abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215133067
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 03:27 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Heb jij 7 oktober gemist? Het hele MO en inmiddels ook heeeel veel geimporteerde moslims in Europa gaan elke avond naar bed en staan elke ochtend op met de diepste wens dat Israel vernietigd wordt. Een patstelling is daarom het meest gunstige wat nu nog kan gebeuren.
zie 1 hoger:

Israelis zijn blank en kunnen dus gewoon in elk Westers land gaan wonen. Je hoeft niemand te vermoorden.

Dus je zegt: het is klaar met het gelazer. De geldkraan gaat dicht. Jullie zijn allemaal welkom in USA/EU/RU.
Een aantal zal misschien in Israel blijven maar ja daar kiezen ze dan zelf voor.

Binnen een jaar is het afgelopen met die 80 jarige shit en ellende. Is er vrede in de regio.
En dat Sjiiten en Soennieten elkaar dan afmaken boeit niemand.
pi_215133069
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 03:27 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Heb jij 7 oktober gemist? Het hele MO en inmiddels ook heeeel veel geimporteerde moslims in Europa gaan elke avond naar bed en staan elke ochtend op met de diepste wens dat Israel vernietigd wordt. Een patstelling is daarom het meest gunstige wat nu nog kan gebeuren.
Ik zie het zo: stel dat jij besluit om in een of andere tokkie drugs ghetto te gaan wonen.
Ik wil je best helpen. Maar op een bepaald moment is het klaar.

Dan wordt het tijd dat je je boeltje pakt en vertrekt uit die ghetto en als jij dan zegt: "nee ik wil hier blijven" dan zeg ik: ok succes er mee.
Maar dan ook niet zeuren als een of andere drugs junk je overhoop steekt dat is dan je eigen keus geweest.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2024 03:32:09 ]
pi_215133070
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 03:20 schreef Jouska het volgende:

[..]
Ik denk ook dat Israel daarvoor kiest, maar mijn vraag was: hoe realistisch is dat ?

Kan een landje met 7 miljoen inwoners (waarvan de helft te lui is om in het leger te gaan want religie) schoon schip maken ?

Denk jij dat Israel het voor elkaar krijgt om zowel Gaza, West Bank, Jordanie, Libanon, Egypte, Syrie en Iran te bezetten en alle moslims te "verwijderen" uit die landen ?
Nee, maar dat hoeven ze toch ook niet? Gewoon af en toe duidelijk maken dat die landen kansloos zijn werkt ook. Als je nu, en zeker na afgelopen week, nog denkt dat Arabische landen een kans maken heb je niet goed opgelet.

En Egypte en Jordani kwamen daar trouwens decennia geleden al achter. En guess what: Isral heeft ze niet proberen te veroveren. Die landen sloten vrede en werden niet de tyfus in gebombardeerd. Ook niet bezet. Echt een heel interessant fenomeen. Grappig zoals dat lijkt te werken, of niet soms?
pi_215133074
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 03:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, maar dat hoeven ze toch ook niet? Gewoon af en toe duidelijk maken dat die landen kansloos zijn werkt ook. Als je nu, en zeker na afgelopen week, nog denkt dat Arabische landen een kans maken heb je niet goed opgelet.

En Egypte en Jordani kwamen daar trouwens decennia geleden al achter. En guess what: Isral heeft ze niet proberen te veroveren. Die landen sloten vrede en werden niet de tyfus in gebombardeerd. Ook niet bezet. Echt een heel interessant fenomeen. Grappig zoals dat lijkt te werken, of niet soms?
Allemaal leuk maar intussen wordt Israel door steeds meer groepen aangevallen en neemt de steun voor Israel af.
En de echte daders, Iran, merken er niks van.

10 jaar geleden was Israel een fantastisch land om te wonen.
1 jaar geleden werden ze aangevallen vanuit Gaza.
En nu worden ze regelmatig aangevallen door 3-4 verschillende organisaties.

Ja, Israel deelt veel hardere klappen uit maar de gemiddelde Israelier ligt nu ook niet meer rustig in zijn bedje te maffen. Het leven in Israel is nu ook een stuk minder relaxed geworden.

Als Israel zich nu terug trekt is dat een teken van zwakte en dan krijgen ze een dag later weer raketten op hun dak.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2024 03:47:05 ]
pi_215133077
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 03:14 schreef Eagles89 het volgende:
Alleen Pakistan, en die hebben ze gejat uit het Westen. En Pakistan (sunni) en Iran (shia) zijn niet zulke leuke vriendjes. Maar inderdaad, ik zie ook zeker via dat soort wegen ze uiteindelijk terechtkomen bij nog ergere regimes als Iran. Zo zie ik het zelf ook gebeuren, de haat tegen Israel wordt zo groot dat de Shia en Sunni tijdelijke vriendjes worden om Israel te kunnen vernietigen, dat zie je nu al gebeuren waar Erdogan regelmatig op bezoek bij Iran gaat, voorheen aartsvijanden. En Pakistan geeft hun nukes aan landen die dichter bij Israel liggen, en uiteindelijk zal er ooit vast eentje op Israel vallen. En dan gooit Israel als reactie het hele MO plat en kunnen ze daar 100 jaar later weer opnieuw beginnen om het met elkaar eens te worden.

Overigens is dit ook wat de voorspellingen van Nostradamus zeggen, voor wat het waard is natuurlijk.
Het zal eerder op New York vallen dan op Isral, aangezien Isral een satellietstaat van de VS is. Daarom werden ze ook aangevallen op 9/11. Zodra de VS en andere Westerse backers van Isral hen laten vallen is het afgelopen voor hun staatje. Isral zelf zal niet kernwapens inzetten omdat er dan miljoenen joden om het leven zullen komen, dat is het einde van het zionisme dat zogenaamd joden een veilige plek wilde bieden in een gevaarlijke wereld.

Wij volgen liever God's religie de Islam, :') niet Nostradamus :')

Er zal sowieso een grootschalige oorlog uitbreken, ook wel beter bekend als Armageddon.

According to the Book of Revelation in the New Testament of the Christian Bible, Armageddon is the prophesied location of a gathering of armies for a battle during the end times, which is variously interpreted as either a literal or a symbolic location. The term is also used in a generic sense to refer to any end-of-the-world scenario. In Islamic theology, Armageddon is also mentioned in Hadith as the Greatest Armageddon or Al-Malhama Al-Kubra (the great battle).

Terwijl ik dit opzocht zie ik dat de locatie (Tel Megiddo) in Noord-Isral ligt :') Het zal in ieder geval in de Levant zijn.
pi_215133078
Israel heeft Hamas de tering getrapt en gaat nu Hezbollah afmaken. Die raketten zijn vervelend, maar dat is een kwestie van doorbijten. En Iran heeft er uiteraard heel veel last van, het was hun project. Hun powerprojectie. Dat land staat voor lul doordat ze niets meer durven uitvreten zonder de dreiging van Hezbollah aan de noordgrens. Libanon stuurde een vliegtuig vol wapens voor Hezbollah gewoon terug naar Teheran. Zouden ze anders niet durven.
pi_215133079
twitter

Zou leuk zijn. Dat Assad niet zoveel zei was me ook al opgevallen.
pi_215133081
Er was een mafkees c.q. user actief in NWS die Maher al-Assad als zijn avatar had, ik ben zijn naam vergeten.

Assad richting hel is mooi meegenomen.
pi_215133083
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 03:54 schreef Ulx het volgende:
Israel heeft Hamas de tering getrapt en gaat nu Hezbollah afmaken. Die raketten zijn vervelend, maar dat is een kwestie van doorbijten. En Iran heeft er uiteraard heel veel last van, het was hun project. Hun powerprojectie. Dat land staat voor lul doordat ze niets meer durven uitvreten zonder de dreiging van Hezbollah aan de noordgrens. Libanon stuurde een vliegtuig vol wapens voor Hezbollah gewoon terug naar Teheran. Zouden ze anders niet durven.
Je denkt teveel vanuit het Westerlijke denken.

Als jij gruwelijk op je bek geslagen wordt door iemand die 10x zo sterk is zou jij het niet meer in je hoofd halen om nog een keer te meppen.
Maar zoals je zelf al zei worden die landen nu al 100 jaar op hun bek geslagen en het blijft maar door gaan.

Israel kan niet winnen want ze hebben een land gebouwd tussen de malloten.
Israel zal altijd in een kut-regio liggen en het zal er altijd kut blijven.
pi_215133428
quote:
3s.gif Op maandag 30 september 2024 03:51 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Het zal eerder op New York vallen dan op Isral, aangezien Isral een satellietstaat van de VS is. Daarom werden ze ook aangevallen op 9/11. Zodra de VS en andere Westerse backers van Isral hen laten vallen is het afgelopen voor hun staatje. Isral zelf zal niet kernwapens inzetten omdat er dan miljoenen joden om het leven zullen komen, dat is het einde van het zionisme dat zogenaamd joden een veilige plek wilde bieden in een gevaarlijke wereld.

Wij volgen liever God's religie de Islam, :') niet Nostradamus :')

Er zal sowieso een grootschalige oorlog uitbreken, ook wel beter bekend als Armageddon.

According to the Book of Revelation in the New Testament of the Christian Bible, Armageddon is the prophesied location of a gathering of armies for a battle during the end times, which is variously interpreted as either a literal or a symbolic location. The term is also used in a generic sense to refer to any end-of-the-world scenario. In Islamic theology, Armageddon is also mentioned in Hadith as the Greatest Armageddon or Al-Malhama Al-Kubra (the great battle).

Terwijl ik dit opzocht zie ik dat de locatie (Tel Megiddo) in Noord-Isral ligt :') Het zal in ieder geval in de Levant zijn.
Toch iedere keer weer interessant om te zien hoe religieuze gekken afwisselend heel boos doen over onschuldige slachtoffers om normale mensen te manipuleren en dan een paar posts later openlijk fantaseren over het einde der tijden. Jij bent een minder persoon door je religie.
pi_215133587
quote:
Hamas says its leader in Lebanon was killed in Israeli airstrike
Palestinian terror group Hamas says that its leader in Lebanon, Fateh Sherif Abu el-Amin, was killed in an Israeli strike in the south of the country.

The group says a number of his family members were also killed in the strike.

“Fateh Sherif Abu el-Amin, the leader of Hamas… in Lebanon and member of the movement’s leadership abroad” was killed in a strike on his “home in the Al-Bass camp in south Lebanon,” a Hamas statement says.

The official National News Agency reported an airstrike near the southern city of Tyre.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 30 september 2024 @ 08:01:02 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215133704
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 07:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Toch iedere keer weer interessant om te zien hoe religieuze gekken afwisselend heel boos doen over onschuldige slachtoffers om normale mensen te manipuleren en dan een paar posts later openlijk fantaseren over het einde der tijden. Jij bent een minder persoon door je religie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215133819
twitter
pi_215133831
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 04:17 schreef Jouska het volgende:

[..]
Je denkt teveel vanuit het Westerlijke denken.

Als jij gruwelijk op je bek geslagen wordt door iemand die 10x zo sterk is zou jij het niet meer in je hoofd halen om nog een keer te meppen.
Maar zoals je zelf al zei worden die landen nu al 100 jaar op hun bek geslagen en het blijft maar door gaan.

Israel kan niet winnen want ze hebben een land gebouwd tussen de malloten.
Israel zal altijd in een kut-regio liggen en het zal er altijd kut blijven.
Dus wat doet Isral nu? Omliggende landen zo gigantisch hard op hun muil slaan, dat ze de komende tijd niet eens meer terug kunnen slaan. Hoeveel top mensen heeft Isral verloren afgelopen maanden? 1? Vijand? Iedereen.

Zet je sluier af met je “WeStErLijKe denken”.
pi_215134038
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
NRC 🤮
[..]

Om te kotsen.
Eigenaar nrc = was fout tijdens de oorlog
Nrc = fout na dd oorlog

Wat is die drang toch bij de policors? Gatverdamme.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215134048
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:26 schreef Nober het volgende:

[..]
[ x ]

53 meters. That’s the distance between a @UN school and Hezbollah’s underground headquarters where Hassan Nasrallah was eliminated alongside 20+ additional terrorists.

Flauw.
Dat is in Tel Aviv (haaretz artikel) of een Washington (Pentagon), Londen en Parijs niet anders.
pi_215134051
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 08:20 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Teachers union.
Right. Lekker schoolkelders kunnen ombouwen tot whatever hamas daarmee deed.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215134092
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 03:31 schreef Jouska het volgende:

[..]
Ik zie het zo: stel dat jij besluit om in een of andere tokkie drugs ghetto te gaan wonen.
Ik wil je best helpen. Maar op een bepaald moment is het klaar.

Dan wordt het tijd dat je je boeltje pakt en vertrekt uit die ghetto en als jij dan zegt: "nee ik wil hier blijven" dan zeg ik: ok succes er mee.
Maar dan ook niet zeuren als een of andere drugs junk je overhoop steekt dat is dan je eigen keus geweest.

Maar nu heb je kernwapens en kunt alle ongewenste figuren verwijderen. Wat nu?
In principe kan Israel dat gebied etnisch zuiveren en dan zijn ze ook van het gelazer af.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 30 september 2024 @ 09:18:30 #169
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215134101
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Teachers union.
Right. Lekker schoolkelders kunnen ombouwen tot whatever hamas daarmee deed.
De VN sponsport graag terreur.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215134148
Toch bijzonder bijna 20% van de inwoners van Isral is Moslim en die hoor je amper klagen over hun land.

Overigens een hoop mensen zijn hier historisch in de war. In het voormalige Juda zijn waren al heel lang joodse stammen aanwezig. Dit zijn dezelfde mensen die denken dat de oorspronkelijke bewoners van Zuid -Afrika donker zijn. De oorspronkelijke bewoners van Zuid - Afrika zijn wel weer uitgemoord door de donkere afrikanen ( en blanken ).

En een land Palestina heeft nooit bestaan.
pi_215134180
quote:
4s.gif Op maandag 30 september 2024 04:02 schreef Triggershott het volgende:
Er was een mafkees c.q. user actief in NWS die Maher al-Assad als zijn avatar had, ik ben zijn naam vergeten.

Assad richting hel is mooi meegenomen.
Zahreddine geloof ik. Of IPA35.
Incelfrikandel
pi_215134188
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Maar nu heb je kernwapens en kunt alle ongewenste figuren verwijderen. Wat nu?
In principe kan Israel dat gebied etnisch zuiveren en dan zijn ze ook van het gelazer af.
Met de kernwapens zuiveren ze ook zichzelf. En denk je dat we serieus toestaan dat Isral even 100+ miljoen mensen nuked. :N
pi_215134210
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:31 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Met de kernwapens zuiveren ze ook zichzelf. En denk je dat we serieus toestaan dat Isral even 100+ miljoen mensen nuked. :N
Nee maar de kernwapens zijn dan ook om de omgeving in hun eigen neergang mee te nemen.
Niet om de omgeving te zuiveren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_215134215
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee maar de kernwapens zijn dan ook om de omgeving in hun eigen neergang mee te nemen.
Niet om de omgeving te zuiveren.
Je had het over zuiveren.
pi_215134231
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 09:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je had het over zuiveren.
Klopt maar ik bedoelde dat als 2 lossen onderwerpen op de foute vergelijking van Jouska.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')