SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij heb ik best vaak met links handen geschud. Ik gooi mn arm met zoveel enthousiasme en overtuiging naar voren, dat de andere partij ook maar links naar voren steekt
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Automaat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig schakel ik niet met links in de auto
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
die D N R P knop/pook hanteer je ook aan de rechterkantquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet zo bijdehand doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die D N R P knop/pook hanteer je ook aan de rechterkant
Rechts!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
en dat voor iemand die nog nooit in een automaat heeft geredenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tenzij je in Engeland woontquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die D N R P knop/pook hanteer je ook aan de rechterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gisteren een aflevering van KAOS gekeken maar geen idee wat ik er van vindMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
We kunnen uiteraard niet allemaal zo geweldig zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zie hem elke keer staan en toch elke keer begin ik aan wat anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
Gisteren een aflevering van KAOS gekeken maar geen idee wat ik er van vind
Gewoon kijken het is alleen beetje apart vind ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Zie hem elke keer staan en toch elke keer begin ik aan wat anders.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Misschien vindt jij het wel watquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weer een serie voor op de lijst
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had wel de trailer gezien, leek op zich wel leuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon kijken het is alleen beetje apart vind ik
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: