Vorig jaarquote:De 97e editie van de wereldkampioenschappen wielrennen wordt tussen 22 en 29 september 2024 gehouden in het Zwitserse Zürich. Alle wedstrijden finishen in Zürich. De start daarentegen verschilt per race. We zoeken opvolgers voor Mathieu van der Poel en Remco Evenepoel en natuurlijk ook opvolgers in alle andere categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen elite
Televisie
Eurosport/HBO Max
Sporza
NOS
Wordt je nou nooit is moe van jezelf?quote:Op zondag 29 september 2024 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat maakt uit, ja. Pogacar gaat ooit uit de tabellen geschrapt worden.
Mathieu en Tadej?quote:
Alleen Van der Poel komt er met pijn en moeite over?quote:Op zondag 29 september 2024 17:11 schreef Funzel het volgende:
[..]
Was het ook, anders was het sowieso plek 6 of 7
Ik vind taalfouten vermoeiender.quote:Op zondag 29 september 2024 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wordt je nou nooit is moe van jezelf?
Dus was het evengoed plek 4 geweest.quote:Op zondag 29 september 2024 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen Van der Poel komt er met pijn en moeite over?
Ben wereldkampioen?quote:Op zondag 29 september 2024 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat maakt uit, ja. Pogacar gaat ooit uit de tabellen geschrapt worden.
Ai, nu heb je me.quote:Op zondag 29 september 2024 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind taalfouten vermoeiender.
Te dom zijn om "wordt je" met T te schrijven.quote:Op zondag 29 september 2024 17:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wordt je nou nooit is moe van jezelf?
Zonder T.quote:Op zondag 29 september 2024 17:14 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Te dom zijn om "wordt je" met T te schrijven.
Visueel ingesteld zijn heeft soms ook nadelen.quote:
Kijk jij maar naar Enzo Knolquote:Op zondag 29 september 2024 17:14 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Te dom zijn om "wordt je" met T te schrijven.
Hij is ook al 3e geworden in LBL dus het kan welquote:Op zondag 29 september 2024 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel knap dat Mathieu op dit parcours überhaupt het podium haalt, vooraf leek dit WK me veel te zwaar voor hem.
Maar als je dan toch in deze situatie zit moet je het niet iedere keer stil laten vallen nadat je iemand terug hebt gehaald, want dan kun je wachten op de volgende aanval. Of zelf nog een keer gaan of dan maar tempo gaan rijden. Een paar keer lag het groepje uit elkaar, dat waren mooie momenten geweest om zelf nog eens door te trekken.
#Knolpowerquote:Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft ongelofelijk dat Remco op 75km helemaal was geïsoleerd.
De Belgische ploeg heeft hier echt gefaald.
Als Pogacar in de aanval gaat en alleen Simmons en Bagioli reageren gaat er heel veel mis.quote:Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat begint allemaal bij Remco zelf door totaal uit positie te zitten op 100 kilometer van de streep.quote:Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Yep, zonder een super Remco of Pogi kan het gewoon in LBL of RVL.quote:Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Hij is ook al 3e geworden in LBL dus het kan wel
Misschien, misschien ook niet.quote:Op zondag 29 september 2024 17:13 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dus was het evengoed plek 4 geweest.
Ja, Matje kon/wilde niet, maar Remco was er gewoon niet.quote:Op zondag 29 september 2024 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat begint allemaal bij Remco zelf door totaal uit positie te zitten op 100 kilometer van de streep.
En daarna op een stuk door te trekken waarna hij dus al zijn knechten verloorquote:Op zondag 29 september 2024 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat begint allemaal bij Remco zelf door totaal uit positie te zitten op 100 kilometer van de streep.
In Luik werd hij wel door Janneke en Mieke gelost bergop, podium was daar meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 29 september 2024 17:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Hij is ook al 3e geworden in LBL dus het kan wel
Hij moet hopen dat Pogacar zwaar aan de zuip gaat de komende twee weken.quote:Op zondag 29 september 2024 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zonder een super Remco of Pogi kan het gewoon in LBL of RVL.
En saboteur Wellens die met zijn beurt van 20 seconden het peloton opblaast, inclusief allerlei landgenoten die nog niets gedaan hadden.quote:Op zondag 29 september 2024 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mathieu had zich compleet opgeblazen als hij was gevolgd. Die moest wachten en vind het vooral knap dat hij hier podium haaltquote:Op zondag 29 september 2024 17:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, Matje kon/wilde niet, maar Remco was er gewoon niet.
Toch kan hij bepaald niet spreken van een rotjaar; hij heeft zijn successen wel gehad. Het niveau aan de top & subtop is enorm hoog.
Het is volkomen logisch dat Remco basisniveau tekort komt zo kort na een decompressie van de Tour en de Spelen, maar dat geeft hem geen vrijbrief om compleet uit positie te zitten op 100 kilometer van het einde. Hij heeft het aan zichzelf te wijten.quote:Op zondag 29 september 2024 17:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, Matje kon/wilde niet, maar Remco was er gewoon niet.
Toch kan hij bepaald niet spreken van een rotjaar; hij heeft zijn successen wel gehad en Olympisch goud blijft een levenslange prijs. Het niveau aan de top & subtop is enorm hoog.
Zeker... het was al eerder besproken; ik vermoed dat Matje toch gewoon dacht: ja, bekijk het maar.quote:Op zondag 29 september 2024 17:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mathieu had zich compleet opgeblazen als hij was gevolgd. Die moest wachten en vind het vooral knap dat hij hier podium haalt
Als er een steile en wat langere beklimming in zit, moet hij kiezen voor eigen tempo. In Luik en Lombardije is podium echt het hoogst haalbare zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Luik werd hij wel door Janneke en Mieke gelost bergop, podium was daar meer geluk dan wijsheid.
Hij zat in het begin veel om te kijken; ik denk dat hij in 1e instantie vooral het koren van het kaf wilde scheiden.quote:Op zondag 29 september 2024 17:21 schreef wimderon het volgende:
Ik dacht dat het niet zo vroeg ging gebeuren.
Rare gedachte bij Pogacar.
Ik geef hem geen vrijbrief.quote:Op zondag 29 september 2024 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is volkomen logisch dat Remco basisniveau tekort komt zo kort na een decompressie van de Tour en de Spelen, maar dat geeft hem geen vrijbrief om compleet uit positie te zitten op 100 kilometer van het einde. Hij heeft het aan zichzelf te wijten.
Dat zeg ik ook niet, ik analyseer slechts vanuit het perspectief Remco.quote:Op zondag 29 september 2024 17:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik geef hem geen vrijbrief.
Hij was er niet en dat was fout.
Maar hij hoeft geen nacht lang te huilen, gezien zijn hele jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |