Eastside 3 is op zich een prima tribune! Arena 2 vind ik moeilijk in te schatten. Eastside 3 kun je de hele chicane overzien, plus het stuk ervoor. Arena 2 is iets verder richting Kumo bocht. Ik weet niet of je dan ook het rechte stuk voor de chicane dan kunt zien.quote:Op zondag 29 september 2024 19:09 schreef NicolasJoy het volgende:
Mag wel een andere titel! Magnussen is er weer bij, zonder Ricciardo helaas, met Lawson.. Nog 6 te gaan, 3 sprints.. Venijn zit in de staart..
Maar! M.b.t. F1 Zandvoort 2025, als de keuze is;
Eastside 3, of Arena 2. Als dat de keuze is, wat zouden jullie dan doen?
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat max hier altijd meeleest. Tevens schijnt het dat hij zelfs aan de F1 manager meedoet.quote:Op maandag 30 september 2024 10:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Fok!-forum feliciteert de altijd sympathieke M. Verstappen met zijn 27e verjaardag.
Sluit me hier bij aan.quote:Op maandag 30 september 2024 10:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Fok!-forum feliciteert de altijd sympathieke M. Verstappen met zijn 27e verjaardag.
Wanneer gaan ze het verbeteren dan? Want met telkens meer Sprints en meer races zie ik het nog niet echt beter worden.quote:Op maandag 30 september 2024 12:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Boehoe, zeker nooit van zelfreflectie gehoord
Dat is de FOM (Liberty), niet de FIA.quote:Op maandag 30 september 2024 13:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze het verbeteren dan? Want met telkens meer Sprints en meer races zie ik het nog niet echt beter worden.
Om over de toevoeging van steeds meer stratencircuits maar niet te beginnen.
Bye bye Renaultquote:Op maandag 30 september 2024 13:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Mooi, weg met die Franse troep
Vind je het gek?quote:Op maandag 30 september 2024 12:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Boehoe, zeker nooit van zelfreflectie gehoord
Oeps.quote:Op maandag 30 september 2024 13:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Nee, dit is rete kut.quote:
We krijgen RB powertrain en Audi voor terugquote:Op maandag 30 september 2024 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, dit is rete kut.
Weer een leverancier die gaat verdwijnen terwijl er in deze periode al een historisch laag aantal is.
Gaatie?quote:Op maandag 30 september 2024 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Je oogst ook rubbish met je kut veranderingen zoals 24gp's in een jaar en sprintaids.
gtfo man.
Volgend seizoen rijden er nog steeds Renault motoren in de F1.quote:Op maandag 30 september 2024 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We krijgen RB powertrain en Audi voor terug![]()
Het is alleen volgend seizoen magertjes qua motorleveranciers.
Nogmaals, dat komt niet van de FIA, maar de FOM. Liberty dus.quote:Op maandag 30 september 2024 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Je oogst ook rubbish met je kut veranderingen zoals 24gp's in een jaar en sprintaids.
gtfo man.
En bevestigdquote:Op maandag 30 september 2024 13:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Qua voorzieningen doel je dan op toiletten, eten, drinken e.d. ?quote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eastside 3 is op zich een prima tribune! Arena 2 vind ik moeilijk in te schatten. Eastside 3 kun je de hele chicane overzien, plus het stuk ervoor. Arena 2 is iets verder richting Kumo bocht. Ik weet niet of je dan ook het rechte stuk voor de chicane dan kunt zien.
Qua voorzieningen is Arena 2 in elk geval echt helemaal top, maar ik ga ervan uit dat dat bij Eastside 3 ook zo is. Dus ik zou voor die laatste gaan!
quote:Op zondag 29 september 2024 19:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eastside 3 is op zich een prima tribune! Arena 2 vind ik moeilijk in te schatten. Eastside 3 kun je de hele chicane overzien, plus het stuk ervoor. Arena 2 is iets verder richting Kumo bocht. Ik weet niet of je dan ook het rechte stuk voor de chicane dan kunt zien.
Qua voorzieningen is Arena 2 in elk geval echt helemaal top, maar ik ga ervan uit dat dat bij Eastside 3 ook zo is. Dus ik zou voor die laatste gaan!
ja, bij alle zittribunes zijn er grote schermen en speakers met commentaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:40 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Qua voorzieningen doel je dan op toiletten, eten, drinken e.d. ?
Hoe zit het eigenlijk met schermen? Bij alle tribunes wel schermen te zien via waar je de race (ook) kunt volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |