SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Op veel plaatsen zijn Airbnb's gewoon verboden. London heeft het ook een tijd gehad op bepaalde plekken; en dan moet je beetje sneaky zijn terwijl iedereen wel ongeveer weet dat die Airbnb's er zijn.quote:
je kan ook gewoon niet meewerken aan dat soort constructiesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op veel plaatsen zijn Airbnb's gewoon verboden. London heeft het ook een tijd gehad op bepaalde plekken; en dan moet je beetje sneaky zijn terwijl iedereen wel ongeveer weet dat die Airbnb's er zijn.
Ik zou er zelf ook niet zo snel voor kiezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet meewerken aan dat soort constructies
Ik zou het zelf ook niet boeken. Al was het maar omdat ik de hele tijd in angst zou zitten dat iemand het meldt en de politie of eigenaar me er ineens uit komt zettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet meewerken aan dat soort constructies
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:21 schreef kwiwi het volgende:
Grr, ik mis Nederland even. Daar kun je tenminste bij elke bakker en supermarkt gewoon taarten e.d. halen en bestellen voor grotere groep mensen. Ben al bij 3 bakkers geweest en die hebben alleen van die kleine eenspersoons gebakjes, of luxe chocoladetaarten a 50 euro per stuk waar je dan net 8 - 10 stukjes uit krijgt. En nee, een grotere versie van de kleine fruittaartjes bestellen gaat niet. Serieus?![]()
Ik moet binnenkort toch bij je in de buurt zijn. Zal ik dan taarten meenemen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:21 schreef kwiwi het volgende:
Grr, ik mis Nederland even. Daar kun je tenminste bij elke bakker en supermarkt gewoon taarten e.d. halen en bestellen voor grotere groep mensen. Ben al bij 3 bakkers geweest en die hebben alleen van die kleine eenspersoons gebakjes, of luxe chocoladetaarten a 50 euro per stuk waar je dan net 8 - 10 stukjes uit krijgt. En nee, een grotere versie van de kleine fruittaartjes bestellen gaat niet. Serieus?![]()
Als ik een airbnb boek dan vraag ik daarbij niet na of dat wel legaal is of niet..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet boeken. Al was het maar omdat ik de hele tijd in angst zou zitten dat iemand het meldt en de politie of eigenaar me er ineens uit komt zetten
Zit al in de boot. Een meisje van het bedrijf is mee gelopen met 2 koffers. Super aardig was zequote:
Maar het barst er van de bakkers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:21 schreef kwiwi het volgende:
voor een super fooi ook?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit al in de boot. Een meisje van het bedrijf is mee gelopen met 2 koffers. Super aardig was ze
Veel achter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:29 schreef bitterbal het volgende:
K kwam pas achteraf achter het boeken er achter dat het illegaal was
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Nou daar gaan we hoor.![]()
Moment is eindelijk daar.
Con te partiròquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog nooit een trein gelezenquote:
oepsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:39 schreef bitterbal het volgende:
K had online al ticket geboekt voor de boot. Verkeerde datum gedaan
Ook niet die schermpjes met je bestemming?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trein gelezen
hmm, ja, dat welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet die schermpjes met je bestemming?
Hier staat die op 16 de voorspellingquote:
daar zou ik niet eens zo snel bang voor zijn, ik hou er gewoon niet van om iemand zijn illegale zaakjes te betalen die ze willens en wetens opzettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet boeken. Al was het maar omdat ik de hele tijd in angst zou zitten dat iemand het meldt en de politie of eigenaar me er ineens uit komt zetten
terug naar home sweet home rotterdamquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Zou wat zijn dat dat bootje terugvaart naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zou ik niet eens zo snel bang voor zijn, ik hou er gewoon niet van om iemand zijn illegale zaakjes te betalen die ze willens en wetens opzetten
[..]
terug naar home sweet home rotterdam
is het gewoon een van die watertaxi's uit Rotterdamquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat dat bootje terugvaart naar Rotterdam.
dan is de vraag wie de kapitein heeft omgekochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat dat bootje terugvaart naar Rotterdam.
Nou dat is niet zo moeilijk. Dat zou jij zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is de vraag wie de kapitein heeft omgekocht
Ja gewoon alle 50 bakkers in het dorp één taartje laten brengenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar het barst er van de bakkers.
ripquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Mijn bankrekening is alweer bijna leegGaat hard tegenwoordig op begin van de maand.
Oh ja, de eerste van de maand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Mijn bankrekening is alweer bijna leegGaat hard tegenwoordig op begin van de maand.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rekening leeg, maar mijn wallet is groeiendequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verstandig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:35 schreef Nattekat het volgende:
Naar buiten gekeken. Ben spontaan weer in bed gaan liggen met alles dicht.
Regen en iedereen vergeet weer hoe ie moet rijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Hdp ochtendspits
@:4EverBlackEyed (leef je nog?)
Mietjes die normaal niet met de auto gaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Hdp ochtendspits
@:4EverBlackEyed (leef je nog?)
De meeste kunnen dat al niet met droog weer dusjaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Regen en iedereen vergeet weer hoe ie moet rijden.
Eens, maar dan valt het wat minder op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
De meeste kunnen dat al niet met droog weer dusja
Dit bericht lezen is al slecht voor je bloeddrukquote:
Het wachten is nu op een muffinrecept van oma.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:52 schreef gianni61 het volgende:
Oma werkt voor Visma-lease a bike of SD worx, die leven ook op natrium bicarbonaat
Draakjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wachten is nu op een muffinrecept van oma.
ik had meer over dan verwacht..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit in de trein naar Alkmaar. Al stap ik eerder uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wachten is nu op een muffinrecept van oma.
Als ik met pensioen ga, word ik ook full time alcoholistquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach op die leeftijd kan een borreltje in de ochtend gewoon. Wie doet je wat
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat is niet zo moeilijk. Dat zou jij zijn
Gaat het iets beter met je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Alkmaar. Al stap ik eerder uit
'Als.'quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik met pensioen ga, word ik ook full time alcoholist
Ja, ik moet het eerst nog maar eens zien te halenquote:
En als er nog pensioenen zijn tegen die tijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik moet het eerst nog maar eens zien te halen
ga je op 1 van de andere flexplekken zittenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn computer is in gebruik door een ander dus ik heb een goede reden.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Alkmaar. Al stap ik eerder uit
"word"quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nu nog parttimer hoorquote:
Denk dat ik full time broodballetjes met melk eter wordtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is mijn computer nog steeds in gebruik door een ander. Dus wat moet ik op die plek doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je op 1 van de andere flexplekken zitten
ook lekker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik full time broodballetjes met melk eter wordt
ik word fulltime flappentellerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik full time broodballetjes met melk eter wordt
Hoeveel boeken moet je nog dit jaar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Fulltime lezer. Al zit er mogelijk weer een reading slump aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |