abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215131337
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 20:39 schreef Nexum het volgende:
1500 jaar geleden gingen moslims en christenen met elkaar op de vuist en hebben die smerige bruine tulbanddragende allah akbar strijders het land ingepikt van ons superieure blanken en daarom moeten we dat nu in de 21ste eeuw allemaal terugpakken!!!! Dat is ons voorrecht!!!!1111 :( :( :(
Arabische moslims hebben vooral land en cultuur afgepakt van Arabieren, Afrikanen, Perzen, etc. Een beetje diversiteit terugbrengen lijkt me niet alleen terecht maar ook gewoon verstandig. En daar hoort gewoon een groter stukje Israël bij.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215131343
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zo typerend dat je alsnog de schuld legt bij één kant. Uiteraard de 'superieure blanken'.

Zo voorspelbaar... ook op andere dagen van de week.

Gloria Wekker hangt boven je bed?
Neuh, niet echt. Ik weerspiegel gewoon wat er vaker in dit topic is benoemd. Ja ja ik weet het. Ik ben zó progressief en eng. Brrrr. Ik zal mijn antifa hoedje weer in de kast leggen. _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 29 september 2024 @ 20:44:38 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215131366
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 20:41 schreef Nexum het volgende:

[..]
Maar.. fundamentalisten zijn vaak juist niet progressief. Dus ik snap nu niet waar je op doelt? Want volgens mij probeer je uit te komen op woke, witte onschuld, etc. als ik een voorspelling moet maken. Je bedoeld waar Gen Z over praat op TikTok? Erger je je daar aan?
Goh echt? Fundi's zijn niet progressief? Nee, precies, daarom is het zo debiel dat allerlei 'progressief' (let op de aanhalingstekens) volk blind achter islamisten aanhobbelt in hun zelfhatende drang tot deugen. Waarmee ze in een spagaat komen wanneer blijkt dat uitgerekend islamisme nu niet heel welwillend staat tegenover LGBTQ, vrouwenrechten en het afschaffen van het patriarchaat.

Maar zoals je zelf al liet merken door je nogal ridicule 'vieze bruinen tegen superieure blanken'-tirade, is precies dat, kleurtjes, dat ervoor zorgt dat hele massa's 'progressieve' Westerlingen de aartsconservatieve, primitieve, vrouw- en homo-onvriendelijke tendensen binnen de islam blijven bedekken met de mantel der liefde.

En derhalve als kip zonder kop meeschuifelen met pro-Palestina demo's, die helemaal niet gaan om het leed van Palestijnen, maar om het 'opkomen voor de Ummah'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 29 september 2024 @ 20:45:30 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215131377
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 20:42 schreef Nexum het volgende:

[..]
Neuh, niet echt. Ik weerspiegel gewoon wat er vaker in dit topic is benoemd. Ja ja ik weet het. Ik ben zó progressief en eng. Brrrr. Ik zal mijn antifa hoedje weer in de kast leggen. _O-
Ik heb hier in totaal 0 'superieure blanken' gezien die graag op kruistocht gaan om Arabische landen te veroveren.

Maar misschien heb jij andere bewijsstukken daarvoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215131382
Ik denk dat ie denkt dat Israëlieten blank zijn.

Laat het ze maar niet horen :D.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215131394
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 20:33 schreef Nexum het volgende:

[..]
Oké. Ik snap dat je dat punt in wilt brengen.

Alle Amerikanen verlaten NU Amerika en we geven het terug aan de Native Americans.

Alle Australiërs verlaten NU Australië en we geven het terug aan de Aboriginals.

Oh nee wacht. Dat werkt niet.
Degenen die er nog zijn van deze twee groepen, wonen ook die gebieden. Dit waren relatief primitieve groepen mensen die op andere manieren leefden dan natiestaten tegenwoordig functioneren. Maar dat het de inheemse inwoners van die gebieden zijn, staat niet ter discussie.
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:34 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ze hebben zo'n 700K kolonisten in de Westelijke Jordaanoever, en dat kleine gebied is nog niet helemaal overgenomen. Laat staan als je een groter gebied wilt controleren.
De Westelijke Jordaanoever is dan ook nooit van de Palestijnen geweest. Het betreft een betwist gebied.

En alvorens Israël er was, maakte Jordanië er de dienst uit. Die hadden het in eerste instantie geannexeerd en opmerkelijk genoeg werd daar nooit een probleem van gemaakt in de Islamtische en Arabische wereld. Toen Jordanie het daar voor het zeggen had, was er eigenlijk nooit de roep voor een Palestijnse staat. Bijzonder is dat wel.

Vervolgens hebben de Palestijnen meermaals dit gebied aangeboden gekregen, maar altijd geweigerd. Sinds dat Jordanië het gebied heeft verloren aan Israël en niet meer terugwilde, zijn er Joden gaan wonen. En dat is niet meer dan logisch want dit gebied heet ook wel Judea en Samaria genoemd, waar ook het concept 'Joden' vandaan komt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 29 september 2024 @ 20:48:05 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131395
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Goh echt? Fundi's zijn niet progressief? Nee, precies, daarom is het zo debiel dat allerlei 'progressief' (let op de aanhalingstekens) volk blind achter islamisten aanhobbelt in hun zelfhatende drang tot deugen. Waarmee ze in een spagaat komen wanneer blijkt dat uitgerekend islamisme nu niet heel welwillend staat tegenover LGBTQ, vrouwenrechten en het afschaffen van het patriarchaat.

Maar zoals je zelf al liet merken door je nogal ridicule 'vieze bruinen tegen superieure blanken'-tirade, is precies dat, kleurtjes, dat ervoor zorgt dat hele massa's 'progressieve' Westerlingen de aartsconservatieve, primitieve, vrouw- en homo-onvriendelijke tendensen binnen de islam blijven bedekken met de mantel der liefde.
Om dat sterke betoog nog wat kracht bij te zetten, de mantel van de Gemeente Amsterdam, vlak na de moord op de Erasmusbrug.

Man dood, hoofddoekjes most affected :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 20:48:52 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215131407
"Islamofobie"...

Hou toch op.

"Iedereen is gelijk"... en dan een hoofddoek promoten.

Echt, draaaaaaag me weg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 29 september 2024 @ 20:50:18 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215131420
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Om dat sterke betoog nog wat kracht bij te zetten, de mantel van de Gemeente Amsterdam, vlak na de moord op de Erasmusbrug.

[ afbeelding ]

Haha, ook de elite cq links progressief weet drommels goed hoe de vork in steel zit.
Zulke reclames en uitingen beschouw ik gewoon als een ludiek knipoogje van hun naar rechts.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 29 september 2024 @ 20:52:28 #135
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215131442
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Islamofobie"...

Rot toch op.
Islamofobie, xenofobie, mysogenie, extreemrechts, radicaal rechts, racisme, white privaleges, mannencultuur, bevoorrecht, etc etc etc.

Deze woorden zijn ongeveer net zo uitgewerkt als de 34e antibiotica kuur voor een longpatiënt. En links weet dat, ze moeten snel iets anders gaan zoeken om conservatief in een hoek te kunnen schilderen, anders gaan ze het verliezen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215131453
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 20:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Degenen die er nog zijn van deze twee groepen, wonen ook die gebieden. Dit waren relatief primitieve groepen mensen die op andere manieren leefden dan natiestaten tegenwoordig functioneren. Maar dat het de inheemse inwoners van die gebieden zijn, staat niet ter discussie.
[..]
De Westelijke Jordaanoever is dan ook nooit van de Palestijnen geweest. Het betreft een betwist gebied.

En alvorens Israël er was, maakte Jordanië er de dienst uit. Die hadden het in eerste instantie geannexeerd en opmerkelijk genoeg werd daar nooit een probleem van gemaakt in de Islamtische en Arabische wereld. Toen Jordanie het daar voor het zeggen had, was er eigenlijk nooit de roep voor een Palestijnse staat. Bijzonder is dat wel.

Vervolgens hebben de Palestijnen meermaals dit gebied aangeboden gekregen, maar altijd geweigerd. Sinds dat Jordanië het gebied heeft verloren aan Israël en niet meer terugwilde, zijn er Joden gaan wonen. En dat is niet meer dan logisch want dit gebied heet ook wel Judea en Samaria genoemd, waar ook het concept 'Joden' vandaan komt.
pi_215131465
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het blijft bijzonder zulke advertenties. Die vrouw mag zich om te beginnen zich wel eens wat normaler gaan kleden, dit is niet Mekka of Teheran. Als mensen zo over straat willen, wat komen zij hier dan doen? Als Westerse vrouwen naar het Midden-Oosten gaan moeten ze zich aanpassen om het leven zeker te zijn, maar die aanpassing is maar in één richting.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 29 september 2024 @ 20:53:20 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215131467
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2024 20:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Islamofobie, xenofobie, mysogenie, extreemrechts, radicaal rechts, racisme, white privaleges, mannencultuur, bevoorrecht, etc etc etc.

Deze woorden zijn ongeveer net zo uitgewerkt als de 34e antibiotica kuur voor een longpatiënt. En links weet dat, ze moeten snel iets anders gaan zoeken om conservatief in een hoek te kunnen schilderen, anders gaan ze het verliezen.
Ze hebben al verloren.

Afgezien van hun met gietijzeren hekken beschutte bubbels in academia en media is iedereen hun hypocrisie schijtzat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 29 september 2024 @ 20:57:17 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131528
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ze hebben al verloren.

Afgezien van hun met gietijzeren hekken beschutte bubbels in academia en media is iedereen hun hypocrisie schijtzat.
Oostenrijk heeft net ook voor een flinke zwaai naar rechts gekozen, het heeft (te) lang geduurd maar het opgedrongen, doorgedramde sprookje van de geweldige multi-culti is uitgewerkt, men ziet nu dagelijks de negatieve gevolgen spreekwoordelijk in de eigen straat.

Alleen Katja Schuurman etc niet, die wonen net ff "ergens anders" :').
Get woke, go broke!
pi_215131537
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
en dit is anders dan de 'entiteit Israel' vernietigd willen zien, hoe precies?
Waar heb je het over? Waarom verplaats je de discussie?
pi_215131540
quote:

[..]
Ze hebben al verloren.

Mwah, ik denk dat we ons best zorgen mogen maken wat er de komende decennia aan zit te komen in het Westen. We krijgen straks veel hoogopgeleide mensen op invloedrijke posities, die groot zijn geworden met enkel nieuws van sociale media, pro-Palestina/Hamas demonstraties en zelfgekozen voornaamwoorden.

Dat gaat vast en zeker een flink tegengeluid krijgen van rechts, maar ik denk dat dit niet meer een VVD of een PVV is, maar eerder in de vorm van een AfD, Konfederacja of Jobbik. En dat moet je dan ook absoluut niet willen, dus het is in potentie zeker problematisch te noemen.
  zondag 29 september 2024 @ 21:03:06 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131575
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 20:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mwah, ik denk dat we ons best zorgen mogen maken wat er de komende decennia aan zit te komen in het Westen. We krijgen straks veel hoogopgeleide mensen op invloedrijke posities, die groot zijn geworden met enkel nieuws van sociale media, pro-Palestina/Hamas demonstraties en zelfgekozen voornaamwoorden.

Dat gaat vast en zeker een flink tegengeluid krijgen van rechts, maar ik denk dat dit niet meer een VVD of een PVV is, maar eerder in de vorm van een AfD, Konfederacja of Jobbik. En dat moet je dan ook absoluut niet willen, dus het is in potentie zeker problematisch te noemen.
Tegen die tijd hebben zichzelf vast al het communisme, wat weer heel hip is, ingestemd om er daarna achter te komen dat je je er niet meer uit kan stemmen, te laat comrade, rots hakken, nu!
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 21:08:11 #143
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215131609
quote:

[..]
Ze hebben al verloren.

Ik ben het niet eens met jou dat ze al verloren hebben. Ze zijn in verval. Maar meer dan dat ook niet.
Hun gedachtengoed zit nog stevig gebeiteld in de media, diverse adviesorganen, in de rechtspraak. Ik neem serieus mijn petje af voor ze als ik zie hoeveel ze weten te torpederen, zand in de machine weten te strooien, en hoe ze het de conservatieven zo moeilijk mogelijk maken d.m.v. het verschamperen van iedereen die direct/indirect niet mee gaat in hun gedachtengoed. Een schoolbestuurder, ceo van een groot bedrijf, hoge bestuursfunctionaris bij een ambtenaren apparaat weet heel goed wat er verwacht wordt dat hij of zij zegt. Daarom zien we ook veelal matige volksvertegenwoordigers bij conservatieve partijen, ook bij de VVD. En ook qua bestuurders is het billenknijpen of ze het redden.

[ Bericht 1% gewijzigd door phpmystyle op 29-09-2024 21:16:33 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215131664
Het neoliberalisme mag ook wel dood.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 29 september 2024 @ 21:13:36 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215131665
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2024 21:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ben het niet eens met jou dat ze al verloren hebben. Ze zijn in verval. Maar meer dan dat ook niet.
Hun gedachtengoed zit nog stevig gebeiteld in de media, diverse adviesorganen, in de rechtspraak. Ik neem serieus mijn petje af voor ze als ik zie hoeveel ze weten te torpederen, zand in de machine weten te strooien, en hoe ze het de conservatieven zo moeilijk mogelijk maken d.m.v. het verschamperen van iedereen die direct/indirect niet mee gaat in gedachten goed. Een schoolbestuurder, ceo van een groot bedrijf, hoge bestuursfunctionaris bij een ambtenaren apparaat weet heel goed wat er verwacht wordt dat hij of zij zegt. Daarom zien we ook veelal matige volksvertegenwoordigers bij conservatieve partijen, ook bij de VVD. En ook qua bestuurders is het billenknijpen of ze het redden.
Daarom roepen wereldwijd de "progressieven" constant op tot staatscensuur, vooral op social media.

Het zijn altijd degene die het meest profiteren van verkeerde informatie die informatievoorzieningen willen censureren, dat is echt geen toeval.

De democraten komen er in de VS openlijk voor uit dat het 1ste Amendement, freedom of speech, ze op dit moment in de weg zit om de door hen wenselijke veranderingen door te drukken.

Dat zegt genoeg lijkt me.
Get woke, go broke!
  zondag 29 september 2024 @ 21:18:38 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215131695
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 21:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daarom roepen wereldwijd de "progressieven" constant op tot staatscensuur, vooral op social media.

Het zijn altijd degene die het meest profiteren van verkeerde informatie die informatievoorzieningen willen censureren, dat is echt geen toeval.

De democraten komen er in de VS openlijk voor uit dat het 1ste Amendement, freedom of speech, ze op dit moment in de weg zit om de door hen wenselijke veranderingen door te drukken.

Dat zegt genoeg lijkt me.
O dat kan, hoewel het mij verbaast dat ze er zo uitdrukkelijk voor uitkomen. Hier in Europa zagen wij nog die Breton openlijk pleitte (ók, in bedekte termen) voor normen op social media om fake news tegen te gaan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 30 september 2024 @ 08:40:39 #147
485843 crew  Jippie
pi_215133913
De SC is verderop, hier graag over Israël - Hamas - Gaza - Westelijke Jordaanoever
pi_215133929
Israel is echt lekker aan het opruimen geslagen, nu weer een Hamas leider met familie erbij, en 3 leiders van een militante splintergroepering.

Cleaning Service Israël at the ready
pi_215133932
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef Jippie het volgende:
De SC is verderop, hier graag over Israël - Hamas - Gaza - Westelijke Jordaanoever
Was het soms maar zo makkelijk in hokjes te plaatsen. Ik begrijp de overlap wel erg goed eigenlijk - want Iran als geldschieter van de twee grootste spelers nu in de twee topics, maakt de overlap al een stuk begrijpelijker. Dat nog los van de uitspraken van Hezbollah over de oorlog zelf - 'wij stoppen pas als Gaza bevrijd is' en dan nog eens meegenomen is dat dus deze oorlog niet los te zien valt van de genomen keuzes van alle partijen.

Mijn voorstel is om toch een brede topic toe te laten: zodat de overlap ook besproken kan worden en er op één plaats informatie te delen en vinden valt. :)
pi_215134003
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:35 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Komt door deze verrader, hij is allerlei zaken aan het terugdraaien.

[ x ]
Niemand met enige macht in die regio geeft iets om de Palestijnen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')