GROOT STERK SLECHTquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:28 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind de altijd boze, altijd naar medespelers wijzende, altijd de leider acterende Virgil toch zo'n leuke rubriek.
Kan wel goed in z’n handen klappen, zou een goeie zijn voor AZquote:
Ik ben momenteel ontzettend aan het genieten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:28 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind de altijd boze, altijd naar medespelers wijzende, altijd de leider acterende Virgil toch zo'n leuke rubriek.
Echt by far de minst sympathieke speler van het Nederlands elftal. Ongekende engnek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben momenteel ontzettend aan het genieten.
750.000 Jort. De man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoeveel heeft bij daarmee verdiend?
Volkomen begrijpelijk dat hij naar huis gaat, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Dijk zou ploeggenoten steunen tegen Duitsland, maar gaat toch naar huis
Je verwacht het niet.
Ja leuk, maar dan moet je niet direct na afloop voor de camera's de betrokken aanvoerder gaan spelen en zeggen dat je bij de groep wil blijven om de rest te steunen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk dat hij naar huis gaat, maar dat terzijde.
Later in de mixed zone trok hij die keutel al deels in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dan moet je niet direct na afloop voor de camera's de betrokken aanvoerder gaan spelen en zeggen dat je bij de groep wil blijven om de rest te steunen.
Tijd om de kiesdrempel in te voeren zodat we van dit soort figuren af zijn!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:03 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
De volledig incompetente Lasbril van fatsoenlijk achterlijk rechts heeft ook weer iets bedacht.
Een veilig werkklimaat zou verboden moeten worden!!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |