Nors moeten doen? Dat is niet leuk!quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:25 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren naar de opening van Danse Macabre in de Efteling geweest. Voordat we wegreden zagen we wachttijden tussen de 4 en 5 uur, maar dat bleek gelukkig uiteindelijk iets minder dan 2 uur te zijn. De wachtrij was ook echt al heel tof met acteurs en mooie decoratie. Ik weet alleen niet of ik ooit nog merchandise durf te kopen daarde medewerkers moet nors en kortaf doen en ik durfde niet om een tasje te vragen
![]()
Maar de attractie is echt heel gaaf, later op de dag zijn we nogmaals in de wachtrij gaan staan. In het donker was alles nog mooier.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis na twee nachten logeren. Ben echt opgebrand
Goed geslaagd op de kreadoe (twee miniatuur huisjes. Een borduurwerk en een patroon plus drie boeken)
Op het station nog een boek gekocht per ongeluk.
Nu ben ik zo op en gesloopt
Morgen geen wekker even bijkomen
Dat je ineens in een bruna staatquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]Hoe koop je per ongeluk een boek? Oprecht benieuwd!
Herkenbaar wel hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat je ineens in een bruna staat
En dat je ineens een leuk boek in handen hebt
En dat je perongeluk geld over hebt van je dagjes-uit-budger...
Dus ineens betaal je een boek
Lekker toch! Welk boek?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat je ineens in een bruna staat
En dat je ineens een leuk boek in handen hebt
En dat je perongeluk geld over hebt van je dagjes-uit-budger...
Dus ineens betaal je een boek
Jij ook Donna! Straks bar dienst bij hockeyclub, maar verder geen plannen voor het weekendquote:
Donna?quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jij ook Donna! Straks bar dienst bij hockeyclub, maar verder geen plannen voor het weekend
quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Donna?
Gezellig dus. Hier geen plannen, straks op kleindochter passen. Verder weinig
quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:12 schreef nixxx het volgende:
[..]Het is nog vroeg
goedemorgen Dotje
Dankjequote:Op zaterdag 2 november 2024 07:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jij ook Donna! Straks bar dienst bij hockeyclub, maar verder geen plannen voor het weekend
Nu pasquote:Op zaterdag 2 november 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]nog geen koffie gehad zeker
![]()
Morguh Nixx
Dat is altijd het eerste wat ik pak als ik beneden ben. Gordijnen open en dan op naar de koffiequote:
Kom nu pas benedenquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik pak als ik beneden ben. Gordijnen open en dan op naar de koffie
Oquote:
Hehehe jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |