SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!![]()
![]()
Lekker veel wit
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Maar dan met kokosquote:Op zondag 29 september 2024 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde als die vieze Ferrero Roche dingen dus?![]()
![]()
Nee, dat zijn vieze bruine!quote:Op zondag 29 september 2024 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde als die vieze Ferrero Roche dingen dus?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Zo dusquote:Op zondag 29 september 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe kun je iets nog goorder maken als het al goor is?![]()
Deze dame staart me ineens indringend aan steeds onder aan de pagina...
VrijMiBabes #206 (not very sfw!)Lach met een schone bips![]()
Das een hoop plasticquote:Op zondag 29 september 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
VrijMiBabes #206 (not very sfw!)![]()
Tegen de muur de bedenker ervan. Nu doorpakken en geen halve maatregelen.quote:Lach met een schone bips![]()
Goed dat de knieën niet in beeld zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
VrijMiBabes #206 (not very sfw!)
Niet mijn type
Mijne ook niet, wel mooie kleur. Mooie ogen ook. Maar te dunne lippen. Would definatly not hit.quote:Op zondag 29 september 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed dat de knieën niet in beeld zijn.
Niet mijn typeLach met een schone bips![]()
Lust jij ook al geen kokos? Jouw lijstje vieze dingen wordt steeds langerquote:
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 29 september 2024 21:13 schreef mario390 het volgende:
ik ben niet de papa hoor![]()
, ompel is de papa
en mijn moeder de tante![]()
![]()
Owwwww, dan...quote:Op zondag 29 september 2024 21:13 schreef mario390 het volgende:
ik ben niet de papa hoor![]()
, ompel is de papa
en mijn moeder de tanteLach met een schone bips![]()
Ik lust zeker wel kokos! Kokosnootquote:Op zondag 29 september 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lust jij ook al geen kokos? Jouw lijstje vieze dingen wordt steeds langer
Alleen die kunstmatige kokos (als in Bounty etc.) trek ik niet![]()
![]()
Maar die smaak zit toch niet echt aan Raffaellos? Ik vind ze vooral lekker zoetquote:Op zondag 29 september 2024 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik lust zeker wel kokos! Kokosnoot
Alleen die kunstmatige kokos (als in Bounty etc.) trek ik niet
Heel herkenbaar, verse kokosnoot leegslurpen prima. Maar die shit die ervoor door moet gaanquote:Op zondag 29 september 2024 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik lust zeker wel kokos! Kokosnoot
Alleen die kunstmatige kokos (als in Bounty etc.) trek ik niet
Lach met een schone bips![]()
Dan nog prefereer ik die zonder kokos (en met bruine choco)quote:Op zondag 29 september 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar die smaak zit toch niet echt aan Raffaellos? Ik vind ze vooral lekker zoet![]()
![]()
Krijgen we daar iig geen ruzie overquote:Op zondag 29 september 2024 21:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan nog prefereer ik die zonder kokos (en met bruine choco)
Gelukkigquote:Op zondag 29 september 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijgen we daar iig geen ruzie over![]()
![]()
De neuk is er met het forum algoritme aan de hand, gaat hier over kokosnoten en kijkt deze me ineens aan.....
VrijMiBabes #210 (not very sfw!)Lach met een schone bips![]()
Dat kan je uitzetten hequote:Op zondag 29 september 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
De neuk is er met het forum algoritme aan de hand, gaat hier over kokosnoten en kijkt deze me ineens aan.....
VrijMiBabes #210 (not very sfw!)![]()
Past het nog wel binnen die 2 minuten?quote:Op zondag 29 september 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lust jij ook al geen kokos? Jouw lijstje vieze dingen wordt steeds langer![]()
CBD öl schön probiert? Ich weiss von manche leuten auch junge leuten das es wirklich gut kann sein.quote:Op zondag 29 september 2024 21:20 schreef mario390 het volgende:
dat meid iis lef, maar met deze leeftheit
heeft zij al handrehumaLach met een schone bips![]()
Handreuma heeft niks met lief te maken.quote:Op zondag 29 september 2024 21:20 schreef mario390 het volgende:
dat meid iis lef, maar met deze leeftheit
heeft zij al handrehuma![]()
![]()
Huh hoe weet jij dat? Dat was mijn forum naam toen ik voor het eerst online kwamquote:
quote:Op zondag 29 september 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh hoe weet jij dat? Dat was mijn forum naam toen ik voor het eerst online kwam![]()
![]()
Iedereen heeft z'n wilde periodes. Geeft niks.quote:Op zondag 29 september 2024 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen in weekenden, maar ook die tijd heb ik achter me gelaten.![]()
Ik krijg weer Jambers-vibesquote:Op zondag 29 september 2024 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen in weekenden, maar ook die tijd heb ik achter me gelaten.![]()
![]()
Turbulente tijden.quote:Op zondag 29 september 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n wilde periodes. Geeft niks.Lach met een schone bips![]()
nee lief is zij om dat ze mensen helpt, ziekend huis-zusjequote:Op zondag 29 september 2024 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Handreuma heeft niks met lief te maken.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3880 / +28 / +91 / 9024 / 10339
2. aeque / 2183 / +56 / +87 / 4301 / 4976
3. KillemWieft / 1171 / +14 / +6 / 493 / 795
4. Lovely / 1118 / +28 / +107 / 4015 / 4802
5. hemarookworst / 777 / +18 / +4 / 1777 / 2278
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 589 / +3 / +35 / 344 / 516
8. MizzezAmy / 566 / +15 / +32 / 2542 / 2998
9. loveyoulongtime / 562 / +49 / +16 / 2234 / 2549
10. AardappelSchotel / 544 / +15 / +38 / 2584 / 2996
11. mario390 / 533 / +3 / +3 / 320 / 482
12. Sally / 529 / +13 / +11 / 611 / 807
13. HappyCharly / 454 / +3 / +0 / 1537 / 1765
14. gebrokenglas / 447 / +29 / +16 / 1627 / 1999
15. Pinnenmutske / 415 / +19 / +1 / 947 / 1220
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. maily / 328 / +15 / +4 / 1484 / 1704
18. drakin / 322 / +0 / +0 / 741 / 941
19. devzero / 310 / +40 / +38 / 285 / 376
20. ieniminimuis / 273 / +5 / +6 / 1384 / 1628SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik wist nog vaag mijn eerste inlognaam, maar geen wachtwoord meer en ook mail adres wat ik toen gebruikte online werkt al jaren niet meer. Sp3c is toen gaan zoeken en vond mijn oude account met welgeteld weinig postsquote:
Verpleegsterquote:Op zondag 29 september 2024 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee lief is zij om dat ze mensen helpt, ziekend huis-zusje![]()
![]()
ja dat was zij erder, om dat zij in somige afdelingenquote:
was, ook bij de wat je geloof ik palitiv zegt ofzo![]()
Goed plan, ik maak het ook niet al te laatquote:Op zondag 29 september 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik nok zo af, en ook eens keer op tijd in bed is ook niet verkeerd.![]()
Great minds think alikequote:Op zondag 29 september 2024 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed plan, ik maak het ook niet al te laat
Palliatief ... dat is zwaar hoor ...quote:Op zondag 29 september 2024 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat was zij erder, om dat zij in somige afdelingen
was, ook bij de wat je geloof ik palitiv zegt ofzo![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 september 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik nok zo af, en ook eens keer op tijd in bed is ook niet verkeerd.
Op je donzen kussens
Lekker sliepequote:Op zondag 29 september 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Op je donzen kussens
En z'n Goois matrasquote:Op zondag 29 september 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Op je donzen kussens![]()
![]()
quote:komt het schuimmatras uit het Gooi?
lylt kennende welquote:Op zondag 29 september 2024 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]komt het schuimmatras uit het Gooi?
![]()
![]()
welke partij heb je gestemd bij de verkiezingen @mario390?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh.quote:
Komt jouw matras ook daarvandaan?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Moet eerlijk zeggen, ruim 2k voor zo'n kutset neerleggen omdat oude bed wel op was en ik niet lang in NL wil blijven en ze dan aanbevelen dit te kopen omdat ik niet teveel wil betalen voor een korte tijd? Voel me wel redelijk genaaid ja. Dit slaapt voor geen meter. Dan maar Goois matras.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh.
Komt jouw matras ook daarvandaan?![]()
![]()
bij welke ?quote:Op zondag 29 september 2024 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
welke partij heb je gestemd bij de verkiezingen @:mario390?
hier je willt toch de meid zien
de wat we verj.dag vierten en v. ompel
om dat zij op 2.okt.30 werd
bij minute 23:00 badet zij eis
https://www.stw.at/privat/strandbad100/![]()
Er fragt who dein whäl hinggegangen is bei es wählen in Ostreichquote:Op zondag 29 september 2024 21:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij welke ?
https://www.stw.at/privat/strandbad100/
Du sprecht ganz toll Deutsch Bruder!quote:Op zondag 29 september 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er fragt who dein whäl hinggegangen is bei es wählen in Ostreich![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Und das mude auch noch.... Ich bit stolz auf mir, und auf dich auch.quote:Op zondag 29 september 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Du sprecht ganz toll Deutsch Bruder!Lach met een schone bips![]()
maar dat met palilatief weet ik niet precies, of ik heb niet richtig verstandenquote:Op zondag 29 september 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Palliatief ... dat is zwaar hoor ...
maar wel daar waar patienten zijn de meer dann 50 % verbrennungen hebben![]()
wahl ossterreichquote:Op zondag 29 september 2024 21:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij welke ?
https://www.stw.at/privat/strandbad100/Uw ADH vitamine Worst
Das ist süß von dir.quote:Op zondag 29 september 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
Und das mude auch noch.... Ich bit stolz auf mir, und auf dich auch.![]()
Ciao Bruderquote:Op zondag 29 september 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nou veel spaß nog hier, ik gehe was anders machen...
Ciao![]()
![]()
Mijn zwaai iig nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er zijn mensen die echt niet kunnen lezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet je mario taal even downloadenquote:Op zondag 29 september 2024 21:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geen idee. Mn browser wil t vertalen maar herkent de taal niet.![]()
![]()
En dan met een virus opgezadeld zitten zekerquote:Op zondag 29 september 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je mario taal even downloadenF.K.A. SuperwormJim![]()
Stel je voorquote:Op zondag 29 september 2024 21:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dan met een virus opgezadeld zitten zeker
Je wordt vloeiend in marioaans en kreeiaans
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik blok hem als ik aan abo hebquote:Op zondag 29 september 2024 21:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dan met een virus opgezadeld zitten zeker
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Krijg je er gratis bijquote:Op zondag 29 september 2024 21:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
En dan met een virus opgezadeld zitten zeker![]()
![]()
Niet de mariotaalcursus gevolgd hebben op kosten van werkgever en onder werktijd
Uw ADH vitamine Worst
Jaaaaaaquote:Op zondag 29 september 2024 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
Niet de mariotaalcursus gevolgd hebben op kosten van werkgever en onder werktijd
Dan moet ik het alsnog zelf betalen
Stel je voor, Mario in het kreeiaans of vice versa.quote:Op zondag 29 september 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stel je voor
Je wordt vloeiend in marioaans en kreeiaansF.K.A. SuperwormJim![]()
Ze zijn nu soms al niet te volgenquote:Op zondag 29 september 2024 22:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Stel je voor, Mario in het kreeiaans of vice versa.
Dat trekken de FOK! servers nietquote:Op zondag 29 september 2024 22:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Stel je voor, Mario in het kreeiaans of vice versa.![]()
Mag Justin niet regerenquote:Op zondag 29 september 2024 22:02 schreef mario390 het volgende:
ik heb toch nur gezegd dat de winner
niet gelijk ook regieren werd om dat de
anderen zijn tegen
coalitievormingquote:Op zondag 29 september 2024 22:02 schreef mario390 het volgende:
ik heb toch nur gezegd dat de winner
niet gelijk ook regieren werd om dat de
anderen zijn tegen
Uw ADH vitamine Worst
Niet Sjw, Ik hou juist van Swjquote:
Jij kroont jezelf alquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 29 september 2024 22:05 schreef maily het volgende:
Wat lees ik nou toch weer allemaal?!
Voor? Tegen?
Dat kan echt niet.
Dat is echt erg.
x2Uw ADH vitamine Worst
deze blaue baas de tickt toch niet gezond
hij willt zich niet bij covid spuiten laten
en hij was tegen, dat zo vele zich spuiten latten![]()
Je tikt zelf nietquote:Op zondag 29 september 2024 22:07 schreef mario390 het volgende:
deze blaue baas de tickt toch niet gezond
hij willt zich niet bij covid spuiten laten
en hij was tegen, dat zo vele zich spuiten latten
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 22:05 schreef maily het volgende:
Wat lees ik nou toch weer allemaal?!
Voor? Tegen?
Dat kan echt niet.
Dat is echt erg.
x2
Zijn er nog dingen besproken voor het schriftje?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
die was ik net aan het lezenquote:Op zondag 29 september 2024 22:15 schreef JustinK het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ulling-over-spionage
Dat ziet er niet goed uit mario
Uw ADH vitamine Worst
Great Minds Read Alikequote:Op zondag 29 september 2024 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die was ik net aan het lezen![]()
Uit jouw tijd?quote:Op zondag 29 september 2024 22:16 schreef JustinK het volgende:
Norman Bass - How U Like Bass? (Warp Brothers Club Mix)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
häquote:Op zondag 29 september 2024 22:15 schreef JustinK het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ulling-over-spionage
Dat ziet er niet goed uit mario![]()
![]()
Hmm oke.quote:Op zondag 29 september 2024 22:14 schreef JustinK het volgende:
Alleen dingen die niet in het schriftje mogen
Ik heb mijn bed verschoond, was opgevouwen, de afwas gedaan.Trotste mama van Ambar
Met een eigen wasmachine doe je het toch vaker het bed verschonen. Fijn welTrotste mama van Ambar
of als je in bed poeptquote:Op zondag 29 september 2024 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een eigen wasmachine doe je het toch vaker het bed verschonen. Fijn welUw ADH vitamine Worst
elefantenronde is wanneer zich vor de wahl-dag jeweils in
de laatste week de parteibasse tegenover
staan 1 tegen 1 en dat is in tv![]()
Heerlijkquote:Op zondag 29 september 2024 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een eigen wasmachine doe je het toch vaker het bed verschonen. Fijn wel![]()
![]()
En met een nieuwe wasmachine kan ik gewoon op late tijdstip ook wassen omdat die niet veel geluid maakt, ik hoor het al amper als ik zelf deurtje dicht doeUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 29 september 2024 22:21 schreef mario390 het volgende:
Beter dan dat er een vliegtuig opstijgt iddquote:Op zondag 29 september 2024 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
En met een nieuwe wasmachine kan ik gewoon op late tijdstip ook wassen omdat die niet veel geluid maakt, ik hoor het al amper als ik zelf deurtje dicht doe![]()
Vroeger duurde wassen gewoon 2,5 uur en dan moest je er weer als de kippen bij zijn anders lag je was weer ergens.
En je moest ook maar net op tijd zijn om te kunnen wassen.
Hoeft niet meer
Trotste mama van Ambar
Er gaat een wereld voor je openquote:Op zondag 29 september 2024 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger duurde wassen gewoon 2,5 uur en dan moest je er weer als de kippen bij zijn anders lag je was weer ergens.
En je moest ook maar net op tijd zijn om te kunnen wassen.
Hoeft niet meer![]()
![]()
dat noemt zich elefantenronde
Elefantenrunde, letterlijk "Olifantenrondetafel", is een Duitstalige term voor een televisiedebat waaraan de leiders van partijen met vertegenwoordiging in het parlement deelnemen. De term is afkomstig uit Duitsland en is afgeleid van het "gewicht" van de deelnemers aan de debatten en de betekenis van het evenement.![]()
Gekke mensen die Duitsersquote:Op zondag 29 september 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Elefantenrunde, letterlijk "Olifantenrondetafel", is een Duitstalige term voor een televisiedebat waaraan de leiders van partijen met vertegenwoordiging in het parlement deelnemen. De term is afkomstig uit Duitsland en is afgeleid van het "gewicht" van de deelnemers aan de debatten en de betekenis van het evenement.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik dacht ze gaan de olifant in de kamer besprekenTrotste mama van Ambar
Zal vast ook gebeurenquote:Op zondag 29 september 2024 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht ze gaan de olifant in de kamer besprekenUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 29 september 2024 22:56 schreef mario390 het volgende:
jemand heeft in spanie bb nutella achtergehouden
was ruzie
Uw ADH vitamine Worst
gelukkig hebben ze de weekproef gehalt
om dat ze 19 zijn, dat eten is knapp geworden
gisteren hebben ze rijst met rührei gegeten![]()
![]()
![]()
Als jullie nou waren gestopt met posten vannacht om 0:00, dan wel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nog een dag te gaan...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
1673 punten in 1431 minuten die nog overblijven deze maand wordt. lastigquote:Op maandag 30 september 2024 00:00 schreef aeque het volgende:
Als jullie nou waren gestopt met posten vannacht om 0:00, dan wel.![]()
![]()
Zaterdag 0:00 bedoelde ikquote:Op maandag 30 september 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
1673 punten in 1431 minuten die nog overblijven deze maand wordt. lastig
Komende maand nieuwe kansen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of een goeie zuigbeurtquote:Op maandag 30 september 2024 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien had je swj wat meer moeten betalen om het topic op slot te doenUw ADH vitamine Worst
Ik weet dat het hip is om te zeggen dat je geen magnetron hebt, maar steamed buns zijn prima en snel klaar te maken in de ping. Gewoon een vochtig stuk keukenrol op de buns leggen en in 2 minuten zijn ze klaar![]()
![]()
Geen idee wie hier het voorraadbeheer doet, maar er staan 2 open flesjes oestersaus in de koelkast
Maar nu eten![]()
![]()
Ja doei, een ezel stoot zich geen 2 keer. Vorige keer dik betaald en pakt hij zelf de laatste post.quote:Op maandag 30 september 2024 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien had je swj wat meer moeten betalen om het topic op slot te doen
Ik wilde iets zeggen over limburgers, maar dan kan ik de winst voor oktober wel vergetenquote:Op maandag 30 september 2024 00:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja doei, een ezel stoot zich geen 2 keer. Vorige keer dik betaald en pakt hij zelf de laatste post.![]()
Ja dat denk ik ook. Daar komt commentaar op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In elk geval een reactie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon doen.quote:Op maandag 30 september 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over limburgers, maar dan kan ik de winst voor oktober wel vergeten
Goedemorgen KiBi. Kun je de slaap niet vatten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kamelentenen?quote:Op maandag 30 september 2024 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
soms moet je hier tenen ontwijken
Nee maar dat kan ook komen doordat ik nog beneden benquote:Op maandag 30 september 2024 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen KiBi. Kun je de slaap niet vatten?
uitschuifbarekamelentenenquote:
Smile, it's free therapy.![]()
Dat zou goed kunnen inderdaadquote:Op maandag 30 september 2024 00:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar dat kan ook komen doordat ik nog beneden ben
[..]
uitschuifbarekamelentenen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
haaii luitjes.
Nog iets gemist?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zou het niet weten. Vast niets belangrijks.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Punten, die heb ik natuurlijk gemistquote:Op maandag 30 september 2024 00:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Vast niets belangrijks.
Eh, ben ik misgelopen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Achja. Er zijn wel belangrijkere dingen dan die punten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 30 september 2024 00:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Achja. Er zijn wel belangrijkere dingen dan die punten.![]()
Ga jij maar lekker naar ONZ SC dan.
Ja, vanmiddag en vanavond een paar uur gepakt. Dus veel slaap heb ik niet. Maar ik ga zo wel naar boven.
Beetje YouTube aan het kijken nu...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op maandag 30 september 2024 00:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, vanmiddag en vanavond een paar uur gepakt. Dus veel slaap heb ik niet. Maar ik ga zo wel naar boven.
Beetje YouTube aan het kijken nu...
Smile, it's free therapy.![]()
* gebrokenglas is zeer verbaasdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooi even 400 punten pakken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welterusten dan alvastAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk dromen over bolken....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog steeds wakker? HmmAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik het red, op mn mobiel tegenover een browser.
Dan maar lekker slapenzz
Have fun
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3901 / +112 / +0 / 9064 / 10391
2. aeque / 2272 / +133 / +43 / 4325 / 5015
3. KillemWieft / 1171 / +6 / +0 / 493 / 795
4. Lovely / 1118 / +107 / +0 / 4015 / 4802
5. hemarookworst / 789 / +14 / +2 / 1797 / 2306
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 589 / +35 / +0 / 344 / 516
8. MizzezAmy / 567 / +33 / +0 / 2545 / 3002
9. loveyoulongtime / 562 / +16 / +0 / 2246 / 2563
10. AardappelSchotel / 544 / +38 / +0 / 2584 / 2996
11. mario390 / 540 / +10 / +0 / 334 / 502
12. Sally / 530 / +11 / +1 / 614 / 814
13. gebrokenglas / 470 / +17 / +22 / 1646 / 2032
14. HappyCharly / 454 / +0 / +0 / 1537 / 1765
15. Pinnenmutske / 415 / +1 / +0 / 948 / 1222
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. maily / 328 / +4 / +0 / 1489 / 1710
18. drakin / 322 / +0 / +0 / 748 / 949
19. devzero / 317 / +38 / +7 / 287 / 385
20. ieniminimuis / 275 / +8 / +0 / 1389 / 1633SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Slaap zequote:Op maandag 30 september 2024 01:54 schreef Sally het volgende:
Ik denk niet dat ik het red, op mn mobiel tegenover een browser.
Dan maar lekker slapenzz
Have fun![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: