Gefeliciteerd, ik had het graagg nog iets spannender willen maken, maar een terechte overwinning lijkt me.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Mijn FOK! carrière is bij dezen geslaagd.
En dat met een team zonder renner in de top 10 meeste punten en met 30 miljoen oorspronkelijk besteed aan renners die samen 22 punten haalden. Gelukkig bleken Delettre en broertje Cepeda goeie transfers.
Ik wil vooral de volgende jongens bedanken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, verdiende overwinning!quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
En dat met een team zonder renner in de top 10 meeste punten en met 30 miljoen oorspronkelijk besteed aan renners die samen 22 punten haalden. Gelukkig bleken Delettre en broertje Cepeda goeie transfers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte ouwe reus.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geheel in stijl verlorenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:48 schreef Pino112 het volgende:
Ja, dit was een karige speelronde met maar twee wedstrijden. Maar dat risico loop je aan het einde met die geannuleerde koersen
Uitslag speelronde 61:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 61:
[ afbeelding ]
Dat is nog slechter dan Louvel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:25 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was niet de beste aankoop.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:31 schreef Slobeend het volgende:
Vernon en Kanter gaan ineens helemaal los.
Gefeliciteerd nogquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:09 schreef hhh38 het volgende:
Afgesloten met 2 overwinningen, mooi puntenaantal zo denk ik
Bedankt nog voor de felicitaties en bedankt Pino voor het organiseren en de fantastische puntenwebsite!
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:09 schreef hhh38 het volgende:
Afgesloten met 2 overwinningen, mooi puntenaantal zo denk ik
Bedankt nog voor de felicitaties en bedankt Pino voor het organiseren en de fantastische puntenwebsite!
Het oude formatje van wim weer oppakken zou mooi zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk FPCL 2024
Met de laatste koersen in Italië en Japan vandaag is het seizoen al weer gedaan. Het is van dattum.
@:Felagund en @:skysherrif maken achter @:hhh38 het podium compleet, gefeliciteerd!
Uitslag speelronde 62:
[ afbeelding ]
Eindstand 2024:
[ afbeelding ]
Een paar statistiekjes (die ook op de site te vinden zijn).
- Renner met de laagste waarde per punt: Matys Grisel van @:heywoodu . Aanschafwaarde: 10.590.000 euro. Aantal punten: 1
- Renner met de hoogste waarde per punt: Paul Lapeira van @:GotenSSJ . Gekocht voor 100.000 euro, en scoort 762 punten. Oftewel 144 euro per punt.
- Renners die in de meeste speelrondes gescoord hebben zijn ook van @:GotenSSJ . Hirschi en Albanese hebben in 19 speelrondes punten opgeleverd.
Zal de komende dagen nog eens kijken of ik leuke feitjes kan vinden. Of vraag maar raak, wellicht kan ik er wat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |