Aangezien Hezbollah geen officieel leger is zijn de leden burgers. Dus ze moeten die burgers dan toch beschermen?quote:Op maandag 30 september 2024 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt me logisch toch? Die hebben toch niets met Hezbollah te maken. Wat denk jij, dat het Libanese leger even met Israël zou gaan vechten?
Dat zouden ze wel moeten doen, maar aangezien de officiële legers er alleen maar zijn om het eigen volk te onderdrukken en de lokale dictator aan de macht te houden, springen jihadistische groeperingen overal in het vacuüm en nemen de strijd over.quote:Op maandag 30 september 2024 20:30 schreef Discombobulate het volgende:
Lijkt me logisch toch? Die hebben toch niets met Hezbollah te maken. Wat denk jij, dat het Libanese leger even met Israël zou gaan vechten?
Oh ga jij nu ook al gekkie Henkie spelenquote:Op maandag 30 september 2024 20:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Aangezien Hezbollah geen officieel leger is zijn de leden burgers. Dus ze moeten die burgers dan toch beschermen?
De islam is op de weg naar de uitgang.quote:Op maandag 30 september 2024 19:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zei hij met zijn Israëlische vlag
Het nazisme, fascisme en communisme plus de tientallen miljoenen lijken waren NA jouw zogenaamde 'Verlichting', niet ervoor.
De Islam is de echte Verlichting terwijl jij nog in darkness verkeert.
Nou, de Vierde Wereldoorlog wordt in ieder geval met stokken en stenen uitgevochten volgens Einstein, dus dan is Israël al helemaal kansloos natuurlijk, wanneer het ouderwets mannen met zwaarden tegenover elkaar moeten staan dan stellen ze niets voor in tegenstelling tot het grote Moslimrijk.quote:Op maandag 30 september 2024 20:28 schreef Origami94 het volgende:
Dit gaat een grote oorlog worden, zo niet een Derde wereldoorlog.
Dit zou voorzichtigheid kunnen zijn, of een actie op basis van Israëlische waarschuwingen... Of dat er samenwerking is met de Israeli.quote:
Nee, iets waarvan ik weet dat het kant en klare onzin is.quote:Op maandag 30 september 2024 20:35 schreef Jouska het volgende:
[..]
Weer iets waar je nog nooit over hebt nagedacht
Wel een hele mooie cope dit. Dat moet ik je nageven.quote:Op maandag 30 september 2024 20:36 schreef Triggershott het volgende:
wanneer het ouderwets mannen met zwaarden tegenover elkaar moeten staan dan stellen ze niets voor in tegenstelling tot het grote Moslimrijk.
Wat het ook is, ze gaan er vol voorquote:Op maandag 30 september 2024 20:40 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dit zou voorzichtigheid kunnen zijn, of een actie op basis van Israëlische waarschuwingen... Of dat er samenwerking is met de Israeli.
Ik hoop een beetje op het laatste.
Ze quarrel is not wif Lebanon.quote:Op maandag 30 september 2024 20:40 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dit zou voorzichtigheid kunnen zijn, of een actie op basis van Israëlische waarschuwingen... Of dat er samenwerking is met de Israeli.
Ik hoop een beetje op het laatste.
Je weet helemaal niks.quote:Op maandag 30 september 2024 20:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, iets waarvan ik weet dat het kant en klare onzin is.
quote:Op maandag 30 september 2024 20:52 schreef Jouska het volgende:
[..]
Neu, je bent gewoon te dom om te poepen
quote:
Er bestaat geen groot moslimrijk, tegen de tijd dat die het met elkaar eens zijn is er nog meer 1 overquote:Op maandag 30 september 2024 20:36 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nou, de Vierde Wereldoorlog wordt in ieder geval met stokken en stenen uitgevochten volgens Einstein, dus dan is Israël al helemaal kansloos natuurlijk, wanneer het ouderwets mannen met zwaarden tegenover elkaar moeten staan dan stellen ze niets voor in tegenstelling tot het grote Moslimrijk.
Ja, 5-15 jaar en het gezeik begint weer opnieuw.quote:Op maandag 30 september 2024 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep. Straks even 'juichen', want dan zijn Hamas en Hezbollah 'verslagen' en is het weer even een paar jaar wachten tot de nieuwe generatie vol met haat zich op gaat bouwen. En dan weer de hele meuk opnieuw. En daarna weer.
Dit zei je net ook al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |