Zag gisteren een kleine meisje op tv, de pony van dat gezin was om 8 uur in de ochtend aan flarden gescheurd door een wolf. Het kleine meiske durfde niet meer b uiten te spelen nuquote:Op zondag 29 september 2024 06:26 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/wolf/63(...)-vrijheid-kwijt.html
manmanman, paniek om een paar wolfjes die we zo graag terugwilde in het land
Voor die mensen die schapen hebben en zo is het wel kutquote:Op zondag 29 september 2024 06:26 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/wolf/63(...)-vrijheid-kwijt.html
manmanman, paniek om een paar wolfjes die we zo graag terugwilde in het land
opzich wel ja, maar moet dus meegenomen worden in de opvoeding dat er wolven rondlopen en dat die wel eens vee te grazen nemen (weet niet hoe oud het kind is hoor, maar op een gegeven moment zullen we dat toch mee moeten nemen in de educatie als er wolven zijn)quote:Op zondag 29 september 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag gisteren een kleine meisje op tv, de pony van dat gezin was om 8 uur in de ochtend aan flarden gescheurd door een wolf. Het kleine meiske durfde niet meer b uiten te spelen nu
Kan mij daar wel iets bij voorstellen van zo kind
quote:Op zondag 29 september 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag gisteren een kleine meisje op tv, de pony van dat gezin was om 8 uur in de ochtend aan flarden gescheurd door een wolf. Het kleine meiske durfde niet meer b uiten te spelen nu
Kan mij daar wel iets bij voorstellen van zo kind
Dit beesten komen gewoon je terrein oplopen. Kan mij best voorstellen dat men daar niet op zit te wachtenquote:Op zondag 29 september 2024 06:59 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel ja, maar moet dus meegenomen worden in de opvoeding dat er wolven rondlopen en dat die wel eens vee te grazen nemen (weet niet hoe oud het kind is hoor, maar op een gegeven moment zullen we dat toch mee moeten nemen in de educatie als er wolven zijn)
ja, vervelend maar hoort bij de natuur, natuur die we in nederland terug willen hebben kennelijkquote:Op zondag 29 september 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor die mensen die schapen hebben en zo is het wel kut
Ja dat gaat best snel. En ze komen zo je erf oplopen.quote:Op zondag 29 september 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ze planten zich ook zo snel voort heb in het idee.
het zou toch mooi zijn als we iets hadden uitgevonden waardoor niet iemand of iets zomaar je terrein op kon lopenquote:Op zondag 29 september 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit beesten komen gewoon je terrein oplopen. Kan mij best voorstellen dat men daar niet op zit te wachten
ja dat is wel jong en geheel begrijpelijke reactie, maar tegelijkertijd: over een week (misschien 2) speelt die waarschijnlijk weer buiten, nu met de kennis: er zijn wolvenquote:Kindje was 3 misschien 4 jaar
Nouquote:Op zondag 29 september 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat gaat best snel. En ze komen zo je erf oplopen.
Het zijn moordlustige dieren, ze doden niet eens om ze te eten
De pony was gewoon aan flarden gescheurd niets van gegeten
die was misschien gewoon gestoord in zijn maal?quote:Op zondag 29 september 2024 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat gaat best snel. En ze komen zo je erf oplopen.
Het zijn moordlustige dieren, ze doden niet eens om ze te eten
De pony was gewoon aan flarden gescheurd niets van gegeten
quote:
nou liever nietquote:Op zondag 29 september 2024 07:06 schreef mschol het volgende:
zo, gedouched en aangekleed en al
straks maar dingen doen als ik wat lawaai mag maken
Geen idee, maar je zit het ook bij de schapen, gewoon aan flarden gescheurd niet eens opgegeten of zoquote:Op zondag 29 september 2024 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
die was misschien gewoon gestoord in zijn maal?
Doe dat, hopelijk slaap je nog evenquote:Op zondag 29 september 2024 07:15 schreef Karzai het volgende:
ik heb even koffie gedronken en er een krezant in gepropt, ga zo nog even in bed liggen denk ik
slapen lukt waarschijnlijk niet meer, gewoon een beetje luieren met de radio aanquote:Op zondag 29 september 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe dat, hopelijk slaap je nog even
Ook lekker tochquote:Op zondag 29 september 2024 07:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
slapen lukt waarschijnlijk niet meer, gewoon een beetje luieren met de radio aan
heerlijk, viel gisteravond in slaap op bank om een uur of tien, toen werd ik weer wakker om een uur of twaalf, nog even een wijntje gedronken en voetbal gekeken, ging om 1 uur naar bedquote:
gebroken nacht dusquote:Op zondag 29 september 2024 07:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk, viel gisteravond in slaap op bank om een uur of tien, toen werd ik weer wakker om een uur of twaalf, nog even een wijntje gedronken en voetbal gekeken, ging om 1 uur naar bed
wordt het maar 15 graden bij jou?quote:Op zondag 29 september 2024 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Na het oplossen van plaatselijke mistbanken, schijnt de zon op de meeste plaatsen uitbundig. Vanmiddag verschijnen landinwaarts stapelwolken en van het zuidwesten uit komt sluierbewolking opzetten. Het wordt 15 graden en er waait een zwakke tot matige zuidoostenwind. Vanavond is het tijdelijk nog helder, maar later op de avond en komende nacht neemt de bewolking toe en later vannacht valt in het zuiden een beetje regen. Morgen is het grotendeels bewolkt en vanuit het zuidwesten volgt regen. Het wordt 15 graden en de naar zuidwest draaiende wind trekt merkbaar aan.
nee dit is jullie weer. mijn weer is 34 graden. Heb net lekker gefrituurd in het zwembadquote:Op zondag 29 september 2024 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wordt het maar 15 graden bij jou?arme jij
schaak je?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel apps begonnen met ELO-score. Nu noemen ze het vast iets hips met AI.
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog Rotterdam. @Wereldgozerquote:
CE schaakt vooral mooie vrouwen.quote:
Dat kan helemaal niet. Heb het idee en dat heeft rws ook dat iemand ze ah uitzetten zijn .quote:Op zondag 29 september 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ze planten zich ook zo snel voort heb in het idee.
quote:Op zondag 29 september 2024 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Heb het idee en dat heeft rws ook dat iemand ze ah uitzetten zijn .
Van die half aangevreten schapen die zich nog voortslepen zonder achterpotenquote:Op zondag 29 september 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zit het ook bij de schapen, gewoon aan flarden gescheurd niet eens opgegeten of zo
zal grmbl blij mee zijnquote:Op zondag 29 september 2024 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige oplossing is straks om beren los te laten
Er zijn er laatst drie aangereden in een keer dus er wordt al aan gewerkt door iemandquote:Op zondag 29 september 2024 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Heb het idee en dat heeft rws ook dat iemand ze ah uitzetten zijn .
Zielig hoor, maar het is wel de natuurquote:Op zondag 29 september 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die half aangevreten schapen die zich nog voortslepen zonder achterpoten
Alles in Nederland is gepland en aangelegd. Daar is geen plek voor een wild dier dat z'n eigen plan trekt.quote:Op zondag 29 september 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig hoor, maar het is wel de natuur
Lopen ze daar los?quote:Op zondag 29 september 2024 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Nu kan ik m'n cavia's niet meer naar de vakantieopvang brengen want die zit ook in het buitengebied daar
Daarom. Iedere boer zou ook gewoon die wolf neerschieten, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 29 september 2024 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles in Nederland is gepland en aangelegd. Daar is geen plek voor een wild dier dat z'n eigen plan trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |