Ik ben de laatste die over dit soort zaken zal piepen, maar snap de reacties wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:04 schreef Paul het volgende:
Heel veel boze reacties op het kwartiertje voor schut zetten van die 2 dames in het begin(zie reacties youtube)
Ik had dezelfde reactie als Jan. 12??????? Ik had een klein kind in gedachten. 12 jaar!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:03 schreef damsco het volgende:
Dat verhaal van Dennis met stront op het behang
Soms een beetje kip-ei verhaal met Dennis en zijn moeder. Is Dennis gek geworden door zijn moeder en de stoornissen die ze hem aan liet praten en hebben de medicijnen veel kwaad gedaan, of had mama toch een punt en was Dennis wel degelijk een verknipt ventje (en is het door overmatig medicijngebruik bergafwaarts gegaan)? Hoe dan ook, ik amuseer me kostelijk met deze verhalen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had dezelfde reactie als Jan. 12??????? Ik had een klein kind in gedachten. 12 jaar!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:58 schreef Zipportal het volgende:
Debiele dochter van Sjenee. @:mani89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:19 schreef Zipportal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
lijkt me goede gast voor roddelpraat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
haha ja ik kon hem al en was dus via FOKquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende week oude Fok! Held gewoon Rutger
Uit de tijd dat we een hele reeks hadden voor dit genre “artiesten”quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef Paul het volgende:
[..]
haha ja ik kon hem al en was dus via FOK
ohja zoals zanger bob dat jochie op die bootquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uit de tijd dat we een hele reeks hadden voor dit genre “artiesten”
En het ultieme Anita en Ed compendiumquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uit de tijd dat we een hele reeks hadden voor dit genre “artiesten”
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:09 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja zoals zanger bob dat jochie op die boot
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Uitzending is offline gehaald door meneer Lady Shave, iemand nog backup ergens?
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:
haha wow, naja ik had hem al gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
https://rumble.com/v5j6x02-roddelpraat-2024-10-16.html
Jezus, dit had ik dan ook weer niet verwacht. Hij had ook geen overwaarde van een vorig huis toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |