Ik zat "vroegah" hooguit op een chat zoals Spin.de of 538 Darkroom (de oude)quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef myShizzle het volgende:
Vroeger zat ik meer op GoT, maar dat is al jaren niks meer. Was altijd fittie tussen GoT en Fok haha
Misschien een UNOX Muts straks?quote:Op maandag 30 september 2024 15:50 schreef Document1 het volgende:
Wel jammer dat we als overgebleven users geen bon voor een lekkere tompoes van de HEMA krijgen.
Ik stelde laatste een technische vraag op GoT en kreeg meteen wel veel antwoorden, en mensen die ruzie met elkaar gingen maken om de techniek in de antwoorden, maar goed. Het lijkt wel een stuk minder dood dan Fok!.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef myShizzle het volgende:
Vroeger zat ik meer op GoT, maar dat is al jaren niks meer. Was altijd fittie tussen GoT en Fok haha
Fair enough, maar die worden niet verstopt tussen tientallen spamberichten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moet je ook goed zoeken voor argumenten anders.
Wel paginagrote advertenties.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Fair enough, maar die worden niet verstopt tussen tientallen spamberichten.
Nee staan uit voor een redenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zet ze eens aan. Gewoon een middag.
Ik heb er een account. Volgens mij één keer gepost. Je kunt daar toch alleen maar in twee zinnen spreken ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Op Twitter moet je er vaak wel heel erg veel blocken om een beetje een leesbare discussie over te houden zonder rare praat van mensen met omgekeerde vlaggetjes/tractoren/ankertjes in hun profiel.
FOK!quote:
Het is helemaal klote discussiëren als je niet quote.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:28 schreef sp3c het volgende:
Mogelijk, weet ik niet
Het is voornamelijk omdat het zeker mobiel moeilijk modden is met al die popups enzo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:08 schreef tong80 het volgende:
Het is helemaal klote discussiëren als je niet quote.
Frénk van der Linden. Giel Beelen. Nico Dijkshoorn.quote:
Wiequote:
Bart van Big Brother 1 en Huub van de Gouden Kooi.quote:
Wat bedoel jequote:
Audrey ook. Dat was een lekker wijf in BB-4. En de zwangere tevens rokende. De naam ben ik kwijt. Volgens mij haar bevalling live op tv.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Bart van Big Brother 1 en Huub van de Gouden Kooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |