De grote groepen lopen in die paardenboxen. Het is wel afgesloten vanwege vossen en marters maar zo'n wolf is wat lomper.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 05:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag je zeker ook dat die terug keek door een verrekijker?
Het was daar één groot feest joh, wat lul jijquote:Op zondag 29 september 2024 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)leen-maar-erger.html
Heel Libanon zo’n beetje in rouw om de dood van een terrorist. Moet men Israël hier niet veel onvoorwaardelijker steunen in de EU?
quote:Op zondag 29 september 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was daar één groot feest joh, wat lul jij
Kun jij überhaupt lezen?quote:Een uur later, aan het begin van de middag klinkt er geschreeuw en gegil buiten en lopen mannen en vrouwen met hun handen omhoog door de straten. Overal klinkt gehuil, vooral ook in de straat waar de hulpgoederen verzameld worden.
Want nu meldt ook Hezbollah zelf dat Nasrallah dood is. Het gehuil gaat over in een in koor geroepen "'Allahoe akbar!", wat god is groot betekent. Mensen hangen uit de ramen of schreeuwen mee vanaf het balkon.
Lopen jouw caafs dan mee in een kudde? Hoe krijg je je eigen caafs dan weer terug?quote:Op zondag 29 september 2024 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De grote groepen lopen in die paardenboxen. Het is wel afgesloten vanwege vossen en marters maar zo'n wolf is wat lomper.
Nee die van mij zitten apartquote:Op zondag 29 september 2024 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Lopen jouw caafs dan mee in een kudde? Hoe krijg je je eigen caafs dan weer terug?
quote:De bidsprinkhaan heeft zich in Nederland gevestigd, meldt het radioprogramma Vroege Vogels op NPO Radio 1. Het bijzondere insect is mogelijk meegekomen op planten uit Zuid-Europa.
De bidsprinkhaan plant zich in Nederland voort. Dat werd recent vastgesteld in een nationaal park ten oosten van Roermond. In 2023 werd de sprinkhaan al meerdere keren gespot, maar nu blijkt dat ze zich voortplanten en officieel in ons land hebben gevestigd.
Dit is maar een tijdelijk dingetje hè, Napoleon, Hitler en meneertje Khan hadden de islam ook niet nodig om de meest vreselijke strapatsen uit te halen, die laatste heeft zelfs zoveel vrouwen wereldwijd verkracht dat hij mijn of jouw overgroot-opa is.quote:Op zondag 29 september 2024 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
We moeten eigenlijk kleine drones koppelen aan lasergeleide satellieten. Als iemand zegt Allah Akbar gelijk met een laserstraal uitschakelen.
Binnen een aantal maanden is de vrede terug op aarde.
Oh, wel jammer eigenlijk. Ik vond het wel een gezellig idee dat al die caafs dan samen in een kudde vakantie vierden.quote:Op zondag 29 september 2024 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die van mij zitten apart![]()
Maar het is ook een opvang dus die lopen samen los.
Misschien zijn ze wel op zoek naar Bal met zijn allen?quote:Op zondag 29 september 2024 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel iets voor @:bitterbal Een soort Takkie.
Dat kan ook natuurlijk. Er moet nog wel iets rechtgezet worden natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel op zoek naar Bal met zijn allen?
Nee dat wordt geheid knokken.quote:Op zondag 29 september 2024 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, wel jammer eigenlijk. Ik vond het wel een gezellig idee dat al die caafs dan samen in een kudde vakantie vierden.
The Revenge of the Praying Mantises.quote:Op zondag 29 september 2024 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Er moet nog wel iets rechtgezet worden natuurlijk.
Worden alle UitStralinkjes gedeporteerdquote:Op zondag 29 september 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Strengere regels tweede huis in Spanje: "Het loopt de spuigaten uit"
Vals alarm, onderverhuren gaan ze aanpakken en dat doen we toch niet.quote:Op zondag 29 september 2024 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worden alle UitStralinkjes gedeporteerd
Als de juiste partij fratsen uithaalt is dat telkens een fase waarbij uiteindelijk voorruitgand geboekt wordt in de westerse wereld.quote:Op zondag 29 september 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is maar een tijdelijk dingetje hè, Napoleon, Hitler en meneertje Khan hadden de islam ook niet nodig om de meest vreselijke strapatsen uit te halen, die laatste heeft zelfs zoveel vrouwen wereldwijd verkracht dat hij mijn of jouw overgroot-opa is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |