quote:Op woensdag 1 november 2023 13:39 schreef franklop het volgende:
@:heywoodu
Nog in voor volgend jaar?
Trendje @heywooduquote:
Sorry, ik kom nooit zo snel.quote:
DAarvoor moet je in KPD zijn denk ikquote:
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:baggerbaas @:mcgrath @:wimderon @:frozen-assassin @:max23
Had je 'm in 2017 al toen hij nog voor SEG reed?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben de ontdekker van Fabio @:wimderon!
Oh shit, dat is wel snel ja, had niet verwacht dat het nu al open zou gaan voor 2025. Zit middenin een Fok! sabbaticalquote:
Risico op meer speelrondes die maar 1 of 2 koersen bevattenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:31 schreef hhh38 het volgende:
Er is niet echt een reden waarom 34 niet ook zou kunnen toch? 4 extra speelrondes lijkt me nog wel haalbaar.
Je zou het eventueel kunnen combineren met het idee de Tour de France en/of het WK dubbel te laten tellen (tegen 2 tegenstanders). Maar er valt idd wel wat voor te zeggen om het gewoon bij 32 spelers te houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Risico op meer speelrondes die maar 1 of 2 koersen bevatten
Vrouwenkoersen erbij! 14 mannen en 5 vrouwen kiezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou het eventueel kunnen combineren met het idee de Tour de France en/of het WK dubbel te laten tellen (tegen 2 tegenstanders). Maar er valt idd wel wat voor te zeggen om het gewoon bij 32 spelers te houden.
Er was dit jaar een reeks van 4 speelrondes (28 tm 31) met 5, 6, 4 en 4 koersen. Er valt nog best wat op te knippen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Risico op meer speelrondes die maar 1 of 2 koersen bevatten
Vrouwen erbij zou ik best oké vinden, maar of het realistisch isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Vrouwenkoersen erbij! 14 mannen en 5 vrouwen kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |