SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
* gebrokenglas aait de poesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oeh. Dat klinkt wel erg fout.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij met je allemaal steeds
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
de poes van Lovelyquote:
* gebrokenglas verandert snel het onderwerp weer naar koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk dat het wijs is dat jij even geen koffie drinkt, de kans op verslikking is aanwezigquote:Op zondag 29 september 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas verandert snel het onderwerp weer naar koffie.
Volgens mij in de SC wel hoor, hier niet omdat het met punten te maken heeftquote:Op zondag 29 september 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In onz DTS en SC bestaat kapen nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 september 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het wijs is dat jij even geen koffie drinkt, de kans op verslikking is aanwezig![]()
![]()
tijd dat hij er een verdikkingsmiddel doorheen gaat doen dan verslikt hij zich niet snel meerSmile, it's free therapy.![]()
Het bestaat want het gebeurdquote:Op zondag 29 september 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In onz DTS en SC bestaat kapen niet
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nope........... heeft de baas daar gezegdquote:Op zondag 29 september 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij in de SC wel hoor, hier niet omdat het met punten te maken heeft![]()
Dat is wel een goed plan, krijgen mensen met slik problemen ookquote:Op zondag 29 september 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
tijd dat hij er een verdikkingsmiddel doorheen gaat doen dan verslikt hij zich niet snel meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SwJ?quote:Op zondag 29 september 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope........... heeft de baas daar gezegd
Ja, ik las het woord 'droog' gelukkig erg vaak in het weerbericht.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
9. Gij zult niet miepen over het kapen van een topic.quote:Op zondag 29 september 2024 08:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het bestaat want het gebeurd
Jup viel me al op dat het daar ook vaker gedaan wordt, weet dat het daar eerst niet mocht.quote:
Paar weken terug heeft die baas er wat over gezegdin de sc.
Lekker warm laagjesoutfit aka truienweer.quote:Op zondag 29 september 2024 09:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja alleen nog wel koud buiten 7 graden brr'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik miep nietquote:Op zondag 29 september 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
9. Gij zult niet miepen over het kapen van een topic.
[..]
Jup viel me al op dat het daar ook vaker gedaan wordt, weet dat het daar eerst niet mocht.
dan begrijp je mij verkeerd
Vind het niet erg'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is wel fijnquote:Op zondag 29 september 2024 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik las het woord 'droog' gelukkig erg vaak in het weerbericht.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ik weet dat je niet miept borrel!!!quote:Op zondag 29 september 2024 09:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik miep nietdan begrijp je mij verkeerd
Vind het niet erg
O oke, wist ik ook nietquote:Op zondag 29 september 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
9. Gij zult niet miepen over het kapen van een topic.
[..]
Jup viel me al op dat het daar ook vaker gedaan wordt, weet dat het daar eerst niet mocht.
Gelukkigquote:Op zondag 29 september 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet dat je niet miept borrel!!!
Sowieso een trui aan met een hempje eronder ( heb mijn huis kloffie nog aan )quote:Op zondag 29 september 2024 09:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker warm laagjesoutfit aka truienweer.
Ben je al opgestaan?quote:Op zondag 29 september 2024 09:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso een trui aan met een hempje eronder ( heb mijn huis kloffie nog aan )![]()
Heeeeerlijkquote:Op zondag 29 september 2024 09:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso een trui aan met een hempje eronder ( heb mijn huis kloffie nog aan )'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik ga nu bij vrirnd spoken.
Ben benieuwd of hij nog blij iswe shall see
Succesquote:Op zondag 29 september 2024 09:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga nu bij vrirnd spoken.
Ben benieuwd of hij nog blij iswe shall see
![]()
Morguh Moonquote:
Mooniequote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lovie
[..]
BIRTIE goedemorgen
[..]
Hey Dot![]()
OOk al zo sportiefquote:Op zondag 29 september 2024 09:18 schreef M_0_0_N het volgende:
Straks weer personal training in de sportschoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes tochquote:Op zondag 29 september 2024 09:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ben pas net begonnen hoor 2 weken geleden
Je bed al uitquote:
Ik wil kijken of ik killempie kan in halenquote:Op zondag 29 september 2024 09:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Liev is punckten aan het pakken
Ik heb nog maar 4 puncktjes nodigquote:Op zondag 29 september 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wil kijken of ik killempie kan in halen![]()
![]()
Krijg je die van mijquote:Op zondag 29 september 2024 09:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 puncktjes nodig
Morguh Paulquote:
Nee hup uit bedquote:Op zondag 29 september 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nope lig te dubben of ik nog even mijn ogen dicht ga doen![]()
Goedemorgen Lovelyquote:![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Mogguh allemaal
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Amy krijgt ook een prive
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Chocolaquote:Op zondag 29 september 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo even naar
https://www.chocoladefestivalzutphen.nl/![]()
Dot![]()
![]()
Woon hier al 27 jaar en ben nog nooit geweestquote:![]()
Hey Justin
Dan wordt het idd eens tijdquote:Op zondag 29 september 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon hier al 27 jaar en ben nog nooit geweest![]()
Hey Justin![]()
![]()
chocolaquote:Op zondag 29 september 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo even naar
https://www.chocoladefestivalzutphen.nl/
![]()
Moet toch naar de juwelier, ik heb van de ene gouden armband bedels af laten halen en aan een andere weer aan laten zettenquote:
Kom ik er na 14 dagen achter dat ik degene waar ze ze van af hebben gehaald niet heb terug gekregen.Mooi kut dat ik daar op dat moment niet aan dacht. WIlde hem aan mijn dochter geven van de week en schoot het mij ineens te binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk, veel plezier!quote:Op zondag 29 september 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga zo even naar
https://www.chocoladefestivalzutphen.nl/Cause there is always a wrong to your right 🎶
Thnx, gaat vast goed komen. En zo niet ben ik ook zo weer thuisquote:
Hoe is het vandaag met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk hebben ze die nog dan!quote:Op zondag 29 september 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet toch naar de juwelier, ik heb van de ene gouden armband bedels af laten halen en aan een andere weer aan laten zetten
Kom ik er na 14 dagen achter dat ik degene waar ze ze van af hebben gehaald niet heb terug gekregen.Mooi kut dat ik daar op dat moment niet aan dacht. WIlde hem aan mijn dochter geven van de week en schoot het mij ineens te binnen![]()
Hmm het houdt nog niet over. Ik moet eigenlijk morgen een presentatie op het werk geven, maar denk dat dat niet gaat lukken. Vannacht natuurlijk de hele nacht daar rare koortsdromen over gehadquote:Op zondag 29 september 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, gaat vast goed komen. En zo niet ben ik ook zo weer thuis
Hoe is het vandaag met je?
Ik had al gebeld maar ze wisten van niets natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je gewoon melden dat je ziek bent, ik ben ook drie weken echt ziek geweest van coronaquote:Op zondag 29 september 2024 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm het houdt nog niet over. Ik moet eigenlijk morgen een presentatie op het werk geven, maar denk dat dat niet gaat lukken. Vannacht natuurlijk de hele nacht daar rare koortsdromen over gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 september 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had al gebeld maar ze wisten van niets natuurlijk![]()
![]()
Maar, volgens mij wordt alles gefilmd in zo juwelier, dan moeten ze de beelden maar terug kijken dat ik hem niet terug gekregen hebquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat gaat 'm niet worden. Lekker ziekmelden iddquote:Op zondag 29 september 2024 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm het houdt nog niet over. Ik moet eigenlijk morgen een presentatie op het werk geven, maar denk dat dat niet gaat lukken. Vannacht natuurlijk de hele nacht daar rare koortsdromen over gehad
En hoi AmyyyyyyZzZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij helemaal niet meer.. maar achquote:Op zondag 29 september 2024 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lukt me vaak niet meerMaar nu wel
Goed idee.. wanneer heb je een gaatje vrij?quote:Op zondag 29 september 2024 10:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je mijn nieuwe matras eens proberen
Voor jou altijdquote:Op zondag 29 september 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee.. wanneer heb je een gaatje vrij?![]()
![]()
Ik ga nu even op mijn handen zittenquote:Op zondag 29 september 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee.. wanneer heb je een gaatje vrij?
In de agenda Dot, in de agendaquote:Op zondag 29 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga nu even op mijn handen zitten![]()
![]()
Doe maar niet hoor, typ maar gewoonquote:Op zondag 29 september 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga nu even op mijn handen zitten
Ja ja heb je niet gelezen hoe ondeugend ze vandaag is?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 september 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had al gebeld maar ze wisten van niets natuurlijkhopelijk hebben ze hem toch nog gevonden. Wel vervelend dat je nu dit gedoe weer hebt
Was maar 2 minutenquote:Op zondag 29 september 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja heb je niet gelezen hoe ondeugend ze vandaag is?
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja heb je niet gelezen hoe ondeugend ze vandaag is?Nee, ben er pas net. Maar vertel
![]()
![]()
inderdaad, je hebt vaak tegenslag, Dot.quote:Op zondag 29 september 2024 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hopelijk hebben ze hem toch nog gevonden. Wel vervelend dat je nu dit gedoe weer hebt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Memory Foam!quote:
Ja, ik had vrijdag mn manager al gebeld, maar toen voelde ik me net even goed, dus dacht ik dat het wel zou lukken, maar daarna werd ik weer zieker.quote:Op zondag 29 september 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon melden dat je ziek bent, ik ben ook drie weken echt ziek geweest van coronamja kan beter thuisblijven als dat ik ook nog mensen aansteek, we zitten net voor de accreditatie, dus iedereen is hard nodig, er mocht nu ook niemand vakantie opnemen.
Beter nog even wat dagen thuis blijven en goed uitzieken..
Datquote:Op zondag 29 september 2024 11:03 schreef Lovely het volgende:
Beter nog even wat dagen thuis blijven en goed uitzieken..Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
En buiten dat aansteken, je bent ook gewoon nog ziek. Dan moet je geen presentatie gaan houden.quote:Op zondag 29 september 2024 11:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had vrijdag mn manager al gebeld, maar toen voelde ik me net even goed, dus dacht ik dat het wel zou lukken, maar daarna werd ik weer zieker.mja kan beter thuisblijven als dat ik ook nog mensen aansteek, we zitten net voor de accreditatie, dus iedereen is hard nodig, er mocht nu ook niemand vakantie opnemen.
![]()
Naja, ik dacht misschien online, maar ik heb ook bijna geen stem meerquote:Op zondag 29 september 2024 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
En buiten dat aansteken, je bent ook gewoon nog ziek. Dan moet je geen presentatie gaan houden.
Inb4 lekker rustig
Bedje in en thee met honingquote:Op zondag 29 september 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik dacht misschien online, maar ik heb ook bijna geen stem meer
Inb4 lekker rustig
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik dacht misschien online, maar ik heb ook bijna geen stem meer
Inb4 lekker rustig![]()
In gebarentaal een optie?![]()
![]()
Misschien een tekst-naar-spraak programma? Dat ik vandaag gewoon de presentatie maak en morgen alleen op play hoef te drukkenquote:
Ben net uit bed! Ik hou niet van de hele dag in bed liggen, dan voel ik me nog zieker.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Goed idee, maar blijf jij maar lekker in bed liggen. Wij maken de presentatie welquote:Op zondag 29 september 2024 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien een tekst-naar-spraak programma? Dat ik vandaag gewoon de presentatie maak en morgen alleen op play hoef te drukken![]()
![]()
![]()
Edit: *Niet in bed liggenquote:Op zondag 29 september 2024 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed idee, maar blijf jij maar lekker in bed liggen. Wij maken de presentatie wel![]()
![]()
![]()
Op de bank met een dekentje en dan series/film kijken en bolken
Misschien ga ik vanmiddag nog wel aan de wandel en wil nog even lezenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan is ze zo weer de oudequote:Op zondag 29 september 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
Op de bank met een dekentje en dan series/film kijken en bolken![]()
![]()
Dit is wat ik doe! En nu een schaaltje ananas etenquote:Op zondag 29 september 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
Op de bank met een dekentje en dan series/film kijken en bolken
Lekker hoorquote:Op zondag 29 september 2024 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is wat ik doe! En nu een schaaltje ananas eten
Idd.quote:Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hoop het ziek zijn is niet fijn+
voor @MizzezAmy
![]()
Ja, het is prachtig weer om even door de natuur te wandelen! Dit zijn de mooie hefstdagenquote:Op zondag 29 september 2024 11:16 schreef Lovely het volgende:
Misschien ga ik vanmiddag nog wel aan de wandel en wil nog even lezen
De presentatie kan vast niet levensreddend zijn dus kan vast ook laterTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Onderschat de presentaties van @MizzezAmy nietquote:Op zondag 29 september 2024 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De presentatie kan vast niet levensreddend zijn dus kan vast ook later![]()
Yep, daarom maar even een wandeling maken en wat foto's makenquote:Op zondag 29 september 2024 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het is prachtig weer om even door de natuur te wandelen! Dit zijn de mooie hefstdagenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jaaah en daarna hier de foto's delen!quote:Op zondag 29 september 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, daarom maar even een wandeling maken en wat foto's maken
quote:Op zondag 29 september 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah en daarna hier de foto's delen!![]()
![]()
Zal ik doenquote:Op zondag 29 september 2024 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah en daarna hier de foto's delen!![]()
Ga jij ook wandelen en foto's delen?quote:
Ik ga boodschappen doen, misschien kan ik daar iets van delenquote:Op zondag 29 september 2024 11:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga jij ook wandelen en foto's delen?![]()
![]()
Kom maar brengenquote:Op zondag 29 september 2024 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga boodschappen doen, misschien kan ik daar iets van delen
Inderdaadquote:
Bij voorkeur welquote:![]()
Ik wacht vol spanning af!quote:
PATATTIEquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Voor je het weet bolk je de verkeerde persoon en dan is diegene weer ZIEDENDquote:Op zondag 29 september 2024 12:02 schreef JustinK het volgende:
Je moet natuurlijk wel goed zien dat je gebolkt wordt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2024 12:02:47 ]![]()
Ah ok, dus kijken voor een gewone brilquote:Op zondag 29 september 2024 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik al, maar als ik moe ben zie ik alles niet zo goed meer. Monitor wordt ook lastigerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, dus kijken voor een gewone bril![]()
![]()
Of lenzen kan ook, tenzij je dat niks vindt natuurlijkquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor je het weet bolk je de verkeerde persoon en dan is diegene weer ZIEDEND![]()
![]()
Ik hou niet zo van lenzen, en een bril staat mij welquote:Op zondag 29 september 2024 12:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of lenzen kan ook, tenzij je dat niks vindt natuurlijk![]()
![]()
Wordt je nog knapperquote:Op zondag 29 september 2024 12:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van lenzen, en een bril staat mij wel
[ afbeelding ]
Hebben jullie wel eens gehoord van een pindakaasboom?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oeh, bijna koffie over het toetsenbord.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, zegt me niks. Het klinkt als onzin.quote:Op zondag 29 september 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van een pindakaasboom?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De kansenboom of pindakaasboom is een plant uit de lipbloemenfamilie. Soms wordt hij ook tot de familie Verbenaceae gerekend. De kansenboom groeit in het wild in China en Japan. Het is de enige soort uit zijn geslacht die voldoende winterhard is in het West-Europese klimaat. Wikipediaquote:Op zondag 29 september 2024 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zegt me niks. Het klinkt als onzin.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
De Clerodendrum trichotomum.quote:Op zondag 29 september 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
De kansenboom of pindakaasboom is een plant uit de lipbloemenfamilie. Soms wordt hij ook tot de familie Verbenaceae gerekend. De kansenboom groeit in het wild in China en Japan. Het is de enige soort uit zijn geslacht die voldoende winterhard is in het West-Europese klimaat. WikipediaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, hier een zonnetje.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar gaan jullie heen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Lekker uitwaaien en daarna warme chocolademelk drinken met slagroom![]()
Waar komen jullie toch vandaan?
Ohja ik ging biologische bloembollen bestellen
Trotste mama van Ambar
"toevallig"quote:Op zondag 29 september 2024 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Laat ik nu toevallig vlakbij zee wonen
Gaan we ergens anders heen tochquote:Op zondag 29 september 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben iets minder fan van de zee![]()
Om op te eten?quote:Op zondag 29 september 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik ging biologische bloembollen bestellenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Woordle6 994 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛🟨🟩🟨
🟨🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩Cause there is always a wrong to your right 🎶
Moet ik ze weer doodspuiten, gedoe weerquote:Op zondag 29 september 2024 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om te planten voor de insecten![]()
Gewoon wachten tot de zee bij jou komt!quote:Op zondag 29 september 2024 12:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is echt![]()
Alleen ik ben dit jaar nog niet bij de zee geweest
Dan nemen we gewoon binnen het uur Limburg weer inquote:Op zondag 29 september 2024 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot de zee bij jou komt!![]()
Ga je daar wel eens heen?quote:Op zondag 29 september 2024 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Laat ik nu toevallig vlakbij zee wonenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Bos is ook fijnquote:Op zondag 29 september 2024 12:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet heel vaak. Als ik ga wandelen dat zoek ik meestal een bos op
Heeft Lov geen bos hout voor de deur?
Ik laat mezelf wel weer uit.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan nemen we gewoon binnen het uur Limburg weer injullie zijn veel te bang voor de frieten
quote:Op zondag 29 september 2024 12:33 schreef aeque het volgende:
Jij bent nog slechter dan ik![]()
Soms slaat het een beetje over.quote:
quote:![]()
Jij kan er ook wat van!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hier ook maar 1 bos.. een kleinequote:Op zondag 29 september 2024 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er zijn alleen niet zoveel bossen in de buurt hier
Ja hele grote kan de winter zo de haard mee verwarmenquote:Op zondag 29 september 2024 12:33 schreef aeque het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 12:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hele grote kan de winter zo de haard mee verwarmen
Gelukkig is het eerst herfst.
Deze vond ik het mooist:quote:Wegens zeer ijverige bijen is het veld blauwe hyacinten niet meer blauw en het witte niet meer wit. Daarom nu als mix te koop. Roze bloei durven we niet helemaal uit te sluiten (:Trotste mama van Ambar
En mss in het vroege voorjaar ook kijken of we iets van een gezellig iets kunnen maken voor een klimplantTrotste mama van Ambar
Waar de fuck koop jij je bril?quote:Op zondag 29 september 2024 13:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 ff 780 euro voor een brilTrotste mama van Ambar
BiBij een brillenzaakquote:Op zondag 29 september 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar de fuck koop jij je bril?![]()
tijd voor een terrasje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
een bril moet goed zitten, het moet dus een goede bril zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De fijnste bril die ik ooit gehad heb, komt gewoon van eyes an more en was nog geen 100 euro.Trotste mama van Ambar
Nee, dure glazen uitgezocht omdat ik geen kantoorpikkie benquote:Op zondag 29 september 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duur montuur zeker uitgezocht![]()
Brillen maken de man.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is er zo speciaal aan?quote:Op zondag 29 september 2024 13:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, dure glazen uitgezocht omdat ik geen kantoorpikkie benTrotste mama van Ambar
oja. ik was het effe kwijtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: