar een Lego set in elkaar zetten mbv een boekje is toch een beetje ikea? Maar zonder dat je er wat mee kan?
Dat is toch saai?
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
De Sagrada Familia in elkaar zetten duurt pas lang
Dat weet ik, daarom dacht ik ik ga niet gelijk een hele dure set halen. eerst maar eens zienquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Grote lego sets zijn niet goedkoop. KW heeft wel wat meer dan die 25 euro betaald. Dus eerst kijken of je het leuk vindt.![]()
Ja dat doe ik niet aan. Ik vind dat te makkelijk. Ik mieter alles bij elkaar en dan ga ik zoeken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Zitten ze niet net als bij technic in genummerde zakjes zodat je het per stap opbouwt? Dan hoeft er maar 1 zakje open.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: