Doe de rest van de lafbekken de groetjesquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Present.
Maar als ware laffe haas schuil ik in het Feyenoord topic todat we veilig voor staan
Ik vind het Feyenoord-topic altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe de rest van de lafbekken de groetjes
Ja, dan wordt de sfeer altijd grimmig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het Feyenoord-topic altijd wel gezellig.
Tot het wat minder gaat, dan kom ik hier.
3rr0r in VBL / [Live Eredivisie #1663] PSV krijgt alles cadeauquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan wordt de sfeer altijd grimmig.
met name Gurney is iemand die heel slecht tegen het verlies kan.
Dat was @Scrummie zo te zienquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
3rr0r in VBL / [Live Eredivisie #1663] PSV krijgt alles cadeau
Dit is weer het vertrouwde Feyenoord van voor het Slot-tijdperk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:23 schreef Durmada het volgende:
Dit Feyenoord gaat geen tweede worden. Ik denk dat ze zelfs niet eens er een spannende strijd van gaan maken.
Dan neem maar een koffer schone kleding mee want je blijft daar wel ff.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Present.
Maar als ware laffe haas schuil ik in het Feyenoord topic totdat we veilig voor staan
Ik denk dat PSV t.o.v. vorig seizoen eerder kampioen is maar met iets minder punten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:23 schreef Durmada het volgende:
Dit Feyenoord gaat geen tweede worden. Ik denk dat ze zelfs niet eens er een spannende strijd van gaan maken.
Als het zo doorgaat is psv ergens in maart wel kampioen. Kunnen ze rustig aan doen daarna.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV t.o.v. vorig seizoen eerder kampioen is maar met iets minder punten.
Eens. Vorig jaar zat het natuurlijk wel een beetje mee. Maar zolang ze zo spelen zal het max 4-6 punten minder zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV t.o.v. vorig seizoen eerder kampioen is maar met iets minder punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |