abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215126453
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ben wel van mening dat Priske het eerder ingewikkelder heeft gemaakt voor zichzelf dan gemakkelijker. Ik denk dat het bijvoorbeeld al een hoop gedoe had voorkomen als hij gewoon een paar keer met Slot was gaan zitten in plaats van alles zelf willen uitvogelen. Je hoeft natuurlijk niet een stijl te kopiëren die niet de jouwe is, maar hij komt nu pas achter dingen die wij allang weten.

Op dit moment speelt, een uitzondering daargelaten, iedereen minder goed dan vorig seizoen. Zelfs Zerrouki en Ivanusec die toen ook al niet geweldig waren, maar vaak genoeg basis stonden. Die zijn nu echt al het vertrouwen kwijt en dan vallen plots Nadje en Moussa in… wat mij ook vraagtekens doet zetten bij de scouting.

Ik ben het wel met je eens dat de aanvallende onmacht het grootste probleem is, daar liep Slot al tegen aan natuurlijk. Dat er niks (serieus) is bijgekomen is echt te gek.
Dat ben ik met je eens. Priske had gewoon “veilig” moeten beginnen. Basis op orde en een duidelijk systeem met 4/3/3 en niet direct anders gaan doen of teveel willen. Dat geeft de spelers geen vastigheid en vertrouwen, zeker niet als je al matige vervangers hebt. Hij had altijd (als het loopt) later veranderingen kunnen toepassen of accenten verleggen.
pi_215126505
Het is toch erg dat een Alireza een veel betere optie voor op rechtsbuiten is dan die knuppels die we er nu hebben staan.
pi_215126510
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 13:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Tactiek kan pas uitgevoerd worden als spelers het snappen....

Wat is een goede speler en wat is een minder goede speler? Dat is de bovenkamer......
Maar waarom voeren ze het niet uit? Kan hij het niet overbrengen of luisteren ze niet. Hoe dan ook geen goede match.

Zo'n Paixao die in de omschakeling rustig terug sjokte naar eigen helft toen NEC counterde, dat was vorig seizoen een sprint geweest. Er gaat echt ontzettend veel mis. Ook basisdingen. De corners waren op die ene waar de kool uit kwa na ook weer ontzettend matig. En dat constant buitenspel staan als een stel amateurs.

Er zit ook helemaal geen idee achter het aanvalsspel.
blablablabla
  zondag 29 september 2024 @ 14:30:49 #34
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215126731
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:02 schreef alopio het volgende:

[..]
Mwa we moeten niet doen alsof Slot echt elke speler beter kan maken, ook in de 3 jaar onder Slot was er brandhout, alleen die waren zo in de minderheid en speelden nooit. Een Hadj Moussa, Lotomba of Nadje hadden ook onder Slot nooit van enig niveau geweest. Want vergeet niet dat ook onder Slot we afgelopen seizoen we wedstrijden tegen NEC, Groningen (beiden beker) Volendam of Fortuna hadden waar het totaal niet liep.
Geen discussie over de kwaliteit want verder is Slot natuurlijk buitencategorie, maar met bepaalde spelers had ook hij niks aangekund
Spelers die onder Slot nuttig en degelijk waren (Pedersen, Dessers, Danilo, Idrissi bijv) zouden in dit elftal dezelfde behandeling krijgen. Als je een goedlopende machine hebt kunnen er ook wat zwakkere radertjes in zitten, nu valt het gelijk op en loopt de machine vast. Uit het huidige spel blijkt geen coherent plan.
  zondag 29 september 2024 @ 14:39:23 #35
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215126892
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:04 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Priske had gewoon “veilig” moeten beginnen. Basis op orde en een duidelijk systeem met 4/3/3 en niet direct anders gaan doen of teveel willen. Dat geeft de spelers geen vastigheid en vertrouwen, zeker niet als je al matige vervangers hebt. Hij had altijd (als het loopt) later veranderingen kunnen toepassen of accenten verleggen.
Ik vond sowieso dat het uitgangspunt had moeten zijn om een trainer te zoeken die past bij het type aanvallend voetbal waar Feyenoord de afgelopen jaren voor stond. En daar scout je vervolgens weer spelers bij, en leid je je eigen spelers voor op. Maar het begint bij dat idee, zo kwam Arnesen ook op Arne Slot uit, de rest volgde allemaal later.

De kans dat je weer een Arne had gehaald was nihil, maar je had het op zijn minst wel moeten proberen. Bij Priske wist je direct al dat hij iets heel anders wilde. Als je vervolgens geen goede aanvallers haalt, Wieffer en Geert niet goed vervangt én maar één directe versterking binnen hengelt mag je toch concluderen dat te Kloese deze zomer echt het opgebouwde fundament van afgelopen seizoenen heeft verwoest.
Makkelijk eerste
pi_215126923
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 14:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar waarom voeren ze het niet uit? Kan hij het niet overbrengen of luisteren ze niet. Hoe dan ook geen goede match.

Zo'n Paixao die in de omschakeling rustig terug sjokte naar eigen helft toen NEC counterde, dat was vorig seizoen een sprint geweest. Er gaat echt ontzettend veel mis. Ook basisdingen. De corners waren op die ene waar de kool uit kwa na ook weer ontzettend matig. En dat constant buitenspel staan als een stel amateurs.

Er zit ook helemaal geen idee achter het aanvalsspel.
Dat heeft niets met Priske te maken maar met Instelling

Ik heb het al een paar weken geroepen dat ik me erger aan Paxaio

Hij stond bij Slot ook niet altijd in de basis

Vorge week maakte hij een actie die mislukte, vaak zag je bij Paxioa dan een soort glimlache op zijn gezicht, vorig week was dat wel anders ineens die uitdrukking. Blijkbaar is hij aangesproken door Priske.

Paxiao is een momenten voetballer. Deze man denkt helemaal niet tactische mee in het elftal
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215127133
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Spelers die onder Slot nuttig en degelijk waren (Pedersen, Dessers, Danilo, Idrissi bijv) zouden in dit elftal dezelfde behandeling krijgen. Als je een goedlopende machine hebt kunnen er ook wat zwakkere radertjes in zitten, nu valt het gelijk op en loopt de machine vast. Uit het huidige spel blijkt geen coherent plan.
Maar de spelers die jij noemt zijn stukken beter dan een Nadj, Lotomba of Moussa. In 22/23 had je eigenlijk alleen een Lopez, Taabouni en Dilrosun die echt minder waren en ook nagenoeg niet speelden. Afgelopen seizoen met Lopez, van den Belt en Alireza.
Nu spelen de mindere goden echt wekelijks en moeten ze bij gebrek aan beter zelfs in de basis.

Je noemt een Idrissi, die is wat mij betreft uberhaupt ondergewaardeerd geweest en zou nu echt een enorme versterking zijn en beter dan Paixao. Danilo is te vergelijken met Ueda en Pedersen gewoon beter dan Lotomba
pi_215127179
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vond sowieso dat het uitgangspunt had moeten zijn om een trainer te zoeken die past bij het type aanvallend voetbal waar Feyenoord de afgelopen jaren voor stond. En daar scout je vervolgens weer spelers bij, en leid je je eigen spelers voor op. Maar het begint bij dat idee, zo kwam Arnesen ook op Arne Slot uit, de rest volgde allemaal later.

De kans dat je weer een Arne had gehaald was nihil, maar je had het op zijn minst wel moeten proberen. Bij Priske wist je direct al dat hij iets heel anders wilde. Als je vervolgens geen goede aanvallers haalt, Wieffer en Geert niet goed vervangt én maar één directe versterking binnen hengelt mag je toch concluderen dat te Kloese deze zomer echt het opgebouwde fundament van afgelopen seizoenen heeft verwoest.
Een nieuwe Arne is lastig, maar dat hoeft ook niet om mee te doen voor de titel. Maar je haalt niet een trainer die opeens alles anders wilt. Nu valt dat met Priske wel mee, maar ook Arne had met deze rechterkant echt niks gekund. Raar want Moussa was al aangetrokken toen Arne er nog zat en Liverpool nog niet in beeld was
pi_215127451
Het is aanvallend gewoon niet goed genoeg

De opbouw naar het strafschopgebied van de tegenstander is er gewoon, hoewel die in 2 helft ook minder was;.

Het probleem is wat er daarna gebeurd......

De aanvallende spelers zijn gewoon niet goed genoeg. Met het wegvallen van Gimnez is het nog minder geworden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215127562
1. PSV
2/3 Ajax en AZ
4 Feyenoord

Wel fijn dat Ajax nu weer een keertje kan profiteren van de onrust in Rotterdam-Zuid.
pi_215127587
Ik weet niet wie Paxiao, Paxioa en Paxaio zijn hoor.
pi_215127624
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 15:19 schreef Jeroboam het volgende:
1. PSV
2/3 Ajax en AZ
4 Feyenoord

Wel fijn dat Ajax nu weer een keertje kan profiteren van de onrust in Rotterdam-Zuid.
Mwoaaaa dat valt nog te bezien.
Dit, dus.
pi_215128035
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:01 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Eens, zie ook liever Bijlow terug in het doel.
Heeft Wellenreuter mooi een weekje rust voor hij de geblesseerde Bijlow weer mag vervangen.
pi_215128371
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Een tweede Arne is er idd niet, al liet zo’n Pascal Jansen bij AZ wel zien dat hij nog een tijdje kon teren op het fundament wat er lag, dat had toch wel een minimale eis moet zijn.
Ten Kloese heeft inderdaad binnen rap tempo alles afgebroken wat er was opgebouwd.
#12 is not for sale!
  zondag 29 september 2024 @ 16:35:10 #45
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215128598
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 16:11 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Een tweede Arne is er idd niet, al liet zo’n Pascal Jansen bij AZ wel zien dat hij nog een tijdje kon teren op het fundament wat er lag, dat had toch wel een minimale eis moet zijn.
Ten Kloese heeft inderdaad binnen rap tempo alles afgebroken wat er was opgebouwd.
Het was denk ik juist ideaal geweest om een trainer met minder ervaring maar wel dezelfde intenties door te laten bouwen op het fundament van Arne. Die had je dan een handje geholpen dat je niet vanaf nul start. Dat momentum ben je nu kwijt.

Tegelijkertijd had iedere trainer problemen gehad met de huidige aanvallende onmacht. Dat ligt echt niet bij Priske.

Conclusie is dat te Kloese een zooitje heeft afgeleverd dus :)
Makkelijk eerste
pi_215128697
Ik zou alvast lijntjes uitgooien naar Gio en Buijs.
Gewoon eens bellen hoe het ermee gaat.
  Moderator zondag 29 september 2024 @ 16:43:45 #47
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215128774
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ik zou alvast lijntjes uitgooien naar Gio en Buijs.
Gewoon eens bellen hoe het ermee gaat.
:')
pi_215128784
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het was denk ik juist ideaal geweest om een trainer met minder ervaring maar wel dezelfde intenties door te laten bouwen op het fundament van Arne. Die had je dan een handje geholpen dat je niet vanaf nul start. Dat momentum ben je nu kwijt.

Tegelijkertijd had iedere trainer problemen gehad met de huidige aanvallende onmacht. Dat ligt echt niet bij Priske.

Conclusie is dat te Kloese een zooitje heeft afgeleverd dus :)
Behalve die 40+ miljoen CL gelden wat je volgend seizoen misloopt. Krijg je ook nooit meer die 30+ biedingen op Hancko en Gimenez ben ik bang.
pi_215128813
Wat hoop ik dat Priske nog jaren blijft zitten, wat een genot! The gift that keeps on giving O+
pi_215128937
Die aanval kan echt niet jongens. Wat compleet niveau loos. Dan ga je het tegen elke club lastig krijgen.
Wat een TD. Die heeft exact Ajax nagedaan. _O- De vraag is alleen hoe ver jullie gaan vallen met al die miskopen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215129095
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg

Hoeveel punten jongens?
Niet genoeg om Priske in het zadel te houden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215129152
Van Almere en Heerenveen gaan we winnen. Verder alleen puntverlies de komende tien wedstrijden vrees ik :')
pi_215129330
Dit is wel klaar hè. We zijn gewoon compleet terug bij af. Met iets meer centjes op de bank dan 3-4 jaar geleden, maar met 80 contractspelers zonder waarde is dat ook niet zoveel. Het zou me verbazen als we nog de top-3 halen, alles zit ondertussen tegen.

- Je bent flink achteruit gegaan in je echte kwaliteitsspelers (minteh, wieffer, Geert).
- Je bent flink achteruit gegaan met selectievulling (je had nog beter poederden kunnen houden dan die lobotomie)
- Het “nieuwe systeem” is geflopt en heeft tijd, energie, vertrouwen gekost
- Er is geen plan b, zowel qua materiaal als tactiek van de trainert
- Je dure aankopen blijven niet renderen
- Keeperskeuze pakt faliekant verkeerd uit, wellenlulletje kan er ineens niks meer van
- je bent al x-aantal keer benadeeld door de arbitrage
- Je zit in een zwaar negatieve flow, wat ontzettende impact heeft op vertrouwen en inzet
- transferwaarde van de paar nog “waardevolle” spelers verdampt als sneeuw voor de zon
- de ene na de andere blessure bij momenteel eigenlijk onmisbare spelers
- er zit geen enkele lijn in het spel.

Tijd om Dick Advocaat in te vliegen als klankbord…
  zondag 29 september 2024 @ 17:32:39 #54
262211 hhh38
pi_215129448
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
pi_215129739
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Als Priske de laan uit vliegt en de volgende trainer is een schot in de roos is de helft van die punten zo weer opgelost, maar de vraag is of je Te Kloese moet vertrouwen met die beslissing.
Danny Buijs heeft de Feyenoord mentaliteit, niet lullen maar poetsen.
pi_215129865
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
  zondag 29 september 2024 @ 18:12:02 #57
262211 hhh38
pi_215129883
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:

[..]
Maar wat gaat een nieuwe trainer veranderen aan spelers als Nadj, Lotomba, Moussa? Die krijgt ook niet opeens een compleet nieuwe rechterkant
In principe hoeven die 3 ook geen basisspelers te zijn. En zelfs met die spelers moet je makkelijk van clubs uit het rechterrijtje winnen.
  zondag 29 september 2024 @ 18:31:23 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215130049
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef alopio het volgende:

[..]
Deze trainer heeft wel mede schuld aan deze situatie.
Te Kloesse voorop hoor maar Priske heeft lijkt mij mogen mee beslissen over de verhuur van oa Sauer en Pedersen waardoor je nu ook geen andere opties hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215130069
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 18:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
In principe hoeven die 3 ook geen basisspelers te zijn. En zelfs met die spelers moet je makkelijk van clubs uit het rechterrijtje winnen.
“Ook met spelers van het derde niveau in Frankrijk en het tweede niveau in België moet je in de eredivisie kunnen winnen”.

Er wordt veel te simpel gedacht over de problemen. De kwaliteit is maar één van de vele problemen.

Er is geen kwaliteit, geen vertrouwen, geen (team)spirit, geen vastigheid en weinig hoop meer dat dit seizoen nog iets wordt.

Hoe denk je dat Hancko in de wedstrijd zit, als ‘ie naar Atletico kan, en vervolgens speel je in een wekelijks wisselende verdediging.

Hoe denk je dat Timber het vind dat ie ineens spelers van niveau Natje-kutje naast zich heeft staan in plaats van een Wieffer.

Hoe denk je dat Santi in de wedstrijd zit als ie begin dit jaar naar de wereldtop geschreven word en vervolgens geen bal meer raakt.

Hoe denk je dat een Smal zich voelt als ie een leuke stap denkt te maken maar weet dat hij nu derde keuze is. Of Carranza.

Of een Zerrouki die zelf ook wel begrijpt dat het hem gewoon niet meer gaat worden.

Zit je nu bij Sparta met 10 uit 7, dan zit je in een goede flow en wil je vechten voor een goede klassering, misschien wel play-offs en Europees. Zit je nu bij Feyenoord met 10 uit 6 dan weet je dat je seizoen al naar de klote is en ga je met de pest in je lijf het veld op.
  zondag 29 september 2024 @ 18:37:42 #60
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215130087
De immer sympathieke Walemark met een hattrick voor Lech Poznan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')