Ik gebruik dit bij vochtig spul. Werkt niet 100% maar wel beter dan niets https://vacuumsealers.nl/(...)en/vochtabsorberend/quote:Op maandag 30 september 2024 18:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Godverpielekes, das wel verdomd lastig met een Silvercrest vacumeerder die liefst alles nat zuigt en dan niet meer vacumeert
Oh ja, hier moest ik nog op reageren. Appels hebben allemaal zo hun eigen ras. En sommige rassen zijn vroegrijp - zo beginnen de Drentse Bellefleuren al in augustus. En die zijn *niet* bewaarbaar dus die moeten direct opgegeten worden of tot cider of appelmoes verwerkt. Andere appels, bijvoorbeeld Schone van Boskoop, of Lunterse Pippeling, zijn laat rijp. Die pluk je pas eind oktober. En zoals veel appels is plukrijp nog niet gelijk aan eetrijp; die Renettes kunnen beter nog even liggen.quote:Op zondag 29 september 2024 17:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een familie die nogal van de tuinen en fruitbomen is enzo, en van kleins af aan ben ik opgevoed met het concept dat appels en peren vanaf 10 oktober geoogst kunnen worden, voor optimale zoetheid enzo... Dus je bent niet heel laat ofzo.
(Waarom niet 11 oktober? MIjn jongste tante is op 10 oktober geboren)
Ja, maar ook wel verklaarbaar. Er zijn heel verdrietige omstandigheden rondom een collega. Dat raakt me emotioneel een geeft ook kopzorgen omdat ik helaas leidinggevende graag 'goed' wil doen. Plus meerdere ruknachten afgelopen week. Spanning en slaapgebrek is een mooi recept.quote:Op maandag 30 september 2024 13:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Drie keer raden wie vanochtend ineens weer oud bloed had. Kan wel de migraine van gister verklaren.. wel gek, ik kon altijd maanden tot zelfs meer dan een jaar doorslikken zonder doorbraakbloeding of oud bloed. Nu had ik in aug maar een keer stopweek genomen toen ik voor de derde keer in paar maanden tijd wat oud bloed had (meestal slik ik dan gewoon door en is het dan na een dag alweer weg). Twaalf dagen na weer starten al eerste keer doorbraakbloeding, en nu is het 26 dagen na die keer en dus alweer oud bloed. Hopelijk wordt de tijd ertussen weer steeds langer..
Vervelend @:Clubsoda dat vandaag zo'n dag is!
Ah, ja, die combinatie helpt niet mee nee. Wat verdrietig! Het is natuurlijk mooi dat je het als leidinggevende goed wil doen, maar moet ook niet ten koste gaan van jezelfquote:Op maandag 30 september 2024 19:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, maar ook wel verklaarbaar. Er zijn heel verdrietige omstandigheden rondom een collega. Dat raakt me emotioneel een geeft ook kopzorgen omdat ik helaas leidinggevende graag 'goed' wil doen. Plus meerdere ruknachten afgelopen week. Spanning en slaapgebrek is een mooi recept.
Wat stom van bloedingen
Deze grapjas is net terug van 4,5 km joggen in de storm en regen en duisternis. Rare hobby eigenlijk.quote:Op maandag 30 september 2024 15:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hardlopen valt ook onder trainen, grapjas![]()
Bikkel wel hoorhoop met je mee dat het nog even droog wordt straks!
Ik vind het een rare hobby, jaquote:Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze grapjas is net terug van 4,5 km joggen in de storm en regen en duisternis. Rare hobby eigenlijk.
Wel droog naar huis gefietst na werk, dus al met al niks te klagen
Research naar dweilrobotsquote:Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vind het een rare hobby, ja. Maar ik hou dan ook helemaal niet van hardlopen, en al helemaal niet in de storm en regen en duisternis. Ik heb vast ook hobbies die anderen raar vinden
Die is in augustus al besteldquote:Op maandag 30 september 2024 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Op dit moment wil ik voor 1200 euro adventskalenders kopen. Het seizoen begint weer
Bierkalender zeker? Die zijn er altijd vroeg bij maar dat lust ik niet.quote:
Weirdoquote:Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze grapjas is net terug van 4,5 km joggen in de storm en regen en duisternis. Rare hobby eigenlijk.
Ugh, dat is allemaal matig. Sterkte.quote:Op maandag 30 september 2024 19:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, maar ook wel verklaarbaar. Er zijn heel verdrietige omstandigheden rondom een collega. Dat raakt me emotioneel een geeft ook kopzorgen omdat ik helaas leidinggevende graag 'goed' wil doen. Plus meerdere ruknachten afgelopen week. Spanning en slaapgebrek is een mooi recept.
Ja! Ik doe ook eindelijk mee met de adventskalenderclubquote:Op maandag 30 september 2024 20:39 schreef gcjoel het volgende:
Op dit moment wil ik voor 1200 euro adventskalenders kopen. Het seizoen begint weer
Haha, bijvoorbeeld!quote:Op maandag 30 september 2024 20:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Research naar dweilrobots
Heb je eigenlijk een conclusie bereikt op dat gebied?
Ik heb bij nog een paar mensen geīnformeerd wat ze zouden doen met ¤1200. B zou ¤1200 aan lego kopen. Broertje zou een mountainbike kopen of ¤1200 aan outdoorkleding. M'n collega zou een nieuwe bril kopen. En m'n andere collega zou twee geiten kopen en een huisje voor zijn twee geiten en voer voor de geiten. (Niemand die ook een dweilrobot wil iig)
Ja Beer in a box.quote:Op maandag 30 september 2024 20:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bierkalender zeker? Die zijn er altijd vroeg bij maar dat lust ik niet.
Mijn vriend heeft zelfs een advent voor de advent kalender.
Leuk! Ik ga ook een thee kalender bij DM kopen weer.quote:Op maandag 30 september 2024 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weirdo
[..]
Ugh, dat is allemaal matig. Sterkte.
[..]
Ja! Ik doe ook eindelijk mee met de adventskalenderclubIk heb bij DM twee theekalenders gekocht, van Yogi en Clipper.
Ik ging met de fiets naar de sportschool. Terwijl er een auto voor het grijpen staat. Jas en broek hangen nu aan de waslijn na te druppen.quote:Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
1200¤ is een leuke vakantie in Verwegistan.quote:Op maandag 30 september 2024 20:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Research naar dweilrobots
Heb je eigenlijk een conclusie bereikt op dat gebied?
Ik heb bij nog een paar mensen geīnformeerd wat ze zouden doen met ¤1200. B zou ¤1200 aan lego kopen. Broertje zou een mountainbike kopen of ¤1200 aan outdoorkleding. M'n collega zou een nieuwe bril kopen. En m'n andere collega zou twee geiten kopen en een huisje voor zijn twee geiten en voer voor de geiten. (Niemand die ook een dweilrobot wil iig)
DM kalendersquote:Op maandag 30 september 2024 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga ook een thee kalender bij DM kopen weer.
Heb er nu een met moestuinzaden van feggies
Omg. Weet niet wat dat is maar ik moet het hebben.quote:Op maandag 30 september 2024 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga ook een thee kalender bij DM kopen weer.
Heb er nu een met moestuinzaden van feggies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lekker zes kamers betalen dalekquote:Op maandag 30 september 2024 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
twee kamers dit keer, driedubbel
Volgens mij zouden we dan nu niet veel duurder uit zijn dan die faalkeer van twee (?) jaar terug waar ik last minute nog moest boekenquote:Op maandag 30 september 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker zes kamers betalen dalek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |