SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2024 11:16:32 ]![]()
Geen problemen meequote:Op maandag 30 september 2024 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Terwijl deze felicitatie eigenlijk wel wat aan de vroege kant is![]()
![]()
Tijd voor ontbijt!![]()
Misschien iets indisch
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Nog 42 punten..moet te doen zijn.. snel even boodschappen doen vanmiddag
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mag vandaag de verwarming al aan ondanks dat het nog niet 1 oktober is?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dus gewoon nasi gorengquote:Op maandag 30 september 2024 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Tijd voor ontbijt!![]()
Misschien iets indisch![]()
![]()
Als je het koud hebt, gewoon aan doenquote:Op maandag 30 september 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag vandaag de verwarming al aan ondanks dat het nog niet 1 oktober is?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik vermoed dat dit stukje kantoor stiekem een vriescel isTrotste mama van Ambar
oh als je op kantoor bent gewoon aan doenquote:Op maandag 30 september 2024 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vermoed dat dit stukje kantoor stiekem een vriescel isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoop dat je ervan genoten hebt
Ik heb de ramen open staan, denk straks toch even het elektrische kacheltje aan. De frisse lucht is toch best fris
S nachts vind ik de frisheid wel lekker
In bed heb ik het nog niet koud.. dus ik wacht nog wel ff met dekbed wisselen
Ik slaap wel beter nu het gewone normale temperatuur is in de kamerUw ADH vitamine Worst
Wij verwarmen op kantoor met airco en dat is centraal geregeld of dat koelt of verwarmdTrotste mama van Ambar
Zal wel 1 oktober zijn voordat het aan mag
Trotste mama van Ambar
Dat is morgenquote:Op maandag 30 september 2024 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal wel 1 oktober zijn voordat het aan mag
Flevoland?quote:Op maandag 30 september 2024 11:45 schreef hemarookworst het volgende:
Een land viert morgen haar 75e verjaardagTrotste mama van Ambar
voeg er eens kokosmelk, ketjap, sambal en kip bijquote:Uw ADH vitamine Worst
Kan dat met elke pindakaas dan?quote:Op maandag 30 september 2024 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voeg er eens kokosmelk, ketjap, sambal en kip bijMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Woordle6 995 2/6
⬛🟩🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Uit een zakjequote:Op maandag 30 september 2024 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nooit een satesausje gemaakt?
Dat vond ik ook!quote:
Gelijk heb je, waarom moeilijk doen als makkelijk kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
lekkerderquote:Op maandag 30 september 2024 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelijk heb je, waarom moeilijk doen als makkelijk kan.![]()
wijko is ook lekker met nog wat dingen erbij of gewone pindakaasSmile, it's free therapy.![]()
Ja dat en dan bedoel ik voor de verandering niet wat ik op de pot maakquote:Op maandag 30 september 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
zelfgemaakt is zooveel lekkerder
Uw ADH vitamine Worst
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 30 september 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekkerder![]()
wijko is ook lekker met nog wat dingen erbij of gewone pindakaas
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zelfgemaakt heb je ook meer zicht op wat er in gaat. Geloof dat er aan kant-en-klare pindasaus best veel suiker toegevoegd wordtCause there is always a wrong to your right 🎶
Zal ik broodje eten bij de lunch of alvast grootst uitpakken met groene curry die ik eigenlijk vanavond zou makenUw ADH vitamine Worst
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 30 september 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
zelfgemaakt is zooveel lekkerder
Tja geen ideequote:Op maandag 30 september 2024 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelijk heb je, waarom moeilijk doen als makkelijk kan.
als je nu die curry eet heb je dan vanavond niet meer honger en ga je dan niet meer brood eten?quote:Op maandag 30 september 2024 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik broodje eten bij de lunch of alvast grootst uitpakken met groene curry die ik eigenlijk vanavond zou makenSmile, it's free therapy.![]()
Verstegen?![]()
Dacht dat die worst maakten
ik maak gelijk een teringhoeveelheid die ik vanavond en morgen nog kan etenquote:Op maandag 30 september 2024 12:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als je nu die curry eet heb je dan vanavond niet meer honger en ga je dan niet meer brood eten?Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
Woordle6 995 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩⬜⬜🟩
🟩🟨⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ook kruidenquote:Op maandag 30 september 2024 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Verstegen?![]()
verwar je niet met Stegeman? En niet Albertoquote:Op maandag 30 september 2024 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Verstegen?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Nee vertel het eens?quote:Op maandag 30 september 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het hier is?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 12:03 schreef Lovely het volgende:
![]()
Woordle6 995 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩⬜⬜🟩
🟩🟨⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩ik wist niet eens dat er nog andere opties waren met die 3 beginletters
koud genoeg om een kratje bier koud te zetten?quote:Op maandag 30 september 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het hier is?Uw ADH vitamine Worst
Gevoeltsemperatuur -10. Aan het eind ben ik een ijsklontje.quote:Trotste mama van Ambar
Dan groene curryquote:Op maandag 30 september 2024 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik maak gelijk een teringhoeveelheid die ik vanavond en morgen nog kan eten![]()
wat ga je erin doen vlees of vis?Smile, it's free therapy.![]()
Oooh jaquote:Op maandag 30 september 2024 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verwar je niet met Stegeman? En niet Alberto![]()
Dat is al de tweede keer vandaag dat je me op het rechte pad zet
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 september 2024 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik wist niet eens dat er nog andere opties waren met die 3 beginletters
Dat is wel heeeeeel erg koudquote:Op maandag 30 september 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gevoeltsemperatuur -10. Aan het eind ben ik een ijsklontje.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb je ieder geval niet meer koudquote:Op maandag 30 september 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen kan de verwarming aan
Seitan, geen idee of het lekker is, maar ergens achterin de keukenkast opgevistquote:Op maandag 30 september 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan groene curry![]()
wat ga je erin doen vlees of vis?
Uw ADH vitamine Worst
https://www.jumbo.com/pro(...)l-5-x-80ml-430757BAKquote:Op maandag 30 september 2024 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Verstegen?![]()
Dacht dat die worst maakten![]()
Het erge is, die heb ik hier heel lang in de kast hebben staan. Misschien nog wel eigenlijk.quote:Op maandag 30 september 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)l-5-x-80ml-430757BAK
Nooit gehad, benieuwd of het lekker is.quote:Op maandag 30 september 2024 12:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Seitan, geen idee of het lekker is, maar ergens achterin de keukenkast opgevistSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 10:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon als iemand prutswerk doet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat is toch niet te gelovenquote:Op maandag 30 september 2024 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het erge is, die heb ik hier heel lang in de kast hebben staan. Misschien nog wel eigenlijk.![]()
Dat is echt erg![]()
![]()
Datumcheckquote:Op maandag 30 september 2024 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het erge is, die heb ik hier heel lang in de kast hebben staan. Misschien nog wel eigenlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mwoah je kunt echt wel dingen eten die over de datum zijn. Zeker bij kruiden maakt dat niet veel uit.quote:Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 12:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is toch niet te geloven![]()
Dat is echt erg
Uw ADH vitamine Worst
Nou. Als het al jaren over datum is had je er ook jaren geen zin in. Dan kan het ook wel weg.quote:Op maandag 30 september 2024 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Pindasaus kan wel een paar jaar over de datum
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
logicaquote:Op maandag 30 september 2024 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou. Als het al jaren over datum is had je er ook jaren geen zin in. Dan kan het ook wel weg.
Smile, it's free therapy.![]()
Ja toch, of niet dan?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon vaker alles na checken wat er in de keukenkast/la staat
Maarum, het is al uren geleden dat ik voor het laatst koffie had. Let's get some more
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Totdat je het weer nodig hebt, 1 pakje gebruikt en de rest weer jaren laat liggenquote:Op maandag 30 september 2024 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou. Als het al jaren over datum is had je er ook jaren geen zin in. Dan kan het ook wel weg.![]()
Ja.quote:Op maandag 30 september 2024 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Totdat je het weer nodig hebt, 1 pakje gebruikt en de rest weer jaren laat liggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
heb mn liter al opquote:Op maandag 30 september 2024 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarum, het is al uren geleden dat ik voor het laatst koffie had. Let's get some more![]()
Oja daar kom ik ook wel op, per dag. Een mok koffie is 350ml. Dus 3 mokken is al een liter.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op kantoor krijg je van die magere kopjes uit zo'n koffieautomaat, in zo'n plastic papieren beker.quote:
2 slokken en je hebt dat op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eigen thermoskan meenemen met koffie en of thee erinMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat kan, maar dat is weer gedoe (met kans op lekken in de tas enzo).quote:Op maandag 30 september 2024 12:24 schreef Lovely het volgende:
eigen thermoskan meenemen met koffie en of thee erin
En de koffie op kantoor is gratis. Ik selecteer altijd 2 koppen, in 1 mok.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat is geen optie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is het beetje te drinken op kantoor? hier nietquote:Op maandag 30 september 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op kantoor krijg je van die magere kopjes uit zo'n koffieautomaat, in zo'n plastic papieren beker.
2 slokken en je hebt dat op.
Uw ADH vitamine Worst
Nou, het wint geen oscars, qua smaak.quote:Op maandag 30 september 2024 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is het beetje te drinken op kantoor? hier nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maarja, er is geen keus. Ja, buiten de deur koffie drinken in zo'n koffiebar verderop, maar dat is weer 3 euro.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
doe ik iets te vaak als ik niet thuis werkquote:Op maandag 30 september 2024 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarja, er is geen keus. Ja, buiten de deur koffie drinken in zo'n koffiebar verderop, maar dat is weer 3 euro.
Uw ADH vitamine Worst
Dan kan ik weer beter zelf meenemen, zoals Lovely al zei.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks mis mee hoor. Met collega's?quote:Op maandag 30 september 2024 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe ik iets te vaak als ik niet thuis werkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Soms, maar vaak gewoon even snelle frisse neus en koffietje afhalenquote:Op maandag 30 september 2024 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Met collega's?Uw ADH vitamine Worst
Gewoon zelf maken. Pindakaas, beetje ketjap en sambal. Verdunnen met water of melk.quote:Op maandag 30 september 2024 12:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Totdat je het weer nodig hebt, 1 pakje gebruikt en de rest weer jaren laat liggen![]()
Gelijk heb je. Ga ik ook doen, vaker even een frisse neus halen. Zeker met al die overleggen steeds.quote:Op maandag 30 september 2024 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soms, maar vaak gewoon even snelle frisse neus en koffietje afhalenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
uhm ja
Liter melk met koffie erin![]()
Latte macchiato. Dat is mijn ontbijt/ lunch.
al probeer ik er wel ook wat bij te eten nog.Smile, it's free therapy.![]()
Blij dat er meer mensen zijn die graag koffie drinken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of gewoon zo'n ding van 60 cent 25 seconden in de magnetron mikkenquote:Op maandag 30 september 2024 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken. Pindakaas, beetje ketjap en sambal. Verdunnen met water of melk.![]()
Serieus? Een liter melk? Dat zijn 4 grote mokkenquote:Op maandag 30 september 2024 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
uhm ja
Liter melk met koffie erin![]()
Latte macchiato. Dat is mijn ontbijt/ lunch.
al probeer ik er wel ook wat bij te eten nog.![]()
![]()
Ja, gewoon even kopen in de winkel. Lekker makkelijk, even in de ping. Geen gedoe.quote:Op maandag 30 september 2024 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n ding van 60 cent 25 seconden in de magnetron mikkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 september 2024 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Serieus? Een liter melk? Dat zijn 4 grote mokken![]()
jup en soms nog iets meer.. iedere dag een pak melk
![]()
Ik heb zo'n smeg melkopschuimer.. in 2 porties zit dat pak erin![]()
en als ik eind van de middag nog zin heb in koffie dan moet ik een nieuw pak aanbreken
quote:Op maandag 30 september 2024 12:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gewoon even kopen in de winkel. Lekker makkelijk, even in de ping. Geen gedoe.en binnen een jaartje of 5 gebruiken
![]()
Moet je dat wel hebben.quote:Op maandag 30 september 2024 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n ding van 60 cent 25 seconden in de magnetron mikken
En niet te ver over de datum.![]()
![]()
toch maar broodje ipv curry, ga ik wel in de loop van de dag makenUw ADH vitamine Worst
Maar de koffie verdunt sterk hè.quote:Op maandag 30 september 2024 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Serieus? Een liter melk? Dat zijn 4 grote mokken
Die mokken van 350ml is niet hele sterke koffie, dat trek ik ook niet. Dan ga ik stuiterend de dag door.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 september 2024 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
en als ik eind van de middag nog zin heb in koffie dan moet ik een nieuw pak aanbreken![]()
![]()
Gevorderden moest het zijn? Heb ik aangepast.quote:Op maandag 30 september 2024 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:Dotteke kan je de TT aanpassen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dan raak ik hard aan de dunnequote:Op maandag 30 september 2024 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
en als ik eind van de middag nog zin heb in koffie dan moet ik een nieuw pak aanbrekenUw ADH vitamine Worst
maily drinkt dus niet veel koffie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze vrouwquote:Op maandag 30 september 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevorderden moest het zijn? Heb ik aangepast.![]()
![]()
SuperDot to the rescuequote:Op maandag 30 september 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevorderden moest het zijn? Heb ik aangepast.
Uw ADH vitamine Worst
Hee, uitvergaderd. Notulen ook al klaar? En, nog actiepunten afgerond?quote:Op maandag 30 september 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gevorderden moest het zijn? Heb ik aangepast.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Powerwoman, ze doet dat zo effe....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een of twee per dag.quote:Op maandag 30 september 2024 12:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maily drinkt dus niet veel koffie.
Wel met warme melk
Maar geen liter melk per dag![]()
![]()
En de rest van de dag? Thee? Of water?quote:Op maandag 30 september 2024 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Een of twee per dag.
Wel met warme melkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo eventjes uit de losse polsquote:Op maandag 30 september 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Powerwoman, ze doet dat zo effe....![]()
Thee en water inderdaad. En icetea.quote:Op maandag 30 september 2024 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de rest van de dag? Thee? Of water?
En een biertje. Of een wijntje.![]()
Ik zeg tegen collega's dat het water is, maar eigenlijk is het wodkaTrotste mama van Ambar
wijn?quote:Op maandag 30 september 2024 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Thee en water inderdaad. En icetea.
En een biertje. Of een wijntje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wijnen wijnen wijnenquote:
een meiland dansje erbijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 september 2024 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon de rest van de dag red bullHet nieuwe DTS-stelletjequote:Op maandag 30 september 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg tegen collega's dat het water is, maar eigenlijk is het wodka![]()
![]()
Stukje fijngesnipperde ui, teentje knoflook, sambal. Even fruiten met wat gemberpoeder.quote:Op maandag 30 september 2024 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken. Pindakaas, beetje ketjap en sambal. Verdunnen met water of melk.
Half blikje kokosmelk,
Zo vol als je kan krijgen eetlepel pindakaas,
Scheutje ketjap manis (ik gebruik A-merk)
Evt een scheutje melk om het hardste van de pindasmaak te halen.
Roeren tot het wat gaat binden.
Proeven voor evt nog wat zout.![]()
5 minutenquote:Op maandag 30 september 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Leuk, als je uren de tijd hebt om te koken![]()
Ik stop altijd water in een wodkafles, maar is wel vervelend om het steeds uit te leggen aan oom agent als ik achter het stuur zitquote:Op maandag 30 september 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg tegen collega's dat het water is, maar eigenlijk is het wodkaUw ADH vitamine Worst
Ik neem er de tijd niet voor.quote:Op maandag 30 september 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Leuk, als je uren de tijd hebt om te kokenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik vind het belangrijk om tijd vrij te maken om goed te kokenquote:Op maandag 30 september 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Leuk, als je uren de tijd hebt om te kokenUw ADH vitamine Worst
Ik ook, maar dat kan niet altijdquote:Op maandag 30 september 2024 12:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het belangrijk om tijd vrij te maken om goed te koken![]()
![]()
Precies, dan mis je net dat ene ingredient, en kun je alsnog naar de winkel....quote:Op maandag 30 september 2024 12:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet je wel net alles in huis hebben.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maar ik heb verder ook geen leven naast mijn werkquote:Op maandag 30 september 2024 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan niet altijdUw ADH vitamine Worst
En als je dan toch zo elitair bent over sausjes in pakjes, dan kan je net zo goed echte pinda's pakken ipv pindasaus, scheelt ook precies 10 minuten
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2024 12:54:56 ]![]()
Ik heb zonnebloemolie in een wodkafles zitten.quote:Op maandag 30 september 2024 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik stop altijd water in een wodkafles, maar is wel vervelend om het steeds uit te leggen aan oom agent als ik achter het stuur zit
Vul ik bij uit een 5 liter fles olie.
Ik krijg ook weleens rare blikken, waarom ik overal wodka in doe.
Komt wel dichtbij zo![]()
Kwestie van een boodschappenlijstje.quote:Op maandag 30 september 2024 12:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet je wel net alles in huis hebben.![]()
jij gaat geregeld naar feesten en festivals. ASOT enzo. Toch?quote:Op maandag 30 september 2024 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar ik heb verder ook geen leven naast mijn werk
Nooit stappen in het weekend?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geregeld? Dat was maar een enkele keer om het ff mee te maken. Stappen in het weekend doe ik nietquote:Op maandag 30 september 2024 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jij gaat geregeld naar feesten en festivals. ASOT enzo. Toch?
Nooit stappen in het weekend?Uw ADH vitamine Worst
Ja. En?quote:Op maandag 30 september 2024 12:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet je wel net alles in huis hebben.
Het meeste heb ik altijd wel in huis.
En anders neem ik het mee in de planning en het boodschappenlijstje.
Het is allemaal niet zo moeilijk.![]()
O, my bad, ik dacht dat je er heel vaak heen ging.quote:Op maandag 30 september 2024 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geregeld? Dat was maar een enkele keer om het ff mee te maken. Stappen in het weekend doe ik nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Vind jijquote:Op maandag 30 september 2024 12:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja. En?
Het is allemaal niet zo moeilijk.Trotste mama van Ambar
En waarom pak je pindakaas ipv echte pindas?quote:Op maandag 30 september 2024 12:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja. En?
Het is allemaal niet zo moeilijk.![]()
quote:Uw ADH vitamine Worst
Oh, ik grijp ook weleens mis, hoor.quote:
Dan kijk ik of ik het met wat anders kan doen.
En anders maak ik wat anders en maak hetgene wat ik eigenlijk wilde maken, als ik weer boodschappen heb gedaan.
Altijd proberen om alternatieven in huis te hebben.
Voor een dag of 3 eten in huis hebben, geeft je opties.
Wat houdbare dingen, een kruidenkastje, aanvullen met vers en wat vlees achter de hand in de vriezer.
En wat dingen die wat langer duren, soep, stoofvlees, curry, pastasaus, een paar porties voor de makkelijk in de vriezer steken.
Rijst, aardappeltje of pasta erbij en je hebt alweer gegeten.![]()
Ik ben nog mn gember aan het groeien, ipv gemberpoeder, ben benieuwd hoenlang het duurt voor zo'n wortel klaar isquote:Op maandag 30 september 2024 12:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
En als je dan toch zo elitair bent over sausjes in pakjes, dan kan je net zo goed echte pinda's pakken ipv pindasaus, scheelt ook precies 10 minuten
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je hond aanzet tot alcohol drinkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja ben net 15 mi thuis. Had de aanpassing op mobiel gedaan in de autoquote:Op maandag 30 september 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, uitvergaderd. Notulen ook al klaar? En, nog actiepunten afgerond?
Ik hoefde niet te notuleren. Maar wel weer heel veel vergaderingen plannen om te bespreken wat we gehoord hebben, Moet een advies en een instemming schrijven voor twee punten. Maar eerst vergaderen hoe we er over denken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dude ik word wel eens wakker dat ik denk oeps kut ik heb geen brood meer in huisquote:Op maandag 30 september 2024 13:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, ik grijp ook weleens mis, hoor.
Dan kijk ik of ik het met wat anders kan doen.
En anders maak ik wat anders en maak hetgene wat ik eigenlijk wilde maken, als ik weer boodschappen heb gedaan.
Altijd proberen om alternatieven in huis te hebben.
Voor een dag of 3 eten in huis hebben, geeft je opties.
Wat houdbare dingen, een kruidenkastje, aanvullen met vers en wat vlees achter de hand in de vriezer.
En wat dingen die wat langer duren, soep, stoofvlees, curry, pastasaus, een paar porties voor de makkelijk in de vriezer steken.
Rijst, aardappeltje of pasta erbij en je hebt alweer gegeten.
En ik doe niet aan voorraden, want ik vergeet toch dat ik het heb.Trotste mama van Ambar
Het mag van mij ook ergens ophouden, hoorquote:Op maandag 30 september 2024 13:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En waarom pak je pindakaas ipv echte pindas?![]()
![]()
Ik ben altijd voorbereid voor het geval er een orkaan komtUw ADH vitamine Worst
![]()
Dit is mn gemberspriet, ik vind het nog geen heel erg mooie plant, maar misschien komt dat nog, als hij een echte bloempot krijgt
Amy kweek![]()
Ik heb gisteren heel veel aardbeien stekken in het zand gezet
Zaten zoveel scheuten aan de plant dat ik ze er wel af moest halen en in een andere pot moest zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij kun je gewoon uit de grond trekken en dan weer een stuk in de grond stoppen. Zover ik gezien heb overal de volgende keer wel een grotere bak nemenquote:Op maandag 30 september 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is mn gemberspriet, ik vind het nog geen heel erg mooie plant, maar misschien komt dat nog, als hij een echte bloempot krijgtTrotste mama van Ambar
Hij weigert gewoon goed te groeien als hij geen echte pot krijgt.quote:Op maandag 30 september 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is mn gemberspriet, ik vind het nog geen heel erg mooie plant, maar misschien komt dat nog, als hij een echte bloempot krijgt
Misschien ook ff lief er voor gaan zingen? Schijnen planten gevoelig voor te zijn!quote:Op maandag 30 september 2024 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is mn gemberspriet, ik vind het nog geen heel erg mooie plant, maar misschien komt dat nog, als hij een echte bloempot krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 september 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien ook ff lief er voor gaan zingen? Schijnen planten gevoelig voor te zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof er niks van maar de gebroeders Ko zal al helemaal niet helpen.quote:De natuur is gek op muziek en heeft al net zo'n brede smaak als wij! Uit een van die onderzoeken blijkt dat rustige, harmonieuze muziek zorgt voor grotere en sterkere planten. Het opzetten van drukke, agressieve muziek heeft juist een kleinere en gestreste plant tot gevolg.
[..]
Misschien ook ff lief er voor gaan zingen? Schijnen planten gevoelig voor te zijn!DIe plant laat gelijk de kop hangen als het deze muziek hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar hij moet eerst een pot verdienen! Nee, moet ik binnenkort eens regelen, heb hier overal potten staan, maar had geen zin in klooien met potgrond.quote:Op maandag 30 september 2024 13:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij weigert gewoon goed te groeien als hij geen echte pot krijgt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
[..]
Misschien ook ff lief er voor gaan zingen? Schijnen planten gevoelig voor te zijn!Gemberplantje hoor denk ik liever een liedje van een gingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spice girls misschien wel.quote:Op maandag 30 september 2024 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gemberplantje hoor denk ik liever een liedje van een gingerOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ed Sheeran draaien danquote:Op maandag 30 september 2024 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gemberplantje hoor denk ik liever een liedje van een gingerTrotste mama van Ambar
BewOLKt hierOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hier onBewOLKt![]()
Nouja, een beetje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De grootste klacht vandaag op kantoor: KOUDTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 september 2024 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gemberplantje hoor denk ik liever een liedje van een ginger![]()
De verwarming niet aan te zetten? Of is dat centraal geregeld?quote:Op maandag 30 september 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
De grootste klacht vandaag op kantoor: KOUDAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Verwarming middels airco die nog niet op standje verwarmen staatquote:Op maandag 30 september 2024 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De verwarming niet aan te zetten? Of is dat centraal geregeld?Trotste mama van Ambar
Ik heb de achterdeur nog gewoon openstaan.
Ik heb alles dicht hier maar de verwarming staat vandaag nog uit.quote:Op maandag 30 september 2024 13:57 schreef aeque het volgende:
Ik heb de achterdeur nog gewoon openstaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gewoon fikkie stekenquote:Op maandag 30 september 2024 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
De grootste klacht vandaag op kantoor: KOUDok siswetquote:Op maandag 30 september 2024 13:57 schreef aeque het volgende:
Ik heb de achterdeur nog gewoon openstaan.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 30 september 2024 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon fikkie steken
[..]
ok siswet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier op kantoor is al snel koud, maar de argon en helium tanks staan hier ook niet ver vandaan en die koelen ook flinkTrotste mama van Ambar
Die van haar staat verder open dan 5 a 10 cm hoor.quote:Op maandag 30 september 2024 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon fikkie steken
[..]
ok siswet
Uienringen en loaded fries onion cheese van Burger King![]()
![]()
Wou iets terugdoen voor mama
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja daar kan je een vrachtwagen in kerenquote:Op maandag 30 september 2024 14:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Die van haar staat verder open dan 5 a 10 cm hoor.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 30 september 2024 14:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij jullie ook zo'n slecht weer?
Of nou ja, wat jullie slecht weer noemen.
Neequote:Op maandag 30 september 2024 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
iig geen weer om in je blote bast buiten te zittenWerewolf
Er komt nog geen tornado langs, dus het valt best meeTrotste mama van Ambar
quote:![]()
Volgens mij heeft 🇧🇪 geen tornados ofwel ben ik nooit thuis.Werewolf
windhoos?quote:Op maandag 30 september 2024 14:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heeft 🇧🇪 geen tornados ofwel ben ik nooit thuis.Uw ADH vitamine Worst
Het is (nog) te koud voor tornado's en orkanenTrotste mama van Ambar
Helaasch wel. Gisteren was het supermooi weer.quote:Op maandag 30 september 2024 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
Maar warm genoeg voor continu regenWerewolf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3912 / +112 / +11 / 9084 / 10415
2. aeque / 2305 / +133 / +76 / 4373 / 5072
3. KillemWieft / 1188 / +6 / +17 / 494 / 798
4. Lovely / 1159 / +107 / +41 / 4066 / 4875
5. hemarookworst / 809 / +14 / +22 / 1832 / 2354
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 615 / +35 / +26 / 348 / 526
8. Sally / 601 / +11 / +72 / 615 / 819
9. AardappelSchotel / 579 / +38 / +35 / 2660 / 3102
10. MizzezAmy / 577 / +33 / +10 / 2565 / 3036
11. loveyoulongtime / 562 / +16 / +0 / 2246 / 2563
12. mario390 / 540 / +10 / +0 / 334 / 502
13. Pinnenmutske / 488 / +1 / +73 / 960 / 1247
14. gebrokenglas / 486 / +17 / +38 / 1691 / 2093
15. HappyCharly / 454 / +0 / +0 / 1537 / 1765
16. devzero / 441 / +38 / +131 / 292 / 395
17. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
18. maily / 332 / +4 / +4 / 1500 / 1722
19. drakin / 322 / +0 / +0 / 748 / 949
20. ieniminimuis / 314 / +8 / +39 / 1421 / 1675SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik woon in provincie Groningenquote:Op maandag 30 september 2024 14:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zitten wij op dezelfde lijn?
Tja ja. Het kan nog heftiger regenenquote:Op maandag 30 september 2024 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
Maar warm genoeg voor continu regenTrotste mama van Ambar
Ik zie idd veel regen in het zuiden en het trekt deze kant opMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
jup al wat regen gehad hier vandaagquote:Op maandag 30 september 2024 14:31 schreef Lovely het volgende:
Ik zie idd veel regen in het zuiden en het trekt deze kant opSmile, it's free therapy.![]()
Morgen hier wel de hele dag regenquote:Op maandag 30 september 2024 14:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup al wat regen gehad hier vandaagMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
hier veel woei morgenquote:Op maandag 30 september 2024 14:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen hier wel de hele dag regen
Gezelligquote:Op maandag 30 september 2024 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de week van de eenzaamheid.
Dus krijgen we weer een week vol met medelijden voor oudjes die alleen wonen, maar pakken we de echte oorzaak van eenzaamheid niet aan: verbinding.Trotste mama van Ambar
Ze mogen wel opschieten met die glasvezel aansluitingen inderdaad.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mss moet FOK! zich beter profileren in zulke weken als plek om je eenzaamheid te bespreken en aan te pakken.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 september 2024 14:49 schreef aeque het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die glasvezel aansluitingen inderdaad.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Om vervolgens zulke topics door trolls kapot gemaakt te zien worden as usual. Ja goed idee.quote:Op maandag 30 september 2024 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss moet FOK! zich beter profileren in zulke weken als plek om je eenzaamheid te bespreken en aan te pakken.
Ja ik weet, jammer wel.quote:Op maandag 30 september 2024 14:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Om vervolgens zulke topics door trolls kapot gemaakt te zien worden as usual. Ja goed idee.Trotste mama van Ambar
Maarja mss ben je wel een eenzame troll. Dan vind je aansluiting en verbinding hier.Trotste mama van Ambar
Zitten er hier genoeg dus ik zou het ze gewoon vragen.quote:Op maandag 30 september 2024 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja mss ben je wel een eenzame troll. Dan vind je aansluiting en verbinding hier.
Ik ben niet eenzaam dus.quote:Op maandag 30 september 2024 14:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Zitten er hier genoeg dus ik zou het ze gewoon vragen.Trotste mama van Ambar
quote:
Kinderachtige troll dat je ook bentTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 september 2024 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kinderachtige troll dat je ook bent
Ach, laat zulke lui die dat denken lekker lullen. Zulke mensen zijn bang om alleen te zijn met hun eigen gedachten en kunnen het niet voorstellen dat mensen die vrijwillig alleen zijn het gewoon naar hun zin kunnen hebben.quote:![]()
Dat blijkt weer eensquote:Op maandag 30 september 2024 15:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach, laat zulke lui die dat denken lekker lullen. Zulke mensen zijn bang om alleen te zijn met hun eigen gedachten en kunnen het niet voorstellen dat mensen die vrijwillig alleen zijn het gewoon naar hun zin kunnen hebben.Trotste mama van Ambar
Weet je waar ik zin in heb met dit weer?
Pompoen-paddenstoelen-chorizzo risotto
Trotste mama van Ambar
Ik in een banaanquote:Op maandag 30 september 2024 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je waar ik zin in heb met dit weer?
Pompoen-paddenstoelen-chorizzo risotto
Werewolf
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: