Maar dan ben je nog niet eindzege zeker toch? Skysherrif staat nog op 7 punten met nog 3 te gaan hiernaquote:
Nee maar specifiek deze ronde winnen zou wel een mooie stap zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan ben je nog niet eindzege zeker toch? Skysherrif staat nog op 7 punten met nog 3 te gaan hierna
Je loting in ronde 60 is idd niet echt zo fantastisch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee maar specifiek deze ronde winnen zou wel een mooie stap zijn.
Die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Je loting in ronde 60 is idd niet echt zo fantastisch.
Ronde 61 tegen mij. Ik heb De La Cruz in de Chrono des Nations en vrij weinig in Veneto tot dusver
Altijd in geloofd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:29 schreef Pino112 het volgende:
@:Dale__Cooper gefeliciteerd met de eerste score van Geoffrey Soupe. Better let as net, zeggen we dan maar.
Levert tot nu toe wel een winnende speelronde op.
Weinig meer aan te doen als die prutsers in Hong Kong op het eind ineens er mee stoppen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:32 schreef Pino112 het volgende:
@:Mexicanobakker
PCS zegt dat de Sun Hung Kai Properties Hong Kong Cyclothon gecanceld is, en ik kan op de UCI-kalender ook niks vinden.
Houden we twee koersen over in 61.
Een tijdrit met minder dan 40 deelnemers en een eendagskoers is wel een karige speelronde vergeleken met een etappekoers en 2 eendagskoersen. Je zou Guangxi naar 61 kunnen overhevelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig meer aan te doen als die prutsers in Hong Kong op het eind ineens er mee stoppen.
Als @skysherrif ronde 60 verliest maakt het allemaal niet meer uitquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:41 schreef franklop het volgende:
De la Cruz rijdt blijkbaar toch niet in Chrono des Nations @:hhh38
Dat ziet er niet goed uit, ik ga nog van het podium duiken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als @:skysherrif ronde 60 verliest maakt het allemaal niet meer uit
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:07 schreef Pino112 het volgende:
![]()
We hebben een winnaar!
![]()
![]()
@:hhh38 is met 7 punten voorsprong nu echt niet meer in te halen met nog twee speelrondes te gaan
Vooralsnog hebben @:Felagund en @:skysherrif de beste papieren voor de rest van het podium.
Uitslag speelronde 60:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 60:
[ afbeelding ]
De allerlaatste van dit seizoen![]()
Speelschema speelronde 62:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |