Dan kun je je nog wel omhoog werken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je alleen maar varkentjes te zien krijgt dan weet je eigenlijk ook wel genoeg.
Mja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op het einde van de dag trouwt Lana Del Rey met iemand die alligator tours geeft, dus misschien is het niet helemaal waterdicht.
Wonen daar veel varkentjes?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:57 schreef Nattekat het volgende:
Zou dat verklaren waarom ik zo veel Rotterdam voorgeschoteld krijg?
Je moet ergens beginnen blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:57 schreef Nattekat het volgende:
Zou dat verklaren waarom ik zo veel Rotterdam voorgeschoteld krijg?
Ik zit ook nog aan de riojaquote:Op zondag 29 september 2024 00:24 schreef Karzai het volgende:
iedereen alweer naar bed, ik schenk nog een wijntje in
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door de regen fietsen omdat dat mijn geluk de afgelopen weken is geweest.
Gewoon een drankje
Ik heb vandaag een beer gezienquote:
gehersenspoelt door een cult bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja.
Ze is nu wel MAGA iig
Watquote:Op zondag 29 september 2024 04:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beer gezienwas wel heel erg ver weg
Denk het niet, stond ver weg op een berg, kon hem alleen een beetje zien door een zoomlensquote:
Zag je zeker ook dat die terug keek door een verrekijker?quote:Op zondag 29 september 2024 05:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, stond ver weg op een berg, kon hem alleen een beetje zien door een zoomlens
Nee hij draaide zich om en liet zijn kont zienquote:Op zondag 29 september 2024 05:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag je zeker ook dat die terug keek door een verrekijker?
Oké onbeschoftquote:Op zondag 29 september 2024 05:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij draaide zich om en liet zijn kont zien
nee, dat is een andere, dit was de afleidingsmaneuvrequote:Op zondag 29 september 2024 05:23 schreef bitterbal het volgende:
Zou mij niks verbazen als die je al de hele tijd aan het volgen is
Ja klinkt ook aannemelijkquote:Op zondag 29 september 2024 05:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is een andere, dit was de afleidingsmaneuvre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |