Ik zit ook nog aan de riojaquote:Op zondag 29 september 2024 00:24 schreef Karzai het volgende:
iedereen alweer naar bed, ik schenk nog een wijntje in
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door de regen fietsen omdat dat mijn geluk de afgelopen weken is geweest.
Gewoon een drankje
Ik heb vandaag een beer gezienquote:
gehersenspoelt door een cult bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja.
Ze is nu wel MAGA iig
Watquote:Op zondag 29 september 2024 04:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beer gezienwas wel heel erg ver weg
Denk het niet, stond ver weg op een berg, kon hem alleen een beetje zien door een zoomlensquote:
Zag je zeker ook dat die terug keek door een verrekijker?quote:Op zondag 29 september 2024 05:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, stond ver weg op een berg, kon hem alleen een beetje zien door een zoomlens
Nee hij draaide zich om en liet zijn kont zienquote:Op zondag 29 september 2024 05:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag je zeker ook dat die terug keek door een verrekijker?
Oké onbeschoftquote:Op zondag 29 september 2024 05:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij draaide zich om en liet zijn kont zien
nee, dat is een andere, dit was de afleidingsmaneuvrequote:Op zondag 29 september 2024 05:23 schreef bitterbal het volgende:
Zou mij niks verbazen als die je al de hele tijd aan het volgen is
Ja klinkt ook aannemelijkquote:Op zondag 29 september 2024 05:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is een andere, dit was de afleidingsmaneuvre
Zag gisteren een kleine meisje op tv, de pony van dat gezin was om 8 uur in de ochtend aan flarden gescheurd door een wolf. Het kleine meiske durfde niet meer b uiten te spelen nuquote:Op zondag 29 september 2024 06:26 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/wolf/63(...)-vrijheid-kwijt.html
manmanman, paniek om een paar wolfjes die we zo graag terugwilde in het land
Voor die mensen die schapen hebben en zo is het wel kutquote:Op zondag 29 september 2024 06:26 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/wolf/63(...)-vrijheid-kwijt.html
manmanman, paniek om een paar wolfjes die we zo graag terugwilde in het land
opzich wel ja, maar moet dus meegenomen worden in de opvoeding dat er wolven rondlopen en dat die wel eens vee te grazen nemen (weet niet hoe oud het kind is hoor, maar op een gegeven moment zullen we dat toch mee moeten nemen in de educatie als er wolven zijn)quote:Op zondag 29 september 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag gisteren een kleine meisje op tv, de pony van dat gezin was om 8 uur in de ochtend aan flarden gescheurd door een wolf. Het kleine meiske durfde niet meer b uiten te spelen nu
Kan mij daar wel iets bij voorstellen van zo kind
quote:Op zondag 29 september 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag gisteren een kleine meisje op tv, de pony van dat gezin was om 8 uur in de ochtend aan flarden gescheurd door een wolf. Het kleine meiske durfde niet meer b uiten te spelen nu
Kan mij daar wel iets bij voorstellen van zo kind
Dit beesten komen gewoon je terrein oplopen. Kan mij best voorstellen dat men daar niet op zit te wachtenquote:Op zondag 29 september 2024 06:59 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel ja, maar moet dus meegenomen worden in de opvoeding dat er wolven rondlopen en dat die wel eens vee te grazen nemen (weet niet hoe oud het kind is hoor, maar op een gegeven moment zullen we dat toch mee moeten nemen in de educatie als er wolven zijn)
ja, vervelend maar hoort bij de natuur, natuur die we in nederland terug willen hebben kennelijkquote:Op zondag 29 september 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor die mensen die schapen hebben en zo is het wel kut
Ja dat gaat best snel. En ze komen zo je erf oplopen.quote:Op zondag 29 september 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ze planten zich ook zo snel voort heb in het idee.
het zou toch mooi zijn als we iets hadden uitgevonden waardoor niet iemand of iets zomaar je terrein op kon lopenquote:Op zondag 29 september 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit beesten komen gewoon je terrein oplopen. Kan mij best voorstellen dat men daar niet op zit te wachten
ja dat is wel jong en geheel begrijpelijke reactie, maar tegelijkertijd: over een week (misschien 2) speelt die waarschijnlijk weer buiten, nu met de kennis: er zijn wolvenquote:Kindje was 3 misschien 4 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |