SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Op veel plaatsen zijn Airbnb's gewoon verboden. London heeft het ook een tijd gehad op bepaalde plekken; en dan moet je beetje sneaky zijn terwijl iedereen wel ongeveer weet dat die Airbnb's er zijn.quote:
je kan ook gewoon niet meewerken aan dat soort constructiesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op veel plaatsen zijn Airbnb's gewoon verboden. London heeft het ook een tijd gehad op bepaalde plekken; en dan moet je beetje sneaky zijn terwijl iedereen wel ongeveer weet dat die Airbnb's er zijn.
Ik zou er zelf ook niet zo snel voor kiezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet meewerken aan dat soort constructies
Ik zou het zelf ook niet boeken. Al was het maar omdat ik de hele tijd in angst zou zitten dat iemand het meldt en de politie of eigenaar me er ineens uit komt zettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet meewerken aan dat soort constructies
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:21 schreef kwiwi het volgende:
Grr, ik mis Nederland even. Daar kun je tenminste bij elke bakker en supermarkt gewoon taarten e.d. halen en bestellen voor grotere groep mensen. Ben al bij 3 bakkers geweest en die hebben alleen van die kleine eenspersoons gebakjes, of luxe chocoladetaarten a 50 euro per stuk waar je dan net 8 - 10 stukjes uit krijgt. En nee, een grotere versie van de kleine fruittaartjes bestellen gaat niet. Serieus?![]()
Ik moet binnenkort toch bij je in de buurt zijn. Zal ik dan taarten meenemen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:21 schreef kwiwi het volgende:
Grr, ik mis Nederland even. Daar kun je tenminste bij elke bakker en supermarkt gewoon taarten e.d. halen en bestellen voor grotere groep mensen. Ben al bij 3 bakkers geweest en die hebben alleen van die kleine eenspersoons gebakjes, of luxe chocoladetaarten a 50 euro per stuk waar je dan net 8 - 10 stukjes uit krijgt. En nee, een grotere versie van de kleine fruittaartjes bestellen gaat niet. Serieus?![]()
Als ik een airbnb boek dan vraag ik daarbij niet na of dat wel legaal is of niet..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet boeken. Al was het maar omdat ik de hele tijd in angst zou zitten dat iemand het meldt en de politie of eigenaar me er ineens uit komt zetten
Zit al in de boot. Een meisje van het bedrijf is mee gelopen met 2 koffers. Super aardig was zequote:
Maar het barst er van de bakkers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:21 schreef kwiwi het volgende:
voor een super fooi ook?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit al in de boot. Een meisje van het bedrijf is mee gelopen met 2 koffers. Super aardig was ze
Veel achter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:29 schreef bitterbal het volgende:
K kwam pas achteraf achter het boeken er achter dat het illegaal was
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Nou daar gaan we hoor.![]()
Moment is eindelijk daar.
Con te partirōquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog nooit een trein gelezenquote:
oepsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:39 schreef bitterbal het volgende:
K had online al ticket geboekt voor de boot. Verkeerde datum gedaan
Ook niet die schermpjes met je bestemming?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trein gelezen
hmm, ja, dat welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet die schermpjes met je bestemming?
Hier staat die op 16 de voorspellingquote:
daar zou ik niet eens zo snel bang voor zijn, ik hou er gewoon niet van om iemand zijn illegale zaakjes te betalen die ze willens en wetens opzettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet boeken. Al was het maar omdat ik de hele tijd in angst zou zitten dat iemand het meldt en de politie of eigenaar me er ineens uit komt zetten
terug naar home sweet home rotterdamquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Zou wat zijn dat dat bootje terugvaart naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zou ik niet eens zo snel bang voor zijn, ik hou er gewoon niet van om iemand zijn illegale zaakjes te betalen die ze willens en wetens opzetten
[..]
terug naar home sweet home rotterdam
is het gewoon een van die watertaxi's uit Rotterdamquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat dat bootje terugvaart naar Rotterdam.
dan is de vraag wie de kapitein heeft omgekochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat dat bootje terugvaart naar Rotterdam.
Nou dat is niet zo moeilijk. Dat zou jij zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is de vraag wie de kapitein heeft omgekocht
Ja gewoon alle 50 bakkers in het dorp één taartje laten brengenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar het barst er van de bakkers.
ripquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Mijn bankrekening is alweer bijna leegGaat hard tegenwoordig op begin van de maand.
Oh ja, de eerste van de maand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Mijn bankrekening is alweer bijna leegGaat hard tegenwoordig op begin van de maand.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rekening leeg, maar mijn wallet is groeiendequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verstandig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:35 schreef Nattekat het volgende:
Naar buiten gekeken. Ben spontaan weer in bed gaan liggen met alles dicht.
Regen en iedereen vergeet weer hoe ie moet rijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Hdp ochtendspits
@:4EverBlackEyed (leef je nog?)
Mietjes die normaal niet met de auto gaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Hdp ochtendspits
@:4EverBlackEyed (leef je nog?)
De meeste kunnen dat al niet met droog weer dusjaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Regen en iedereen vergeet weer hoe ie moet rijden.
Eens, maar dan valt het wat minder op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
De meeste kunnen dat al niet met droog weer dusja
Dit bericht lezen is al slecht voor je bloeddrukquote:
Het wachten is nu op een muffinrecept van oma.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:52 schreef gianni61 het volgende:
Oma werkt voor Visma-lease a bike of SD worx, die leven ook op natrium bicarbonaat
Draakjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wachten is nu op een muffinrecept van oma.
ik had meer over dan verwacht..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit in de trein naar Alkmaar. Al stap ik eerder uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wachten is nu op een muffinrecept van oma.
Als ik met pensioen ga, word ik ook full time alcoholistquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach op die leeftijd kan een borreltje in de ochtend gewoon. Wie doet je wat
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat is niet zo moeilijk. Dat zou jij zijn
Gaat het iets beter met je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Alkmaar. Al stap ik eerder uit
'Als.'quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik met pensioen ga, word ik ook full time alcoholist
Ja, ik moet het eerst nog maar eens zien te halenquote:
En als er nog pensioenen zijn tegen die tijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik moet het eerst nog maar eens zien te halen
ga je op 1 van de andere flexplekken zittenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn computer is in gebruik door een ander dus ik heb een goede reden.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Alkmaar. Al stap ik eerder uit
"word"quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nu nog parttimer hoorquote:
Denk dat ik full time broodballetjes met melk eter wordtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is mijn computer nog steeds in gebruik door een ander. Dus wat moet ik op die plek doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je op 1 van de andere flexplekken zitten
ook lekker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik full time broodballetjes met melk eter wordt
ik word fulltime flappentellerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik full time broodballetjes met melk eter wordt
Hoeveel boeken moet je nog dit jaar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Fulltime lezer. Al zit er mogelijk weer een reading slump aan te komen.
Nog op de boot, denk ik.quote:
Net iets te groot voor de frituurquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:28 schreef Nizno het volgende:
even een dickpic op de vroege morgen
[ afbeelding ]
Gids denkt dat hij ‘gigantische zeeslang’ vindt, maar het blijkt een penis van 1,5 meter lang: ‘Krankzinnig’
Volgens mij was het maar een half uurtje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog op de boot, denk ik.
Tocht van 12 uur, gok ik.
Zo kort maar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was het maar een half uurtje.
Kniepijn kan wel heel irritant zijn als je geen goede houding kunt vinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dekentje erbij gepakt, hopelijk hebt het tegen de pijn in mijn knie.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.booking.com/hotel/gb/boka.nl.html
3 nachten voor 250 euro. Zo verleidelijk.
In bed geen last van. Tot ik weer uit bed kom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kniepijn kan wel heel irritant zijn als je geen goede houding kunt vinden.
Héb je al die hotpacks besteld. Dacht tijgerbalsem kan ook nog werkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dekentje erbij gepakt, hopelijk hebt het tegen de pijn in mijn knie.
Hopelijk dit keer geen rare fratsen met een chineesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
K ben bij de huisjes. Wacht nu op iemand die mij binnen laat
Nee, nog niet besteld. Ik zit nog even te zoeken welke het beste is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Héb je al die hotpacks besteld. Dacht tijgerbalsem kan ook nog werken
Dit schijnt iemand met een Japanse achternaam te zijn. Das de huisarts maar denk dat die iemand anders stuurtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk dit keer geen rare fratsen met een chinees
Dan maar in bed blijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In bed geen last van. Tot ik weer uit bed kom.
Is het spannend?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
K ben bij de huisjes. Wacht nu op iemand die mij binnen laat
Gaan ze je onderzoeken daar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit schijnt iemand met een Japanse achternaam te zijn. Das de huisarts maar denk dat die iemand anders stuurt
Is het mogelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ben wel benieuwd plus heb het warm.
Denk beide net zo belachelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik nu ook, en spreek geen japans dus je kunt je wel indenken hoe dat klinkt
Hoelaat komt er iemand langs om je binnen te laten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ben wel benieuwd plus heb het warm.
potverdriedubbeltjesquote:
Veel te nat. Gelijk heeft de postbode.quote:
Verwacht nog een pakketje voor mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel te nat. Gelijk heeft de postbode.
ik heb niets gestuurd dus hoef je geen verwachting voor te hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwacht nog een pakketje voor mijn verjaardag.
Kan morgen ook nog. Ben je langer jarigquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwacht nog een pakketje voor mijn verjaardag.
Wat ben je aant doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Mooi hoor![]()
Zelfs nieuw dekbed gekregen
@Dr_Flashquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:19 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)nButton#productTitle
384 rollen pleepapier
dan kun je wel jaar of 8 vooruit... minstens
ik wel 10 zelfs...
aan het kijken waar ze aankomende tijd woont/verblijft/logeert/bivakkeertquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Mooi hoor![]()
Zelfs nieuw dekbed gekregen
Gaat ze nu alweer verhuizenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan het kijken waar ze aankomende tijd woont/verblijft/logeert/bivakkeert
Final destination?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze is nu op haar bestemming.
En ook niet op de weg achter een vrachtwagen met boomstammen gereden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het vliegtuig heeft ze overleefd.
Haha nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:19 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)nButton#productTitle
384 rollen pleepapier
dan kun je wel jaar of 8 vooruit... minstens
ik wel 10 zelfs...
jaaaaa. wil wel filmpje uploaden maar internet is wat traag . Heb geappt welk wifi netwerk ik moet gebruikenquote:
Jah, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaa. wil wel filmpje uploaden maar internet is wat traag . Heb geappt welk wifi netwerk ik moet gebruiken
probeer nu youtubequote:
Ah flikker opquote:Oktober breekt aan en dat kan maar één ding betekenen: aftellen naar de herfstvakantie!
Wat voor hont?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
En er zit hier ook een hond maar we moeten eerst aan onze relatie werken voordat die aardig is dus moe ook snacks halen
ze hebben je gebed gehoordquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Vroeg me gister af tot wanneer die kortingsactie van de NS gold, krijg nu net de mail:
Laatste kans: de actie geldt nog tot en met 6 oktober a.s.
Ze denken met me mee.
weet niet ik . een met issues en honden snacksquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor hont?
En wat voor snacks?
Bosintangquote:
sssst laat haar in die waan.... randstedeling hequote:
Geen rukvogels?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
jongens het is hier zo rustig, je hoort vogeltjes. af en toe een auto en verder niets
Iew. Snel terug naar Rotterdamquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
jongens het is hier zo rustig, je hoort vogeltjes. af en toe een auto en verder niets
Ze is er vaker geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
sssst laat haar in die waan.... randstedeling he
Daar kun je niet mee gamen en streamen nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Even wennen aan de Thaise internetsnelheid.
Heerlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
ja maar niet op plekken in nederland waar je ook gewoon vrije natuur geluiden hebtquote:
Mag toch hopen van wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar niet op plekken in nederland waar je ook gewoon vrije natuur geluiden hebt
die zijn aan het schuilen voor de regenquote:
Of Gerrie hoort ze gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn aan het schuilen voor de regen
Ja, die zijn ook niet gek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn aan het schuilen voor de regen
Ze schijnt wel een beetje hardhorend te zijn..quote:
quote:Nederlandse vrouw vermist in Thailand na gemiste vlucht naar Vietnam: Politie start onderzoek
Bangkok, 1 oktober 2024 – De Thaise politie is een onderzoek gestart naar de vermissing van een vrouw van rond de 40, die voor het laatst is gezien in Thailand nadat ze haar vlucht naar Vietnam heeft gemist. De vrouw, wier identiteit nog niet openbaar is gemaakt, zou geen Thais spreken en volgens vrienden mogelijk gevaarlijk kunnen zijn als ze lange tijd niet heeft gegeten.
De autoriteiten kregen alarm nadat de vrouw niet verscheen voor haar vlucht naar Vietnam. Nieuwe beelden die door de politie zijn vrijgegeven, tonen de vrouw terwijl ze een appartement verlaat met maar liefst vijf koffers. Dit heeft geleid tot vragen over haar plannen en verblijf in Thailand.
Politieagenten in zowel Thailand als Vietnam zijn begonnen met een intensieve zoektocht en houden havens en vliegvelden nauwlettend in de gaten. De mogelijkheid dat de vrouw over land of over zee heeft geprobeerd te reizen, wordt serieus overwogen.
De politie heeft inmiddels familieleden en vrienden van de vermiste vrouw ondervraagd, maar er is nog geen concrete aanwijzing waar ze zich momenteel zou kunnen bevinden. De autoriteiten roepen iedereen op die informatie heeft over haar verblijfplaats om zich te melden.
waarmee ga je stoppen?quote:
Misschien moet ze even een paar weken niet naar buiten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal volgens mij zijn ze je op het spoor.
[..]
ben al gestopt met roken sinds bijna 6 maand.... das genoeg voor mijquote:
Nee heb hier alleen af en toe eksters en kauwen, geen gezellig getsjilp van musjes ofzo.quote:
Nou ik zeg niksquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
De autoriteiten roepen iedereen op die informatie heeft over haar verblijfplaats om zich te melden.
ik wel, voor in mn vlinderstruik gaan ze regelmatig zitten... en achter in de tuin ook want ze weten dat ik zo nu en dan broodkruimels strooi die op mn bord overblijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb hier alleen af en toe eksters en kauwen, geen gezellig getsjilp van musjes ofzo.
Dat is hier inmiddels al 8 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben al gestopt met roken sinds bijna 6 maand.... das genoeg voor mij
Ik heb geen tuinquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel, voor in mn vlinderstruik gaan ze regelmatig zitten... en achter in de tuin ook want ze weten dat ik zo nu en dan broodkruimels strooi die op mn bord overblijven
mijn stoppoging 312 was ergens rond die tijd denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is hier inmiddels al 8 jaar geleden.
Time flies
Dat is elke vrouwquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
en volgens vrienden mogelijk gevaarlijk kunnen zijn als ze lange tijd niet heeft gegeten.
Hmm, dat is wel saai. Ik heb ook nog meeuwen, kraaien en scholeksters, maar ook wel gezellige vogeltjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb hier alleen af en toe eksters en kauwen, geen gezellig getsjilp van musjes ofzo.
strooi kruimels op t balkonquote:
daarna heb ik ook nog wel eens vaker gerookt, maar dat was dan telkens maar voor 1 avondquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn stoppoging 312 was ergens rond die tijd denk ik
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal volgens mij zijn ze je op het spoor.
[..]
Hier al 12 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is hier inmiddels al 8 jaar geleden.
Time flies
nouja nee dat 1 avondje moet ik niet aan beginnen, dat was mijn valkuil... gaat een keer of soms vaker goed en dan hoppa... misquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarna heb ik ook nog wel eens vaker gerookt, maar dat was dan telkens maar voor 1 avond
Je weet ook echt welke vogels welke fluitjes maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoort het verschil tussen een kraai en een mus toch wel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet ook echt welke vogels welke fluitjes maken?
Ik hoor vogels. Echt geen idee hoe of wat verder
Kauwen herken je welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet ook echt welke vogels welke fluitjes maken?
Ik hoor vogels. Echt geen idee hoe of wat verder
dat slimme idee kwam ook meestal pas op als ik al genoeg gedronken hadquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja nee dat 1 avondje moet ik niet aan beginnen, dat was mijn valkuil... gaat een keer of soms vaker goed en dan hoppa... mis
die schreeuwen net zo irritant als meeuwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kauwen herken je welen ze zitten hier op het dak.
dan moet je mee doen met fles zijn sobertoberquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat slimme idee kwam ook meestal pas op als ik al genoeg gedronken had
maar inmiddels komt ook die gedachte niet snel meer in mij op.
ik las het, maar nee, dat weiger ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je mee doen met fles zijn sobertober
Eksters kunnen echt heel schattig klinken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een baby ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eksters kunnen echt heel schattig klinken.
Eh, vooral als ze een kat spotten hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
een baby ook
maar merendeel van de tijd is het alleen gejank
als een baby een kat spot... geen idee hoe dat klinktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, vooral als ze een kat spotten hoor.
Als ik een duif hoor dan weet ik welke vogel ik hoor, de rest zal ik gerust verschil horen maar ik weet niet wie wat is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hoort het verschil tussen een kraai en een mus toch wel?
Vast wel als ik me er eens in verdiepquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kauwen herken je welen ze zitten hier op het dak.
Ze hadden jongen en die waren aan het knokken met de jonge kauwen. Man wat een herrie. En de ouders zaten ze aan te moedigen ofzo. Het leek wel een illegaal gevecht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eksters kunnen echt heel schattig klinken.
Je hebt gekrijs en je hebt gezellig getjilp.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik een duif hoor dan weet ik welke vogel ik hoor, de rest zal ik gerust verschil horen maar ik weet niet wie wat is.
Jij bent de enige die begint over baby's.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als een baby een kat spot... geen idee hoe dat klinkt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik een duif hoor dan weet ik welke vogel ik hoor, de rest zal ik gerust verschil horen maar ik weet niet wie wat is.
kloptquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij bent de enige die begint over baby's.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel ernstig. Weet je wat voor vogel dit is?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat is een merelquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:24 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Die zitten hier dus ook niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:24 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zitten hier dus ook niet.
Er zaten bij de kerk eerst wel veel spreeuwen en die scheten alles onder, en dan had je soms van die mooie murmurations, maar die heb ik al een tijd niet meer gezien.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:32 schreef Nizno het volgende:
https://natuurgadgets.nl/(...)hUCE9vH1i4ePZ9uFtwYb
12.99 dan herken je veel vogels
In Nederland?quote:De vogelgids beschrijft de 96 meest voorkomende vogelsoorten.
geen idee.quote:
Handig, zo'n CD.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:32 schreef Nizno het volgende:
https://natuurgadgets.nl/(...)hUCE9vH1i4ePZ9uFtwYb
12.99 dan herken je veel vogels
Vooral die enz. is wel intrigerend. Alsof we allemaal weten wat er na tsirrr dwat-dwat kwie-kwie komt.quote:
Doe maar gewoon een QR-code naar een MP3-tje. Dit schiet niet zo opquote:
Dat niet weten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die enz. is wel intrigerend. Alsof we allemaal weten wat er na tsirrr dwat-dwat kwie-kwie komt.
dit komt allemaal uit bertje visscher die ik hier al neer heb gezetquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een QR-code naar een MP3-tje. Dit schiet niet zo op
Niet alleen in het centrumquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]Wat doen ze daar in Ede met de vogels? Hebben ze alle bomen omgehakt in het centrum?
Ja, deze heb ik:quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een QR-code naar een MP3-tje. Dit schiet niet zo op
Dat geluid maken ze "vliegen niet graag"quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit komt allemaal uit bertje visscher die ik hier al neer heb gezet
deze ook
[ afbeelding ]
vliegen niet graag
ja misschien dat ze dat zeggen.... net als dat de taikaigaai wiskey zegtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat geluid maken ze "vliegen niet graag"
luie flikkersquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit komt allemaal uit bertje visscher die ik hier al neer heb gezet
deze ook
[ afbeelding ]
vliegen niet graag
Gras weg, hond erbij. Goede deal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Als het goed is staat die op YouTube
1 oktober 2024
Moeten wel grote dure huizen gebouwen worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
God is niet echt een liefhebber van het groen, lijkt het.
is dat witte tefal ding een airfryer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:40 schreef bitterbal het volgende:
1 oktober 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat witte tefal ding een airfryer?nee das een rijstkokerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:40 schreef bitterbal het volgende:
1 oktober 2024
Nu ben ik duizelig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:40 schreef bitterbal het volgende:
1 oktober 2024
Ja, toch nog een tekort hč?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. En nou niemand meer beweren dat we een geweldige zomer of zo gehad hebben. Volgend jaar beter, the only way is up![]()
[ afbeelding ]
nee is een beetje doodquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu ben ik duizelig.Het gras maaien hoeft in ieder geval niet.
Misschien nadat je hebt gesproeid, leeft het weer op.quote:
nee ik weet niet welk wifi punt ik moet gebruiken. het gegeven wachtwoord werkt op allen niet en hij reageert niet op de appquote:
Misschien weet die hond het?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik weet niet welk wifi punt ik moet gebruiken. het gegeven wachtwoord werkt op allen niet en hij reageert niet op de app
Oh jee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik weet niet welk wifi punt ik moet gebruiken. het gegeven wachtwoord werkt op allen niet en hij reageert niet op de app
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eerst even huren. Vriendin komt mij nu halen en dan gaan we naar shop
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:23 schreef Elvi het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/n(...)raat-na-poepincident
De hele wereld staat in de fik en Heerlen is druk met een vuile plee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:23 schreef Elvi het volgende:
fijn ook dat ze een foto er bij plaatsenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:23 schreef Elvi het volgende:
waarvoor de vereniging al in mij het buurthuis uit is gezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele wereld staat in de fik en Heerlen is druk met een vuile plee.
in jou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarvoor de vereniging al in mij het buurthuis uit is gezet.
oud nieuws
mei mag ookquote:
Pehehehehquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:45 schreef Xilia het volgende:
volgens voorzitter Frans Hol was de maat vol
KIEEEEPquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:48 schreef Xilia het volgende:
Ballie weet je al hoe je hond heet?
@:bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |