Oeh.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:45 schreef NailQueen het volgende:
Daaaaaar is de koffieeeeeee!!
* struikelt over de voeten van Luctor
Sorry. Ik haal wel een nieuwe.
Altijd jammer zulke feedback. Als je geen baan krijgt, kan je die ervaring ook niet krijgen...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb nog eentje lopen, maar de communicatie daarover is ietwat vaag. Verder zijn er inderdaad veel tekorten in de zorg, maar niet voor mijn functie (behalve jeugdzorg dan). Hier is juist heel veel concurrentie. Ik krijg ook steeds de terugkoppeling dat ik de juiste kwalificaties heb, en zeker zou kunnen passen binnen een organisatie, maar dat er iemand net wat beter was (overgekwalificeerd) of meer ervaring had in de medische wereld. Dat zijn beide dingen waar ik niet zo veel aan kan veranderen..
Ik zal voortaan mijn benen intrekken.quote:
Hier past een schuine versie van De Mallemolen bij.quote:
Ik gok dat deze voor Ajax is ?quote:
Ik ook, stomme wetgeving vraagt om dit soort dingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het mooi zulke initiatieven.
Lang geleden was er een btw-verhoging die meer effect had op caviavoer dan konijnenvoer, ook al was de samenstelling (nagenoeg) identiekquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ook, stomme wetgeving vraagt om dit soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Lang geleden was er een btw-verhoging die meer effect had op caviavoer dan konijnenvoer, ook al was de samenstelling (nagenoeg) identiekSinds de 'suikertaks' is ingevoerd betaal je voor Dubbelfris met een vleugje zuivel minder dan voor de light versie. Dus je betaald minder voor meer suiker door de 'suikertaks'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat puur doordat zuivel is vrijgesteld van die belasting...Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hup naar huis, niemand die het merktquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vandaag weer alleen op kantoor
Hoeveel kleuren zouden ze hebben?quote:Verder kun je er producten bestellen en er is een beperkt aantal producten dat je er kunt kopen, zoals kussentjes.
Kan het nog erger? Ja. Het is geen Ed Sheeran vrije dagquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vandaag weer alleen op kantoor
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan het nog erger? Ja. Het is geen Ed Sheeran vrije dag![]()
(Eigen schuld. Had ik de radio maar niet aan moeten zetten)
Maar liefst twee, lijkt mijquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:38 schreef H_T het volgende:
Ikea opent minivestiging in Leeuwarden
[..]
Hoeveel kleuren zouden ze hebben?
Dan doe en denk je wel richting klantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |