Die meid zat volgens mij op vechtsport, geen haar trekken enzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:24 schreef DrDentz het volgende:
Wat zonde. Alleen maar voor een paar trappen tegen dat verwende kutkind van Genee.
oh je bedoelt in de extra hihiquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Eigen Feessie en Nyancat Roos@:mani89
Land uitschoppen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:23 schreef potjecreme het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOPPP!
Natasja Dragic veroordeeld voor smaad in rechtszaak tegen Dennis Schouten.
https://www.roddelpraat.n(...)1ggtIV04eOJL_gZ_9CFA
Zipportal in SHO / [ONLINE] Roddelpraat Topic #15 SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:44 schreef dikkedaniel het volgende:
SCCOOOOPPPP!!!!
Jan Roos heeft deze week (in zijn eentje) dit huis van meer dan een miljoen gekocht in Bergen.
https://www.funda.nl/deta(...)itslaan-14/42360598/
De bron mag ik even niet noemen.
Maar Roddelpraat boert dus lekker, want verder doet Jan Roos niets wat geld in het laadje brengt volgens mij.
excuses.geen scoooopquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in SHO / [ONLINE] Roddelpraat Topic #15 SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Wie is dat.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:18 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
[ x ]
Roos is mede-oprichter van BackMe en hij zal in het verleden ook prima hebben verdiend. Die nieuwe snack lijkt ook goed te verkopen. Niet alleen met Roddelpraat verdiend dusquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:44 schreef dikkedaniel het volgende:
SCCOOOOPPPP!!!!
want verder doet Jan Roos niets wat geld in het laadje brengt volgens mij.
Ik heb er geen verstand van, maar zal ie aan die snack al wat overhouden? Moet je ook wel wat voor investeren gok ik. Hij kan natuurlijk wel makkelijk en goedkoop reclame maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:51 schreef J83 het volgende:
[..]
Roos is mede-oprichter van BackMe en hij zal in het verleden ook prima hebben verdiend. Die nieuwe snack lijkt ook goed te verkopen. Niet alleen met Roddelpraat verdiend dus
10% volgens de websitequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar zal ie aan die snack al wat overhouden? Moet je ook wel wat voor investeren gok ik. Hij kan natuurlijk wel makkelijk en goedkoop reclame maken.
Of dat BackMe hem veel oplevert weet ik niet, volgens mij pakt hij 20% van iedere donatie maar ik heb geen idee hoe hard dat loopt. Dan houdt ie er in ieder geval meer aan over dan Dennis.
Duidelijk, dank.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:45 schreef Polomeneer het volgende:
BackMe zelf pakt 10% en Mollie die de uitbetalingen daadwerkelijk doet pakt daar bovenop ook nog eens 10% + Dat je daarboven op soms, afhankelijk van hoeveel je doneert een paar % inlevert.
Ze vragen vijf eurootjes. Stel ze hebben 1000 betalende leden. Is dat 2500 euro pp per maand. Gaat daar 20 % af, houden ze 2000 euro pp per maand over, dat is minder dan minimumloon. Maar voor wat ze doen. Effe 2 uur autorijden, 2 uur zitten en slap lullen? Dat is toch best prima. is 500 euro per week voor 4 uur werk. 125 Euro per uurquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Duidelijk, dank.
Maar dan nog, zou niet denken dat je daar goed aan verdient.
En OJ dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:34 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Ze vragen vijf eurootjes. Stel ze hebben 1000 betalende leden. Is dat 2500 euro pp per maand. Gaat daar 20 % af, houden ze 2000 euro pp per maand over, dat is minder dan minimumloon. Maar voor wat ze doen. Effe 2 uur autorijden, 2 uur zitten en slap lullen? Dat is toch best prima. is 500 euro per week voor 4 uur werk. 125 Euro per uur
En die Jan Roos ziet er uit alsof ie alleen maar die vette zooi van zichzelf eet. Nou ja eet, het zal vreten zijn vermoed ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 00:34 schreef Mani89 het volgende:
OJ betalen ze uit in watermeloen, KFC en kokosnoten.
Hij roept zelf dat ie dik wordt van het zuipen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die Jan Roos ziet er uit alsof ie alleen maar die vette zooi van zichzelf eet. Nou ja eet, het zal vreten zijn vermoed ik.
Hoi Braddiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:34 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Ze vragen vijf eurootjes. Stel ze hebben 1000 betalende leden. Is dat 2500 euro pp per maand. Gaat daar 20 % af, houden ze 2000 euro pp per maand over, dat is minder dan minimumloon. Maar voor wat ze doen. Effe 2 uur autorijden, 2 uur zitten en slap lullen? Dat is toch best prima. is 500 euro per week voor 4 uur werk. 125 Euro per uur
Begrijp ik, had ik ook. Maar ik zat tevens niet iedere dag aardappels te schillen en op een slablaadje te kauwen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:46 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij roept zelf dat ie dik wordt van het zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |