Eens met zijn punt, maar het voorbeeld van de vele wissels vind ik niet zo sterk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had in het AD weer een flutstukje met de hoogtepunten van de carrière van Iniesta, wat je gewoon van Wikipedia kon plukken.
Sjoerd had voor de verandering wel een prima column (lees ik was het met hem eens) trouwens, ere wie ere toekomt.
Wij van Joep Schreuder, adviseren meer Joep Schreuder!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
Joep Schreuder bij Girona in het NOS journaal, ik vind dit zo leuk altijd.
Heerlijk zo'n snoepreisje voor een paar minuten in het sportjournaal en een kutvraag na de wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wij van Joep Schreuder, adviseren meer Joep Schreuder!
Ik begreep niet zo waarom er een foto van Donald Trump bij stondquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg hier altijd zó de slappe lach van.
[ afbeelding ]
Die over Glenda Batta zijn ook echt genot.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg hier altijd zó de slappe lach van.
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:58 schreef Steven184 het volgende:
Bordje boven de ingang van een concentratiekamp eh eh ..AZC. Waar hebben we dat eerder gezien?
Minister Faber wil asielzoekers waarschuwen met borden bij azc's: 'Hier werken we aan uw terugkeer'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |