quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog even gedacht om mrX te tippen dat je heus iets hebt aan alles bewaren
De werkman in de schuur kon mooi wat alu hoek’latten’ van het plafondje trekken en gebruiken. De 30 cm, die overbleef heb ik snel in de kliko gemieterd. 😂quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb nog even gedacht om mrX te tippen dat je heus iets hebt aan alles bewaren
[..]
Een onbekende functie maar hij gaat al heel wat jaren mee.
Wat vervelend nou.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de reumatoloog gesproken. Verhoogde ontstekingswaarden en verder geen aanknopingspunten voor wat er nou in vredesnaam met mijn handen aan de hand is. Morgen begin ik met een kuur prednisolon
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:16 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Jan_Onderwater fijn dat de foto's schoon waren!!
@:Kaatje1 dat klinkt inderdaad relatief goed. En 30 gram in 7 weken klinkt ook nog wel oké. Je wil natuurlijk niet dat dat doorzet in dat tempo, maar het is wel een gewicht dat met wat meer eten er ook relatief snel weer aan kan zitten natuurlijk. Hopelijk helpt wat meer aanbieden!
Ik ging vanochtend ook bloedprikken, voor cholesterol, om te kijken of de leefstijlveranderingen die ik de afgelopen maanden heb doorgevoerd al wat effect hebben gehad. Ik ben heel tevreden. Goede cholesterol mag nog wat meer omhoog, maar de overige waarden zijn volgens mij allemaal netjes nu. Ik vind het ook best een groot verschil in 6 maanden. En ik ben ook eigenlijk best trots op mezelf, want ik heb ook écht mn leefstijl veranderd. Ik ben een beetje afgevallen, mn vet% is omlaag, cholesterol dus echt stuk beter, maar ik heb ook gewoon pizza gegeten, taart, sushi, friet enz. Dus niks helemaal geschrapt. Het is inmiddels een beetje mijn 'nieuwe normaal', om die term eens positief te gebruiken
Patat in plantaardige vloeibare olie heeft geen cholesterol, net als chips. En sushi is juist goed, ik gebruik mijn hoge cholesterol als excuus om eens per week sushi te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mooi zo!
La derecha oprime, la izquierda libera
Om krankjorum van te wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed gedaan Vlindertje!
Ik heb de reumatoloog gesproken. Verhoogde ontstekingswaarden en verder geen aanknopingspunten voor wat er nou in vredesnaam met mijn handen aan de hand is. Morgen begin ik met een kuur prednisolon
Gevonden!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:44 schreef Blues het volgende:
Ik sta op een foto online bij omroep west die gisteravond gemaakt is
https://www.omroepwest.nl(...)-beste-rockband-ever![]()
Das knap!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Gevonden!
Wel mooi dat in ieder geval Caesar aanwezig was…
Nogal ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om krankjorum van te worden
Tis wel rot dat je zoveel pijn meds moet gebruiken, maakt je dagelijks leven wel dragelijker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nogal ja.
Het gaat de laatste 2 weken wel beter gelukkig. Er zitten niet meer zulke enorme pieken in de pijn. Dat maakt het makkelijker mee om te gaan. Ik heb de laatste maanden bijzonder veel aanpassingen in mijn dagelijks leven gedaan, slik veel pijnstilling en draag vaak spalken. Dat zal die pieken weghalen. Op zich fijn maar ik wil eigenlijk wel graag naar de situatie hoe hij was
Dit allemaal. Deuren in huis staan altijd open zodat ik de klink niet meer naar beneden hoef te doen. Ik wissel veel af. Rij nauwelijks in mijn eigen auto met brakke stuurbekrachtiging. Ik kook makkelijker. J regelt was, afwas, vaatwasser, een deel van het koken, alles SodaStream, etc.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Tis wel rot dat je zoveel pijn meds moet gebruiken, maakt je dagelijks leven wel dragelijker.
Die aanpassingen zijn meer rust of je dag en wat anders indelen, meer dingen 'laten'?
Ja jong het gaat niet snel hèquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:18 schreef Blues het volgende:
@:vlindertje89 wat goed van de lipiden![]()
@:vanyel hoe gaat t nu met jou?
Ik heb geen idee waar de snackbar of manneke pis hun friet in frituren - misschien inderdaad plantaardige olie, maar ik ging maar uit van 'het ergste'quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Patat in plantaardige vloeibare olie heeft geen cholesterol, net als chips. En sushi is juist goed, ik gebruik mijn hoge cholesterol als excuus om eens per week sushi te halen![]()
Maar mooi zo!
Wat shit zeg, dat je nog niks wijzer bent..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nogal ja.
Het gaat de laatste 2 weken wel beter gelukkig. Er zitten niet meer zulke enorme pieken in de pijn. Dat maakt het makkelijker mee om te gaan. Ik heb de laatste maanden bijzonder veel aanpassingen in mijn dagelijks leven gedaan, slik veel pijnstilling en draag vaak spalken. Dat zal die pieken weghalen. Op zich fijn maar ik wil eigenlijk wel graag naar de situatie hoe hij was
Oh dies leukquote:
Donderdag krijgt ze de resultaten van de cel-onderzoeken (eindelijk).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:17 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie hoe is het met moeders? Is zij al begonnen met Efudix?
Is het een grote plek om te behandelen?
Voor mij zijn het bovenlip en neus over 2 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |