Oke @Littlerabbitquote:Op woensdag 20 november 2024 18:29 schreef damsco het volgende:
Ik koop gedragen slipjes van famke louise
quote:Op woensdag 20 november 2024 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober
quote:Op zondag 17 november 2024 12:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dus wel echt! Bevestigd door dat achterlijke wijf zelf.
En dat is prima, lekker simpel wijfquote:Op woensdag 20 november 2024 20:22 schreef DrDentz het volgende:
IQ van Famke zal echt niet hoger dan 80 zijn
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef damsco het volgende:
[..]
En dat is prima, lekker simpel wijf
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Hebben we het met Famke over:
- Gender they/them
- Vrouwenrechten
- Bellen we met Alex Soze na een nieuwe veroordeling
- De ruzie tussen Enzo en Milan Knol
- Juultje Tieleman en Jesse Hoefnagels
- Jade Anna vertelt dat ze moe is
heb je je geregistreerd op de paginaatjssquote:Op donderdag 21 november 2024 08:54 schreef J83 het volgende:
Prima mee vermaakt hoor, maar ik vind Famke stiekem ook wel een beetje lekkerBenieuwd naar die content
Ik wacht op de Black Friday-dealquote:Op donderdag 21 november 2024 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
heb je je geregistreerd op de paginaatjss
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @Paulquote:Uit onderzoek van het openbaar ministerie werd duidelijk dat de volkszanger Soze een flink bedrag had betaald voor de mishandeling. De rechter ging daarin mee en legde Soze 10 maanden celstraf op, conform de eis van het OM. Daarbovenop krijgt Soze 7 maanden onvoorwaardelijke celstraf omdat hij nog een voorwaardelijke straf had openstaan voor het mishandelen van agenten in de Poelestraat
ONZ / Alex Soze topique, voor fans en vijanden, #2quote:Op donderdag 21 november 2024 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[..]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:paul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP.
Totale debielquote:Op donderdag 21 november 2024 21:33 schreef RipCity het volgende:
Heel apart die Famke. Lijkt constant afwezig of dat ze het allemaal niet meekrijgt. Raar meissie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |