Ik vind the green mile en Shawshank redemption ook wel aardige films.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als ik nadenk over welke verfilmingen het boek recht doen, pfff, dan komen "The Silence of the Lambs.", "Das Boot" en "Das Parfum – Die Geschichte eines Mörders" of "Perfume: The Story of a Murderer" naar boven.
Verder kom ik niet. Wellicht iets voor een apart topic?
Te Hollywood sprookjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind the green mile en Shawshank redemption ook wel aardige films.
quote:
Ja, ik heb Waanzin gelezen, vond hem ook goed!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Iemand hier het nieuwste boek van Lionel Shriver al gelezen?
Aanradertje
Ik vind van the green mile het boek wel echt veel beter dan de film.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind the green mile en Shawshank redemption ook wel aardige films.
De Joona Linna serie van Lars Keplerquote:
Douglas Adams gelezen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pyramides van Terry Pratchett
In mijn beleving een van de beste schrijvers.
Goed boek, lees het nuquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
A Spy Alone - Charles Beaumont
[ afbeelding ]
[..]
Vanwege de vele personages en het op en neer springen in de tijd duurt het even om in het verhaal te zitten.
ben nu bij de voor laatste, raising steam (op stoom in nl). compliment ook aan Ruurd Groot die onder artiesten naam Venugopalan Itekot de vertalingen deedquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pyramides van Terry Pratchett
In mijn beleving een van de beste schrijvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |