quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:55 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]Frikandel, kipkorn, bitterballen en @Mexicanobakker. Wat een goor genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7868]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
De laatste triomfen van Rob Ruigh waren daar toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Toch wel de belangrijkste consequentie van vandaag.
Bij de EO werkt Bert van Leeuwen, bij de EO werkt Bert van Leeuwen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bert van Leeuwen is de merknaam van de bevlogen journalist Bert van Leeuwen en een gerenommeerde partij in de wereld van de EO.
Kwam door de bal! Aldus Guus Tilquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach PSV
Je verwacht het niet na die missers voor open doel.
Dat was echt genant. Later achterin gaf 'ie ook nog zomaar de bal weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Een onvervalste 'kijk nou wat 'ie doet'.
[ x ]
Ja dit kon niet. Al was het veld wel heel slecht, o.a. Lang en eerder dat enkelbrekertje gleden ook raar uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was echt genant. Later achterin gaf 'ie ook nog zomaar de bal weg.
Weer eens wat anders dan de onvermijdelijke Edwin Winkels.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)tander-van-feyenoord
BOLLED
Die had in het AD weer een flutstukje met de hoogtepunten van de carrière van Iniesta, wat je gewoon van Wikipedia kon plukken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de onvermijdelijke Edwin Winkels.
Eens met zijn punt, maar het voorbeeld van de vele wissels vind ik niet zo sterk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had in het AD weer een flutstukje met de hoogtepunten van de carrière van Iniesta, wat je gewoon van Wikipedia kon plukken.
Sjoerd had voor de verandering wel een prima column (lees ik was het met hem eens) trouwens, ere wie ere toekomt.
Wij van Joep Schreuder, adviseren meer Joep Schreuder!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
Joep Schreuder bij Girona in het NOS journaal, ik vind dit zo leuk altijd.
Heerlijk zo'n snoepreisje voor een paar minuten in het sportjournaal en een kutvraag na de wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wij van Joep Schreuder, adviseren meer Joep Schreuder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |